Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

14 - Herman Stengel

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Er enig. Tror f.eks Friðjónsson vil komme lenger. Kanskje en filleting for de fleste, men han har Stabæk som favorittklubb der han står ikledd Engadrakt på Facebook. Han er vel fra Hokksund? Bestem deg Herman. Ingen er tjent med dette.
    Det står ikke at han har Stabæk som "favorittklubb", men at han følger dem. Han har trykket like.

Det samme har han gjort med Vålerenga. Dette er de to klubbene han har vært i i senioralder. Det betyr ikke mer enn det.

Han liker også Støtt norsk kvinnefotball.

Selv har jeg trykket like på flere klubber fordi jeg følger med på hva de gjør. Det betyr ikke at jeg liker dem.

Comment

Da ser alt annerledes ut for en som meg, som ikke er der. Men, okidoki.
      Ett lag i Oslo.

Comment

Kan noen please komme med et rykte om at klubben annonserer at Herman har signert snarlig?

Comment

Originally posted by anderan View Post
          Kan noen please komme med et rykte om at klubben annonserer at Herman har signert snarlig?
          Var en som skrev at ryktene sa så i tråden Sesongen 2017...

Comment

Herman Stengel: «Jeg har spilt om nok 8.plasser nå. Godt å komme til en klubb som kan vinne noe»
            @ValerengaOslo Herman på Kickoff i Drammen i dag.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
              Herman Stengel: «Jeg har spilt om nok 8.plasser nå. Godt å komme til en klubb som kan vinne noe»
              Dro en Ivers der ja. Hehe
              Han vil virkelig at vi skal hate han. 😄

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                Patetiske lille rotte. Måtte Godset tryne, og han brekke begge beina.
                Ett lag i Oslo.

Comment

Working...
                X