Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk-Vålerenga, Telenor Arena, 8. mars kl. 19:00 (Veldedighetskamp)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stabæk-Vålerenga, Telenor Arena, 8. mars kl. 19:00 (Veldedighetskamp)

Denne kampen er fastsatt til 8. mars. Hvorfor er det ikke mer blest rundt denne matchen? Er visst lagt ut billetter for salg nå:

http://www.billettservice.no/html/ar...+-+V%C5LERENGA

Hvor skal ærverdige Klanen stå?
    Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

takk for info! :-) hvordan skal vi få tak i klansbilletter når medlemskort 2009 ikke har kommet ut?

Comment

Originally posted by the butcher View Post
      Denne kampen er fastsatt til 8. mars. Hvorfor er det ikke mer blest rundt denne matchen? Er visst lagt ut billetter for salg nå:

http://www.billettservice.no/html/ar...+-+V%C5LERENGA

Hvor skal ærverdige Klanen stå?
      Ut fra det jeg har sett på hjemmesiden dems skal bortesupporterne stå på Felt I http://www.stabak.no/images/stories/...t09/3-stor.jpg Stabæk Support står på felt D og E. De kjører opp prisene også, 275 kr + billettavgift på hele stadion på denne kampen.

Det er ikke mulig å kjøpe billetter til felt I på nettet, så det tyder vel på at disse blir solgt av Sjappa!?

Comment

Originally posted by the butcher View Post
        Denne kampen er fastsatt til 8. mars. Hvorfor er det ikke mer blest rundt denne matchen?
        fordi det fortsatt er over tre uker til???

Comment

Originally posted by Pondus View Post
          Ut fra det jeg har sett på hjemmesiden dems skal bortesupporterne stå på Felt I http://www.stabak.no/images/stories/...t09/3-stor.jpg Stabæk Support står på felt D og E. De kjører opp prisene også, 275 kr + billettavgift på hele stadion på denne kampen.

Det er ikke mulig å kjøpe billetter til felt I på nettet, så det tyder vel på at disse blir solgt av Sjappa!?
          300 kr for en veldedighetskamp? Da vil jeg vite hva penga går til først.
          Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
            300 kr for en veldedighetskamp? Da vil jeg vite hva penga går til først.
            Voila

SUPERFINALEN
            STABÆK vs VÅLERENGA
            MESTERMØTE
            -FOR EN BEDRE VERDEN
            - UNICEF -
            SØNDAG 08.03.09 KL 19:00
            TELENOR ARENA
            WWW.STABAK.NO
            Overskuddet fra kampen vil
            gå til organisasjonen UNICEF
            Berusede personer bortvises
            * * * * * * *
            VELKOMMEN TIL STABÆK OG
            TELENOR ARENA
            I'm yo huckleberry!

Comment

Jeg synes "Superfinalen" er en fin tittel på det hele, og jeg skulle ønske at "turneringen" fikk en offisiell plass i NFFs reglement og et eget vandretrofé.

Per nå er dette så vidt meg bekjent kun en treningskamp mellom Stabæk og VIF som PR-geniene i Bærum klarer å hype opp til noe som høyst sannsynlig kommer til å trekke langt mere folk enn en "treningskamp" ville gjort. Kudos til Stabæk for det.

Er usikker på om billettinntektene i sin helhet går til Unicef eller om det er overskuddet, eller bare en andel, men det er uansett en flott sak å støtte.

Om turneringen gjøres offisiell kunne jeg tenke meg at det meste gjøres (stort sett som i år) slik:
              -Serievinner vs Cupvinner hvert år.
              -Alternativt reprise av cupfinalen om ett lag tar the double.
              -Vinneren får en pokal eller liknende de kan kose seg med i ett år.
              -Serievinner får hjemmebane.
              -Kampen spilles helga før seriestart og TV-sendes som et vospiel til sesongstart.
              -Billettinntektene går i sin helhet til en veldedig organisasjon (til og med billettavgiften, NFFs billettpartner må forplikte seg til å bidra med det).
              -Serievinner velger hvilket veldedige formål som skal få inntektene.
              -TV-kanalen som sender kampen dekker arrangørklubbens utgifter knytta til arrangementet.

