Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

40. Ghayas Zahid

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 40. Ghayas Zahid

http://www.vif-fotball.no/news/artic...k1q3vtnlgmp94d

Gode nyheter! har trua på Zahid.

Bra! Var den spilleren som imponerte meg klart mest under C. Eliteturneringen i Vallhall.

Comment

På twitter melder Harmeet Singh følgende : "Noen spillere er så gode at du bare drar til stadion for å se dem spille; Gratulerer Ghayas Zahid. Gled dere!".

Comment

Ingen rakettforskning å se at dette er et talent utenom det vanlige. Skaff dere film fra CE, så vil dere se.

Comment

En av disse man virkelig gleder seg til å følge fremover.Utvilsomt et stort talent med en spennende fremtid i vente! Tror vi har en uslepen diamant her

Comment

Ghayas Zahid på utlån til Ull/Kisa ut sesongen. Hadde sett fram til å se han spille mer i VIF-trøya denne sesongen. Forhåpentligvis får han spille fast i Adecco.Det bør han få til!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              Ghayas Zahid på utlån til Ull/Kisa ut sesongen. Hadde sett fram til å se han spille mer i VIF-trøya denne sesongen. Forhåpentligvis får han spille fast i Adecco.Det bør han få til!
              Fornuftig grep. Nå vil han ha erfaring på et høyere nivå. Og vi har fortsatt Blårud som gir dekning. Og med Zahid på lån, så kan man teste andre spillere i sentrale midtbanen på 2.laget.

Comment

Ble sittende på benken hele kampen mot Stabæk hjemme. Ikkje brrrra

Comment

Originally posted by Ordensmann View Post
                  Ble sittende på benken hele kampen mot Stabæk hjemme. Ikkje brrrra
                  Ikke bra? Faktisk litt krise hvis det fortsetter.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Ikke bra? Faktisk litt krise hvis det fortsetter.
                    Benken i Adecco kontra innhopp og spilletid i VIF, ja, enig. Mot Molde hadde han ihvertfall fått spille.

Comment

Originally posted by Ordensmann View Post
                      Benken i Adecco kontra innhopp og spilletid i VIF, ja, enig. Mot Molde hadde han ihvertfall fått spille.
                      Nå er det jo ikke sånn at han sitti på benken samtlige 90 min i hver kamp siden han dro.
                      Husker jeg ikke feil er det 2 kamper fra start og innhopp i rundt 3? og kanskje 1 eller 2 hvor han ikke har spilt?
                      I tillegg har jo Ull/Kisa også tapt 3-4 av de seneste kampene før de møtte Stabæk, så kanskje ikke like lett for en unggutt å imponere for et lag i motgang.
                      - I år tar vi alt -

Comment

Originally posted by donny View Post
                        Husker jeg ikke feil er det 2 kamper fra start og innhopp i rundt 3? og kanskje 1 eller 2 hvor han ikke har spilt?
                        Her kan man følge Zahid i Ull/Kisa. Klikker man på den pila ved siden av 2-tallet får man kampene listet opp. Her kan man se at han spilte mot Elverum (hele kampen) og Sandefjord (85 min fra start).

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                          Her kan man følge Zahid i Ull/Kisa. Klikker man på den pila ved siden av 2-tallet får man kampene listet opp. Her kan man se at han spilte mot Elverum (hele kampen) og Sandefjord (85 min fra start).
                          Jøss, den visste jeg ikke om. Takk! Men viser ikke de kampene han har kommet inn som innbytter. Som nevnt er det to, tre kamper. Så alt i alt har han spilt i rundt 4 av 6 kamper, hvilket er mer enn han ville fått her.
                          - I år tar vi alt -

Comment

Originally posted by donny View Post
                            Jøss, den visste jeg ikke om. Takk! Men viser ikke de kampene han har kommet inn som innbytter.
                            Det har du helt rett i. Pussig. Går man på kampene til Ull/Kisa så kom han inn mot Ranheim etter 59 minutter.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Det har du helt rett i. Pussig. Går man på kampene til Ull/Kisa så kom han inn mot Ranheim etter 59 minutter.
                              ...og mot Follo etter 60..
                              http://www.nifs.no/lagkamp.php?lag=2...1&t=6&u=667425
                              - I år tar vi alt -

Comment

Working...
                              X