Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga tirsdag 6 juni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stabæk - Vålerenga tirsdag 6 juni

Er vel ingen grunn til å vente med å dra igang denne tråden heller. Bor selv ute i Stabækland så jeg må si jeg gleder meg litt ekstra til denne kampen. Blir deilig å gå på jobb på neste tirsdag hvis vi henter tre nye poeng på Nadderud.

Blir vel vesentlig i den kampen å få stoppet de to på topp hos Stabæk.

Re: Stabæk-Vålerenga 05.06.06

Sett bort fra Nannskog og Gunnarson er Stabæk ingenting (Stenersen er bankers og stjerne på laget), så nøkkelen defensivt er utvilsomt å stoppe disse. Det er vi mer enn gode nok til.

Scorer vi, vinner vi. Det er vel kanskje Flos tur snart?

Comment

Tema: Stabæk-Vålerenga 05.06.06

Kampen går forøvrig tirsdag 06.06.06, kl. 19.00.

Comment

Satser på dette laget.

------Arason---------

Storbæk-Wæhler-Muri-Jepsen

Freddy-Grindheim-Holm-Berre

------Flo-Fredheim--------

Tipper 3-1 til enga

Klatringa fortsetter
        Enga på topp :)

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 10:01 skrev foomatic:

> Tema: Stabæk-Vålerenga 05.06.06

>

> Kampen går forøvrig tirsdag 06.06.06, kl. 19.00.

Huff da. Beklager den feilen. Da kan kanskje en som har rettigheter til slikt gå inn og rette datoen i overskriften her? Var faktisk ikke klar over at kampen var flyttet en dag jeg. Står da virkelig at kampen skulle vært spilt mandag på oversikten jeg har hengende oppe på kontoret mitt..

Comment

Noen som forresten husker når vi sist tok 3 poeng på nadderud...?? må si jeg ikke husker det, men mener det er høyst på tide nå,hehe....også hadde det smakt så godt før ferien
            Djrene

Bend it faktisk

Comment

Neste kamp:

Tllnærma samme lag...men; Ut med Muri(selvom han gjorde sin beste kamp for sessongen), inn med SKIRI!!! for ett innhopp!! "Halvmeter'n" kortere enn Muri, men for en bevegelighet, hvilken kontroll, hvilken evne til å lese spillet og ballens bane. Der Muri hang på ryggen til Friend, var Skiri to meter foran og klarerte.

Gashi ut Grindheim inn. (MEN; i en flat midtbane. ikke noe fixfaxeri, med litt sånn offensiv eller fri rolle eller noe.)

-----------------ARNI-----------------

Storbækk-Skiri-Wæhler(ev.Hovi)-Jepsen

Dos Santos-Grindheim-Holm-Mbombo Mberre

-----------Flo----D.F.Holm------------
              "Hugh Grant har gjort for britiske menn, det Lena fra Døden på Oslo S har gjort for jenter på kjøret...." Oscar Wilde(1854-1900)

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 11:20 skrev djrene:

> Noen som forresten husker når vi sist tok 3 poeng på nadderud...?? må si jeg ikke husker det, men mener det er høyst på tide nå,hehe....også hadde det smakt så godt før ferien

Må vel ha vært 1995. Første møte med Stabæk i serien, da gjerdet raste ned?

Dorian Stefan, ikke sikker..
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 11:31 skrev Dorian Stefan:

> Må vel ha vært 1995. Første møte med Stabæk i serien, da gjerdet raste ned?

>

> Dorian Stefan, ikke sikker..

Joda, du husker rett. Den gangen ble også Bjørn Viljugrein utvist for Stabæk. TV 2 sponsa Tommy Svindal Larsen den sesongen slik at han spilte med drakt nummer 2 forma som TV 2-logoen.

Vi var stappa sammen i et lite bur til høyre for de få syngende Stabæk-supporterne.

Husker selv jeg fløy nedover tribunen da raset kom. Heldigvis var det ei dame som tok i mot fallet når mine 100+ kg kom flyvende.

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 11:49 skrev FrankO:

> Sitat: Den man, 29 mai 2006 11:31 skrev Dorian Stefan:

> > Må vel ha vært 1995. Første møte med Stabæk i serien, da gjerdet raste ned?

> >

> > Dorian Stefan, ikke sikker..

>

>

> Joda, du husker rett. Den gangen ble også Bjørn Viljugrein utvist for Stabæk. TV 2 sponsa Tommy Svindal Larsen den sesongen slik at han spilte med drakt nummer 2 forma som TV 2-logoen.

>

> Vi var stappa sammen i et lite bur til høyre for de få syngende Stabæk-supporterne.

>

> Husker selv jeg fløy nedover tribunen da raset kom. Heldigvis var det ei dame som tok i mot fallet når mine 100+ kg kom flyvende.

>

Jeg sto nesten øverst og var med på å dytte dere nedover hehe... Mener også å huske at den kjente redaktøren av 101% var en av de som sto nederst. Var vel et par politi hunder som gikk til angrep på noen av de som havnet på indre bane også om jeg ikke husker feil.

Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Ser riktig ut det ja.

Seriekamper på Nadderud, Stabæk - Vålerenga:

1995: 0-2

1996: 0-0

1997: Enga i 1.div

1998: 2-0

1999: 3-0

2000: 4-0

2001: Enga i 1.div

2002: 0-0

2003: 1-0

2004: 2-0

2005: Stabæk i 1.div

Comment

Re: Stabæk - Vålerenga tirsdag 6 juni

Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg gruer meg til denne kampen. Jeg skjønner ikke hva det kommer av, men vi har en tendens til å slite noe jævlig på bortekampene mot Stabæææk. Våre bortekamper mot dem:

-27.06.2004 Stabæk-Vålerenga 2 - 0

-01.06.2003 Stabæk-Vålerenga 1 - 0

-20.04.2002 Stabæk-Vålerenga 0 - 0

-13.08.2000 Stabæk-Vålerenga 4 - 0

-29.08.1999 Stabæk-Vålerenga 3 - 0

-03.05.1998 Stabæk-Vålerenga 2 - 0

-07.07.1996 Stabæk-Vålerenga 0 - 0

-22.04.1995 Stabæk-Vålerenga 0 - 2

(Kilde: http://fotball.aftenposten.no/elites...tchId=18700049

Ops, det ser ut som vi har lagt ut det samme innlegget omtrent samtidig

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 11:21 skrev bERTILsVENDSSON:

> Tllnærma samme lag...men; Ut med Muri(selvom han gjorde sin beste kamp for sessongen), inn med SKIRI!!!

----------------------------------------------------------

Jeg er kanskje litt overtroisk, men spillere som har skiftet klubb pleier ofte å score mot sin gamle klubb. Så jeg syns han skal starte. Forhåpentligvis får vi en corner der Muri scorer på en fin heading.

Comment

Sitat: Den man, 29 mai 2006 13:10 skrev Mochi:

> Ops, det ser ut som vi har lagt ut det samme innlegget omtrent samtidig

Jepp, to sjeler osv osv... Ikke bare er det lenge siden vi har vunnet der. Vi har ikke scora der siden det berømte gjerdet datt ned heller. 11 år siden en klansmann har jubla på Nadderud, jøjje meg.

Comment

er det noen som vet om det er igjen billetter til langsiden? tenkte på å dra ned i sjappa og investere.. det er jo en kilometer til banen fra svingen
                              Jeg har trua

Comment

Working...
                              X