Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamp: Vålerenga - Rubin Kazan, 24.feb kl. 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Treningskamp: Vålerenga - Rubin Kazan, 24.feb kl. 18.00

Neste treningskamp står for døra, og de russiske seriemesterne står på andre enden av banen.

Avspark tirsdag 24.februar kl. 18.00. Kampen sendes direkte på VIF TV og TV2 Sport, samt at det blir live-oppdateringer på www.vif-fotball.no.

Panzer tilbake mot russerne: http://www.vif-fotball.no/article2552913.ece

håper vi får se tegn til at angrepskombinasjonene begynner å sitte. I tillegg hadde det vært fint å se samme intensiteten som i første omgang mot Lyn.

Comment

hvorfor?

hvorfor er det altid Bojan som blir satt ut av laget. En kamp fra start, også er det rett ut. mens andre spiller ræva kamp etter kamp(gjett hvem jeg tenker på, et hint har spilt for tromsø) uten at det får konsekvenser. helvete

Comment

Originally posted by conan View Post
        hvorfor er det altid Bojan som blir satt ut av laget. En kamp fra start, også er det rett ut.
        Det er vel ikke helt riktig, er det vel?

Fakta: Bojan har spilt fra start i de fire siste treningskampene for Vålerenga. Det er alle kampene i Tyrkia samt kampen mot Lyn.

Han startet ikke mot Skeid (hvor vi byttet ni spillere i pausen, og blant annet Bojan kom inn). Han startet heller ikke mot Start, hvor han kom inn for Berre etter 70 minutter.

Comment

Gladnyhet!

Moa er tilbake i troppen: http://www.vif-fotball.no/article2554031.ece

Comment

dårlig fakta sjekk

beklager dårlig fakta sjekk. var i afrika uten tilgang på internett når de var i tyrkia. frykter bare at det blir samma som i fjor, 10min på slutten av kamper som allerede er tapt. det er bare det at jeg synes han ikke blir satset på. men serien har ikke begynt ennå så jeg håper jeg har feil inntrykk. forresten håper jeg det løsner for mannen fra tromsø også

Comment

Bojan har spilt mye i vinter ja, men har i likhet med noen andre et godt stykke igjen til formen. Bojan er av de som har skuffa mest i vinter, men nå har han og andre heldigvis tre kamper å finne formen på også skal de vise oss at de er klare for årets sesong på fornebu!
              negativ optimist!

Comment

I dag vil jeg se et konsentrert lag som er tett oppe i motstanderne defensivt.
                Med Panzer tilbake så håper jeg han kan sette forsvarslinja og skaper trygghet.

Framover blir det spennende om Dawda fortsetter sitt fine spill på høyrekanten og om enkelte andre hever seg et hakk i pasningskvalitet,utførelse og ballkontroll.

Når det gjelder resultatet tror jeg mye kommer an på hvilket lag det russiske laget stiller.
                Dem har 35 spillere med seg til La-Manga og forandrer mye på lagoppstillingene sine der nede.

Mos kommer forøvrig inn for Bengt.
                EVIG VIF

Comment

Originally posted by foomatic View Post
                  Gladnyhet!

Moa er tilbake i troppen: http://www.vif-fotball.no/article2554031.ece
                  Det blir i samme link vi følger kampen med live-oppdateringer.

God kamp!

Comment

Er det ikke mulig å kjøpe kampbillett?

ER DET IKKE MULIG Å KJØPE KAMPBILLETT på VIFTV/TV2 sumo? Kun å abonnere og betale pr måned? Isåfall: Føkk dere!

Comment

Jeg mente man skulle ha mulighet til å se disse treningskampene for 99,- på viftv.no, men jeg finner bare månedsabonnementer. Har jeg misforstått??
                      -----------
                      http://change.dossergame.co.uk/change_please/5891553/

Comment

Kampen går også på TV2sport for de av oss som har tilgang til den.

Comment

1-0

1-0 ved Berre

Comment

Noe heldig scoring, frisparket rett etter hadde vel fortjent MER å gå inn. Men sånn er fotballen. Totalt sett er det ikke ufjortjent at vi leder.

God kontroll bakover og skaper, om ikke all verden, så i alle fall noe fremover. Dawda, Doffen og Panzer virker bra.

Comment

Originally posted by enga86 View Post
                              1-0 ved Berre
                              Hørte dere, alle sammen? B E R R E ! ! !

Comment

Working...
                              X