Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Grindheim

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Grindheim må heve nivået sitt!

Grindheim benken neste? Det nekter jeg å tro. Rekdal sa jo selv før sesong start at han var den viktigste spilleren på laget. Det var jo ikke akkurat fest fotball forrige kamp heller, så regner me Grindheim in fra start jeg!!!!

Comment

Sitat: Den tir, 30 mai 2006 23:51 skrev ReKå7:

> Grindheim benken neste? Det nekter jeg å tro. Rekdal sa jo selv før sesong start at han var den viktigste spilleren på laget. Det var jo ikke akkurat fest fotball forrige kamp heller, så regner me Grindheim in fra start jeg!!!!

----

Jepp, jeg også. Gashi klarer dessverre ikke å spille et direkte pass og sinker dermed ofte angrep og velger feil løsninger. Som løpsmaskin er han uvurderlig, men i et oppbyggende angrep er han ikke den aller beste nei.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 18:33 skrev KjetilH:

> Grindheim før sesongen:

>

> - Jeg skal springe mer, og jeg skal score flere mål. I fjor hadde jeg bare to, og det er for dårlig. Jeg har gitt meg sjøl beskjed om å skyte mer, sier han.

>

> Fasit: 0 mål på Christian så langt.

>

> - Jeg blir bedre i år enn i fjor.

>

> Fasit: Fjernt fra nivået han hadde i 2005.

>

> - Jeg kan ikke se en grunn til at vi ikke skal kjempe i toppen. Jeg holder oss som seriefavoritter, foran Lillestrøm og Rosenborg.

>

> Fasit: 12 poeng opp til teten

>

> http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/28/462122.html

Er det noe galt at fyren har mål og ambisjoner for sesongen? Jeg synes det er topp at han gir seg selv noe å strekke seg etter. Men det er nå bare meg..

If words could kill - I`d spell out your name

Comment

Enig.

Han kan liksom ikke si at han tror han skal være dårligere enn i fjor, at han skal score ferre mål enn i fjor, og at Enga ikke får mange poeng.

Comment

Etter min mening syns jeg Gashi burde vært med! Han er jo gærning til å jobbe!!! Grindheim har vært god i år, men han var vel litt bedre i fjor, eller så er det bare at vi forventer så sinnsykt mye av han.... God er han hvertfall.
            KOM IGJEN ENGA

Comment

Vel, det er jo den vanskelige "andre sesongen" for han.

Comment

Gashi er ikke mye mer enn et vandrande frispark spør du meg, det hjelpe kje å springe mye dersom du springer ned mostandere!!!

Comment

Sitat: Den ons, 31 mai 2006 23:27 skrev ReKå7:

> Gashi er ikke mye mer enn et vandrande frispark spør du meg, det hjelpe kje å springe mye dersom du springer ned mostandere!!!

---------

Har du latt noen bastarder prate høl i hue på deg eller?

Etter min mening er Gashi en god spiller som vi absolutt må holde på!

Comment

Sitat: Den ons, 31 mai 2006 07:22 skrev Flem:

>

> Jepp, jeg også. Gashi klarer dessverre ikke å spille et direkte pass og sinker dermed ofte angrep og velger feil løsninger. Som løpsmaskin er han uvurderlig, men i et oppbyggende angrep er han ikke den aller beste nei."

Mulig han ikke er så flink til å bygge, men han scorer ihvertfall mål.

Comment

Sitat: man, 29 mai 2006 16:25 skrev Jan B.

>Tja, kanskje har man vurdert det slik at de hyppige feilpasningene hans er mindre risikable hvis de skjer høyt oppe på banen. Dessuten har han jo et godt skuddbein og man har nok ønsket flere avslutninger fra mellomdistanse.

--------------------------------

Ok, men en feil vurdering synes iallefall jeg.

Når det gjelder feilpasninger er vel ikke han den som kommer dårligst ut av klassen,(Har ikke sjekka stat) og mellomdistansen kommer man vel til fra midtbanen også...

Han er midtbanespiller!!!

Comment

Sitat: Den ons, 31 mai 2006 22:15 skrev SondreSM:

> Etter min mening syns jeg Gashi burde vært med! Han er jo gærning til å jobbe!!! Grindheim har vært god i år, men han var vel litt bedre i fjor, eller så er det bare at vi forventer så sinnsykt mye av han.... God er han hvertfall.

Grindheim har da ikke vært god i år, det er enorme forskjeller på kvaliteten hans i vårsesongen kontra vårsesongen 2005...

Den gutten bør få en bra egentreningsplan i ferien...

Comment

Før han får egentrening burde kanskje noen hviske en ting eller to i øret hans om at formen kanskje ikke er helt på topp, nesten litt skremmende å se mangelen på selvinnsikt til tider:

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article665210.ece

Comment

Sitat: Den ons, 21 juni 2006 23:08 skrev Alex Malager:

> Før han får egentrening burde kanskje noen hviske en ting eller to i øret hans om at formen kanskje ikke er helt på topp, nesten litt skremmende å se mangelen på selvinnsikt til tider

Nå har han i det minste fått med seg at Andresen og Svindal Larsen har spilt bra i år og det ligger vel underforstått i det at han ikke har vært like god selv. Men hvorfor dette blir noe sak i media, skjønner ikke jeg.
                            Beaker

Comment

Fra Haugesunds Avis.

"Han lærte mye av fjoråret. Blant annet ble han og flere andre Vålerenga-spillere tatt på fersken for å ha vært ute på byen etter mesterligakvalik-seieren mot Brügge i fjor.

? Vi brant oss litt der hele gjengen. Jeg føler fortsatt ikke at vi gjorde noe galt. Synes det er på sin plass å kose seg litt etter å ha vunnet en sånn kamp. Men det var ikke lurt å gå der vi gikk, sier single Grindheim."

Ikke lurt å gå der vi gikk? Er det virkelig noe å si? De burde altså funnet seg et mere skjult sted hvor de kunne drekka, så lagledelsen ikke fant det ut. Prester dere.

Comment

Working...
                              X