Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

7 - Daniel Fredheim Holm

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 7 - Daniel Fredheim Holm

Dessverre rakk Daniel å bli skada allerede før første seriekamp, med en vridning i ankelen.

Det er jo bare å krysse fingra for at kjeksen kan gjøres til betong hos oss, men det må vel påregnes en del sjukemeldinger fra Lindeberggutten som vanlig.

Originally posted by McCabre View Post
    Dessverre rakk Daniel å bli skada allerede før første seriekamp, med en vridning i ankelen.

Det er jo bare å krysse fingra for at kjeksen kan gjøres til betong hos oss, men det må vel påregnes en del sjukemeldinger fra Lindeberggutten som vanlig.
    Hvis man mener med som vanlig bortsett fra i fjor så stemmer det. I fjor var Daniel den spilleren for RBK som spilte flest seriekamper. La oss håpe han fortsetter trenden fra i fjor.
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Originally posted by Arnehgr View Post
      Hvis man mener med som vanlig bortsett fra i fjor så stemmer det. I fjor var Daniel den spilleren for RBK som spilte flest seriekamper. La oss håpe han fortsetter trenden fra i fjor.
      Daniel har vært mye skada i sin karriere. Et godt år i fjor endrer jo ikke på helheten i det.
      Bare å krysse fingra, ja

Comment

Ojoj..deja vu. Fikk dårlig følelse når jeg så dette. Når det er sagt var første serierunden borte i Bergen.
        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
          Ojoj..deja vu. Fikk dårlig følelse når jeg så dette. Når det er sagt var første serierunden borte i Bergen.
          Den prøver vi og glemme og later ikke som om den teller

Comment

Originally posted by 2m@s View Post
            Det har du sjølsagt rett i. Jeg prøver fortsatt å fortrenge den kvelden...

Comment

Ingen alvorlig skade på Daniel. Det er jo gode nyheter Vi kommer til å trenge ham framover.

Comment

Fortsatt ikke i troppen, i følge nettmøtet med Børven..... Den vridningen i ankelen skulle vel ikke innebære leddbåndsskader, eller? Merker at jeg er veldig skeptisk til det medisinske apparatet i Vålerenga når selv det som betegnes som småtterier tar flere uker og måneder å bli kvitt hver eneste gang.
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Er så lei....
                  Hvorfor er våre nøkkelspellere alltid ute med en seig skade? Hvert år er det sånn.. Dårlig start og "hadde vi fått ei normal oppkjøring uten halve laget skadd" og ""måtte ut med meniskforstoppelse i første seriekamp"-intervjuer hver føkkings gang jeg skal bygge opp trua igjen... Hvorfor henta vi DFH???? Han er jo konstant skadd!! Dette VEIT jo alle i fotball-norge (og i Danmark)
                  Ikke syt - syng!

Comment

Originally posted by Cucharacha View Post
                    Er så lei....
                    Hvorfor er våre nøkkelspellere alltid ute med en seig skade? Hvert år er det sånn.. Dårlig start og "hadde vi fått ei normal oppkjøring uten halve laget skadd" og ""måtte ut med meniskforstoppelse i første seriekamp"-intervjuer hver føkkings gang jeg skal bygge opp trua igjen... Hvorfor henta vi DFH???? Han er jo konstant skadd!! Dette VEIT jo alle i fotball-norge (og i Danmark)
                    Under vår gamle mirakelmann i Trondheim, hadde han få problemer i fjor, og ble assistkonge. Sinnssykt surt, og det kan ikke være noe langvarig igjen. Vært god når han har spilt. Oppdatering over varighet takk!
                    Ett lag i Oslo.

Comment

Problemet er vel at vi bytter underlag så ofte og da får folk belastningsskader. Det går seg til når laget kun trener i Bingen og ikke veksler så mye lenger.

Comment

DFH - og skaden hans.
                        Så langt uavklart - men forhåpentligvis bare et kraftig 'kink i nakken' som legen sa på TV2 ...

http://www.vif-fotball.no/news/artic...med-nakkeskade

Comment

Daniel har heldigvis bare fått en god gammaldags kink i nakken.

Comment

Synes DFH fortjener skryt for både arbeidsvilje, kreativitet og evner i det siste. Så lenge karen holder seg skadefri er han blant eliteseriens beste offensive spillere.

Comment

Helt klart, Fredheim er rå på sitt beste, og det får vi levert nå, kamp etter kamp.

Stå på Daniel!

Comment

Working...
                              X