Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aron Dønnum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aron Dønnum

Forlenget kontrakten sin i dag, ut Juni 2021. Tro på at dette kan bli en viktig spiller etter hvert, og bra for akademiet.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/en...-for-valerenga

I mangel på en sang om Aron så skrev jeg like så godt en selv.
    For å være litt selvkritisk så er den vel kanskje litt vanskelig å lære seg og de siste linjene sitter ikke så bra. Men uansett synes jeg vi trenger en god sang for Dønnun!

(Melodi: Gammel tante)

For vi har aron dønnum
    Han har en barber shop
    Og når han tar på drakta
    Så stopper alle opp

Han finter deg med ballen
    Og setter den i mål
    Så shavern av deg skallen
    Du reiser hjem i sjokk

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
      I mangel på en sang om Aron så skrev jeg like så godt en selv.
      For å være litt selvkritisk så er den vel kanskje litt vanskelig å lære seg og de siste linjene sitter ikke så bra. Men uansett synes jeg vi trenger en god sang for Dønnun!

(Melodi: Gammel tante)

For vi har aron dønnum
      Han har en barber shop
      Og når han tar på drakta
      Så stopper alle opp

Han finter deg med ballen
      Og setter den i mål
      Så shavern av deg skallen
      Du reiser hjem i sjokk
      Som jeg skrev i en annen tråd: Det er vel naturlig at del to starter med noe a la "For sånn finter Aron".

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Som jeg skrev i en annen tråd: Det er vel naturlig at del to starter med noe a la "For sånn finter Aron".
        Den sangen som jeg var inspirert av går ikke sånn. Denne versjonen som Leeds-supporterne synger om Pontus Jansson var min inspirasjon. Den lager vanvittig trøkk på Elland Road.

Comment

Aron på rundens lag. https://www.vg.no/sport/fotball/i/pL...content=row-17
          Kopier gjerne inn hva mer som står om noen har + abb :-p

Comment

8 AV 10: Vålerengas Aron Dønnum levert beste av alle eliteseriespillerne denne runden, ifølge VGs børssettere. Foto: Braastad, Audun / NTB scanpixhttps://forum.klanen.no/core/image/s...9nPgo8L3N2Zz4KDISSE KOM PÅ RUNDENS LAG I RUNDE 8

Haugesund og Kristiansund har flest spillere i VGs utvalgte ellever for runde 8 av Eliteserien. Best var Vålerengas Aron Dønnum (21).

Midtbane: HEROLIND SHALA, Vålerenga, 7 poeng
            Tar grep i spillet med en gang. Scorer igjen. Får han fortsette der når Abu er klar igjen?

Angrep: ARON DØNNUM, Vålerenga, 8 poeng
            Er det én spiller man ikke vil møte på overganger, så er det Dønnum. Kontret inn 2 mål.

Comment

Det er så morsomt nå

Comment

Dønnum må jo være perfekt for den Jørgen Jalland-sangen som ble sunget i Krakow eller hvor det enn var, med adams family melodien. Skikkelig tongue-twister.

Comment

https://www.vg.no/sport/fotball/i/y3...diot-for-mange

Mannen er bare herlig!
                  For de som kan styre sitt eget lag:
                  vif.managerleague.com

Comment

Mer positivitet rundt Dønnum

"Han spiller som en bryggesjauer med dyre vaner"
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

En av de beste spillerne akkurat nå!

Comment

Takk Aron - en av de største i Vålerenga de siste 10 årene. Og avskjeden er av en klasse få andre har vist - viser at han virkelig bryr seg om klubben og oss. Lykke til i Standard Liege - håper å se deg tilbake engang ....

Comment

Originally posted by 1972 View Post
                          Takk Aron - en av de største i Vålerenga de siste 10 årene. Og avskjeden er av en klasse få andre har vist - viser at han virkelig bryr seg om klubben og oss. Lykke til i Standard Liege - håper å se deg tilbake engang ....
                          Enig. Dønnum har vist seg som en ekte Enga-gutt og fortjener lykke til av hele Vålenga familien.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                          X