Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

14 - Herman Stengel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Herman Stengel: «Jeg har spilt om nok 8.plasser nå. Godt å komme til en klubb som kan vinne noe»
    @ValerengaOslo Herman på Kickoff i Drammen i dag.
    Patetiske lille rotte. Måtte Godset tryne, og han brekke begge beina.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Herman Stengel: «Jeg har spilt om nok 8.plasser nå. Godt å komme til en klubb som kan vinne noe»
    Dro en Ivers der ja. Hehe
    Han vil virkelig at vi skal hate han. 😄

Leave a comment:

• tordvif
    replied

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by anderan View Post
    Kan noen please komme med et rykte om at klubben annonserer at Herman har signert snarlig?
    Var en som skrev at ryktene sa så i tråden Sesongen 2017...

Leave a comment:

• anderan
    replied
    Kan noen please komme med et rykte om at klubben annonserer at Herman har signert snarlig?

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Da ser alt annerledes ut for en som meg, som ikke er der. Men, okidoki.

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Er enig. Tror f.eks Friðjónsson vil komme lenger. Kanskje en filleting for de fleste, men han har Stabæk som favorittklubb der han står ikledd Engadrakt på Facebook. Han er vel fra Hokksund? Bestem deg Herman. Ingen er tjent med dette.
    Det står ikke at han har Stabæk som "favorittklubb", men at han følger dem. Han har trykket like.

Det samme har han gjort med Vålerenga. Dette er de to klubbene han har vært i i senioralder. Det betyr ikke mer enn det.

Han liker også Støtt norsk kvinnefotball.

Selv har jeg trykket like på flere klubber fordi jeg følger med på hva de gjør. Det betyr ikke at jeg liker dem.

Leave a comment:

• Shtian
    replied
    Rettelse:
    Han har både Vålerenga og Stabæk som "favorittlag".

Er nok ikke noe mer i det at han har vært i Stabæk noen år, og har følelser for klubben av den grunn.

Leave a comment:

• Shtian
    replied
    Jeg er ikke på Facebook, men der står han ikledd Engadrakt, med Stabæk som favorittlag. Litt rart for meg.
    Merkelig.
    Kom han til oss kun for høyere lønn da?
    Hvorfor vil han ikke spille for favorittlaget sitt?

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Shtian View Post
    Hæ? Kan du utdype?
    Jeg er ikke på Facebook, men der står han ikledd Engadrakt, med Stabæk som favorittlag. Litt rart for meg.

Leave a comment:

• Shtian
    replied
    men han har Stabæk som favorittklubb der han står ikledd Engadrakt på Facebook.
    Hæ? Kan du utdype?

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by engaforever View Post
    Må si jeg begynner å bli litt lei "Stengelgate"! Gutten er likandes ,og en bra fotballspiller. Med en glittrende skuddfot og bra pasninger o.s.v. Men at han går klart utapå konkurrentene på midtbanen er jeg ikke helt enig i. Han ,som de andre har svakheter som f.eks. tempoet. Og lojaliteten hans til Enga setter jeg spørsmål ved! Han er ønsket med videre og fått et tilbud som tydeligvis ikke er bra nok, men det går an å forhandle -uten å sette krav om mer spilletid- og sitte på gjerdet for å se om det dukker opp bedre tilbud fra andre klubber! Spilletid får han etter prestasjoner, og velger å tru at dette ikke har noen grobunn i konflikt med Deila- som noen vil ha det til. Da hadde han ikke spillt fra start jevnlig som han gjør nå, og konkurranse bør han tåle!!
    Er enig. Tror f.eks Friðjónsson vil komme lenger. Kanskje en filleting for de fleste, men han har Stabæk som favorittklubb der han står ikledd Engadrakt på Facebook. Han er vel fra Hokksund? Bestem deg Herman. Ingen er tjent med dette.

Leave a comment:

• engaforever
    replied
    Må si jeg begynner å bli litt lei "Stengelgate"! Gutten er likandes ,og en bra fotballspiller. Med en glittrende skuddfot og bra pasninger o.s.v. Men at han går klart utapå konkurrentene på midtbanen er jeg ikke helt enig i. Han ,som de andre har svakheter som f.eks. tempoet. Og lojaliteten hans til Enga setter jeg spørsmål ved! Han er ønsket med videre og fått et tilbud som tydeligvis ikke er bra nok, men det går an å forhandle -uten å sette krav om mer spilletid- og sitte på gjerdet for å se om det dukker opp bedre tilbud fra andre klubber! Spilletid får han etter prestasjoner, og velger å tru at dette ikke har noen grobunn i konflikt med Deila- som noen vil ha det til. Da hadde han ikke spillt fra start jevnlig som han gjør nå, og konkurranse bør han tåle!!

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by kimo View Post
    Hvis det ligger mer bak Totti tatoveringen enn at tatoveringer er tøft ......

.... det bør vel da egentlig ikke være noen tvil om hvor han skal spille....så lenge han er ønsket og har fått et tilbud det går an å leve av !
    hehe
    Det spørs vel om Totti hadde blitt hele karrieren i en klubb, om han ble født i Norge.

Leave a comment:

• kimo
    replied
    Hvis det ligger mer bak Totti tatoveringen enn at tatoveringer er tøft ......

.... det bør vel da egentlig ikke være noen tvil om hvor han skal spille....så lenge han er ønsket og har fått et tilbud det går an å leve av !

Leave a comment:

Working...
X