Litt "cupfinalestemning" er en fet start på sesongen og hadde absolutt vært en kul greie å ta med seg. Det er bare to titler å vinne i Norge, mot fire i England (FA-cup, Liga-cup, Community Shield (tidligere Charity Shield) og PL). Det hadde ikke gjort noe med en tittel til her på bjerget...

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                Jeg synes "Superfinalen" er en fin tittel på det hele, og jeg skulle ønske at "turneringen" fikk en offisiell plass i NFFs reglement og et eget vandretrofé.

Per nå er dette så vidt meg bekjent kun en treningskamp mellom Stabæk og VIF som PR-geniene i Bærum klarer å hype opp til noe som høyst sannsynlig kommer til å trekke langt mere folk enn en "treningskamp" ville gjort. Kudos til Stabæk for det.

Er usikker på om billettinntektene i sin helhet går til Unicef eller om det er overskuddet, eller bare en andel, men det er uansett en flott sak å støtte.

Om turneringen gjøres offisiell kunne jeg tenke meg at det meste gjøres (stort sett som i år) slik:
                -Serievinner vs Cupvinner hvert år.
                -Alternativt reprise av cupfinalen om ett lag tar the double.
                -Vinneren får en pokal eller liknende de kan kose seg med i ett år.
                -Serievinner får hjemmebane.
                -Kampen spilles helga før seriestart og TV-sendes som et vospiel til sesongstart.
                -Billettinntektene går i sin helhet til en veldedig organisasjon (til og med billettavgiften, NFFs billettpartner må forplikte seg til å bidra med det).
                -Serievinner velger hvilket veldedige formål som skal få inntektene.
                -TV-kanalen som sender kampen dekker arrangørklubbens utgifter knytta til arrangementet.

Litt "cupfinalestemning" er en fet start på sesongen og hadde absolutt vært en kul greie å ta med seg. Det er bare to titler å vinne i Norge, mot fire i England (FA-cup, Liga-cup, Community Shield (tidligere Charity Shield) og PL). Det hadde ikke gjort noe med en tittel til her på bjerget...
                Støttes og jeg ser heller ingen grunn til at det ikke skal skje... Tre pokaler å hente hjem er jo bare flott!

Comment

Originally posted by Bharg View Post
                  Berusede personer bortvises
                  * * * * * * *
                  VELKOMMEN TIL STABÆK OG
                  TELENOR ARENA
                  Hmm? Må jo nesten være berusa for å bruke 300 kroner på en treningskamp

Comment

Originally posted by Sjilkov View Post
                    Hmm? Må jo nesten være berusa for å bruke 300 kroner på en treningskamp
                    Normalt sett, ja. Men i dette tilfellet er det faktisk noe mer enn en treningskamp, og kronene dine går til noe mer fornuftig enn fire halvlitere og en kebab.

Det handler om prioritering, og prioriterer man rett så kan man faktisk få se gutta hente hjem nok et trofee, og samtidig støtte en god sak.

Og la meg få presisere at jeg hverken mistenker deg for å drikke øl, spise bab eller prioritere feil.

LameDuck.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Slapp av, NFF greier på en eller annen måte å ødlegge dette også..

Nevnt i teksten om kampen at overskuddet av kampen går til UNICEF

Comment

Lol. er ikke flere billetter i gjen da.. Jeg skjekka, ingen billetter i gjen op felt I. Ellr er de ikke lagt i salg enda?

Comment

Originally posted by Onnis View Post
                          Lol. er ikke flere billetter i gjen da.. Jeg skjekka, ingen billetter i gjen op felt I. Ellr er de ikke lagt i salg enda?

Ikke i salg ennå. Følg med på Klanen/VPN/Vif-fotball.no så får du beskjed når dette starter.

Comment

300 spenn for en treningskamp..., hmmm, den var drøy, uansett hva penga går til, så skal revurdere denne kampen, helt klart..
                            Prinsippiellt betaler jeg ikke mer enn toppen hundrings for en treningskamp, og da skal det isåfall være i mot GOD motstand, så trehundre er litt over grensa ja..

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Ikke i salg ennå. Følg med på Klanen/VPN/Vif-fotball.no så får du beskjed når dette starter.
                              Takk for den du

Comment

Working...
                              X