Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Blir det møte med Martin før seriestart?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blir det møte med Martin før seriestart?

Noen som har peil på om vi skal ha en liten prat med vår kjære Manager på Bohemen før ballen sparkes igang i mars?
    Engang østkant, alltid østkant..............

Spilleroverganger!! Han bruker alt for lang tid på spillerkjøp! Og taktisk og sportlige uklokt å selge Jørgen Horn!

Comment

Originally posted by Moa91 View Post
      Spilleroverganger!! Han bruker alt for lang tid på spillerkjøp! Og taktisk og sportlige uklokt å selge Jørgen Horn!
      Så du mener det er bedre å kjøpe inn spillere som flopper istedet for å bruke tid til å finsikte dem?

Glad det er andre enn deg som kjøper inn spillere jeg. Real Life er ikke FM.

Taktisk uklokt å selge en spiller som ikke ville være i klubben? Hvordan kan det bli taktisk uklokt?
      Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

jaaa...

Du Moa 91---Du skulle sågjerne hatt Jørgen Horn?? En spiller som IKKE vil spille for oss?? Jaja.... Deg om det..Du får ta deg en tur til stavanger da vet du og kikke på Jørgen som sitter der på benken....
        Arbeidende Bohem

Comment

Oi! sorry jeg er bare så frustrert over at det ikke skjer noe på overgangsmarkedet, men det jeg mente var at de burde hatt en singering klar eller vært i dialog med en spiller før de solgte KW og JH. Det var det jeg mente med taktisk uklokt, men dere har selvfølige helt rett med at det er bedre å selge en spiller som ikke vil være i klubben.

SÅ sorry!

Comment

men det jeg mente var at de burde hatt en singering klar eller vært i dialog med en spiller før de solgte KW og JH.
            Hvordan kan du vite at klubben ikke er i dialog med spillere?

Til info er det ytterst sjelden at klubben går ut med slike ting før papirer er signert.

Comment

Det er vel bare logisk tenkning da! Vis de hadde vært i dialog med en spiller så vil jo han vært på plass nå!

Comment

Det er vel bare logisk tenkning da! Vis de hadde vært i dialog med en spiller så vil jo han vært på plass nå!
                Nå henger jeg ikke med. Hvis man er i DIALOG med spillere så er de samtidig på plass? Tipper vi hadde hatt en rimelig stor spillerstall hvis alle dialoger innebar det. Lenge igjen av overgangsvinduet, slapp av.

Comment

Igjen, du må skille FM og virkeligheten.

Det kan jo f.eks tenkes at de har hatt dialog med noen spillere, også har det strandet på et eller annet. Det kan seg være lønn, kontraktslengde, overgangssum etc.
                  Da blir det jo til det ikker er signert noen nå, men de har hatt dialog.
                  Og, da får ikke du eller noen andre vite om det, hvis ikke noen lekker fra Valle eller hvis f.eks den spilleren det gjelder går ut med det selv.

Så jeg kjøper ikke argumentet ditt om logisk tenkning, for det er det nødvendigvis ikke.

Comment

Vettu hva jeg tror vi heller skal ha fokus på noe annet en deg og den massinga de om FM? (hva er fm foresten?) Diskuter heller trådens tema ok?

Comment

Vettu hva jeg tror vi heller skal ha fokus på noe annet en deg og den massinga de om FM? (hva er fm foresten?) Diskuter heller trådens tema ok?

Trådens tema er "Blir det møte med Martin før seriestart". Ikke spillerkjøp.

FM er ett spill som simulerer fotballverden mer eller mindre realistisk. Mange som spiller dette tror at ting fungerer likt i den virkelige verden som når 0110000101 snakker med andre 0'er og 1'ere. Det gjør det ikke.

Comment

Ok, ikke så sint nå. Da tar vi bort FM, også svarer jeg heller slik:

Det kan jo f.eks tenkes at de har hatt dialog med noen spillere, også har det strandet på et eller annet. Det kan seg være lønn, kontraktslengde, overgangssum etc.
                        Da blir det jo til det ikker er signert noen nå, men de har hatt dialog.
                        Og, da får ikke du eller noen andre vite om det, hvis ikke noen lekker fra Valle eller hvis f.eks den spilleren det gjelder går ut med det selv.

Så jeg kjøper ikke argumentet ditt om logisk tenkning, for det er det nødvendigvis ikke.

Så kan du jo heller svare på det, siden jeg her går inn på det du snakker om i forhold til dialog.

Comment

Apropo: jeg kunne også tenke meg Martin på bohemen før sesongstart.

Comment

Skjønner godt Moa91' frustrasjon over manglende erstatninger. Men når er vel tross alt klubben i dialog med Stefan Strandberg? Trenger vel ikke noe mer enn en(eller kanskje 2 hvis det dukker opp noe syktbra!) midtstopper. Stallen er ganske bred og jeg har trua på den!

Syns folk kan slappe av litt selv om man utrykker seg oppgitt over ting innimellom. Men nå er jo alle venner, så da ere vel greit, hahahh..

Ang. Horn saken; Jeg klandrer ikke Martin for at han blei solgt. Men jeg syns det er idiotisk måten klubbe har jobbet med han f.eks i fjor og tidligere som har ført til at han ikke ville spille for oss.
                            KOM IGJEN ENGA

Comment

Working...
                            X