Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NM-finaler 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BjørnarF View Post
    Hva med å få ut noe info om at søndagens kamp i sparta amfi er flyttet til etter påske?!?!
    Det finnes bare info om det på tekst tv etter hva jeg kan finne!
    Ikke noe på klanen eller vif sine sider, ikke engang hockey.no har fått det med seg
    Her må 1. april ha kommet tidlig for noen. Hvordan skulle kamp 2 kunne flyttes til etter påske?! Nei, om det må spilles 7 kamper blir den siste finalen spilt onsdag 8. april som er dagen før skjærtorsdag.

Søndagens kamp i Sparta Amfi er ikke flyttet og spilles som oppsatt kl. 1700. Det er satt opp buss også, sjekk hockeybohemene.com

Hvis du har hørt noe om en kamp som er flyttet så gjelder det kamp 6. Den er flyttet fra mandag 6. april til søndag 5. april, VIF-Sparta på Jordal Amfi.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
      Hvis du har hørt noe om en kamp som er flyttet så gjelder det kamp 6. Den er flyttet fra mandag 6. april til søndag 5. april, VIF-Sparta på Jordal Amfi.
      Forsida av hockey.no:

23.03.2009
      Sluttspill om Norgesmesterskapet menn 2008/2009 - finaler

Finalene i NM for menn mellom Sparta og Vålerenga spilles som tidligere oppsatt, unntatt evt. den 6. finalen som var satt opp til mandag 6. april. Denne er flyttet til søndag 5. april. Se alle datoer og klokkeslett i saken.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ja, jeg har gransket hele internetten, og finner ikke noe info om dette noe sted. Men i følge tekst tv er det ikke kamp på søndag......

Det synes jeg også høres rart ut!

Men da er det vel feil da, når ingen har hørt noe om det!

Comment

Originally posted by BjørnarF View Post
          Ja, jeg har gransket hele internetten, og finner ikke noe info om dette noe sted. Men i følge tekst tv er det ikke kamp på søndag......

Det synes jeg også høres rart ut!

Men da er det vel feil da, når ingen har hørt noe om det!
          Hele kampoppsettet står fortsatt på hockey.no - http://www.hockey.no/t2.asp?p=4768&x=1&a=246586
          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
          X