Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

40. Ghayas Zahid

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Han er i alle fall tatt ut på U21. Det er da noe

Comment

Brennhete Ghayas Zahid (19) sammenlignes med Barcelona-stjerne.

Lars Tjærnås mener Zahid i det minste har potensial til å bli bedre enn en Fellah. Hva mener du?

Comment

Originally posted by chr View Post
        Brennhete Ghayas Zahid (19) sammenlignes med Barcelona-stjerne.

Lars Tjærnås mener Zahid i det minste har potensial til å bli bedre enn en Fellah. Hva mener du?
        Han er allerede bedre enn Fellah. Kunne godt fått litt mer krutt i støvla, men han viser så mye bra, spesielt spillforståelsen hans er veldig bra. Sjelden Ghayas gjør dårlige valg!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Han er allerede bedre enn Fellah. Kunne godt fått litt mer krutt i støvla, men han viser så mye bra, spesielt spillforståelsen hans er veldig bra. Sjelden Ghayas gjør dårlige valg!
          Helt enig!
          Jeg tar Ghayas over Fellah en hvilken som helst dag. Ghayas mener jeg er mye flinkere til å gjøre gode valg for laget. Sjelden man ser Ghayas legge an til skudd om han kan spille gjennom en medspiller til en bedre posisjon. Begge har sabla god teknikk, men Ghayas mener jeg er mye flinkere til å tenke spillflyt og lag enn Fellah.
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Ghayas er allerede langt uttapå Fellah. Usedvanlig fotballklok til å være så ung. Fellah med bedre skuddfot, men det er også alt.
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Ikke minst så har Ghayas (tilsynelatende) mye bedre holdninger. Jeg er en stor tilhenger av gode holdninger i fotball. Dette gjenspeiles i treningsvilje osv. og er alfa og omega om man skal nå langt innen fotballen.

Comment

Hyggelig artikkel, men jeg er mest opptatt av å ikke ta helt av. Ghayas har vist mye bra i år, men har fortsatt mye å gå på. Ikke minst må han vise at han tar dette nivået også neste år, samtidig med at han utvikler seg videre.
                Jeg trur ikke den opphausingen som skjer i media nå nødvendigvis er godt for fotballspilleren Zahid. Foreløpig er han "bare" en god tippeligaspiller. Han bør ha fokus på å utvikle seg videre i tippeligaen som gir matching god nok til å ta både ett og to skritt til på veien til utlandet.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                  Hyggelig artikkel, men jeg er mest opptatt av å ikke ta helt av. Ghayas har vist mye bra i år, men har fortsatt mye å gå på. Ikke minst må han vise at han tar dette nivået også neste år, samtidig med at han utvikler seg videre.
                  Jeg trur ikke den opphausingen som skjer i media nå nødvendigvis er godt for fotballspilleren Zahid. Foreløpig er han "bare" en god tippeligaspiller. Han bør ha fokus på å utvikle seg videre i tippeligaen som gir matching god nok til å ta både ett og to skritt til på veien til utlandet.
                  Det er nettopp dette som jeg tror ødelegger mye. Unge spillere gjør noen gode kamper på rad og vips så blir de hausa opp i skyene. Når man er såpass ung kan det fort føre til at man får for høye tanker om seg selv som fører til at de aldri blir like gode som man hadde håpet. Selvsagt er ikke det kun dette som gjør at talenter stagnerer, men jeg tror at det kan være en årsak. Og ja man kan si at hvis man skal bli dritgod så må man takle dette også, men jeg mener at det ikke er alle som er såpass voksne i hode i en tidlig alder og at hvis de hadde fått utvikle seg litt mer i fred så kunne de blitt bedre enn de faktisk ble.

Det virker som vi i Norge er så desperate på å få opp noen spillere som kan bli gode at man hiver seg på den unge spilleren med en gang han viser noe som er bra. Og noe jeg syns er ekstra teit er når media lager sak om at feks Ødegård får masse medieoppmerksomhet og at man kanskje burde skjerme han for det, når det faktisk er de som gir han all medieoppmerksomheten. La nå talenta få litt fred til å utvikle seg uten at vi behøver å gå bananas med en gang.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                    Det er nettopp dette som jeg tror ødelegger mye. Unge spillere gjør noen gode kamper på rad og vips så blir de hausa opp i skyene. Når man er såpass ung kan det fort føre til at man får for høye tanker om seg selv som fører til at de aldri blir like gode som man hadde håpet. Selvsagt er ikke det kun dette som gjør at talenter stagnerer, men jeg tror at det kan være en årsak. Og ja man kan si at hvis man skal bli dritgod så må man takle dette også, men jeg mener at det ikke er alle som er såpass voksne i hode i en tidlig alder og at hvis de hadde fått utvikle seg litt mer i fred så kunne de blitt bedre enn de faktisk ble.

Det virker som vi i Norge er så desperate på å få opp noen spillere som kan bli gode at man hiver seg på den unge spilleren med en gang han viser noe som er bra. Og noe jeg syns er ekstra teit er når media lager sak om at feks Ødegård får masse medieoppmerksomhet og at man kanskje burde skjerme han for det, når det faktisk er de som gir han all medieoppmerksomheten. La nå talenta få litt fred til å utvikle seg uten at vi behøver å gå bananas med en gang.
                    Media elsker å skrive om det, og leserne elsker å lese om det, men ikke uenig med dere at dette kan slå feil ut, men samtidig er dette en del av spillet. De må tåle å bli slakta og må tåle å bli hausa opp den dagen de debuterer på det høyeste nivået i det landet de spiller i.
                    Jeg vet ikke om det er annerledes i andre land, men Ryan Giggs ble vel hausa opp når han var 17 år, og Zlatan ble vel hausa opp i Sverige også?
                    En spillers mentale innstilling er en del av pakka, og har noe å si om man lykkes eller ikke.
                    Får håpe Rekdal og støtteapparatet klarer å holde beina til Zahid nede på jorda, selv om han får litt skryt. :-)

Comment

Noen veit om Ghayas er skada? Han var tatt ut i u21-troppen mot Irland og Ungarn, men spilte ikke mot Irland og idag er han ikke på benken engang.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                        Noen veit om Ghayas er skada? Han var tatt ut i u21-troppen mot Irland og Ungarn, men spilte ikke mot Irland og idag er han ikke på benken engang.
                        Zahid er småskada og meldte forfall til begge kampene.

Comment

Fant denne videoen som jeg ikke har sett https://www.youtube.com/watch?v=BpnV_GfX5pY

Se hvor viktig han egentlig er i vårt offensive spill. Det er han som skaper det meste, med teknikk, overblikk, spilleforståelse og presise stikkere som åpner motstanders forsvar.

Bra video forresten.
                          Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Fant denne videoen som jeg ikke har sett https://www.youtube.com/watch?v=BpnV_GfX5pY

Se hvor viktig han egentlig er i vårt offensive spill. Det er han som skaper det meste, med teknikk, overblikk, spilleforståelse og presise stikkere som åpner motstanders forsvar.

Bra video forresten.
                            Syns også det er positivt å se hvor mange stikkere og gjennombruddspasninger han hadde til Lindkvist, som fremdeles er i klubben.

Comment

Utrolig spent på Zahid i år! Mange som sliter litt året etter gjennombrudd, men satser på det ikke blir tilfellet her...

Først og fremst håper jeg han holder samme nivå som i fjor, men om han klarer å ta enda et steg. Herre! Da snakker vi landslaget og utenlandske klubber!

Comment

Gleder meg til en ny sesong med Ghayas Zahid!!

Comment

Working...
                                X