Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tjuvpakk!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tjuvpakk!

Hønsetjuvene på Hamar har rappa kjenningsmelodien til KWR. Spelles for fulle mugger på anlegget der oppe.

...som KWR riktignok har rappa fra ABC i US of A, Monday Night Football.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Re: Tjuvpakk!

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 20:01 skrev Nesrene:

----------------------------------------------------

> Hønsetjuvene på Hamar har rappa kjenningsmelodien til KWR. Spelles for fulle mugger på anlegget der oppe.

>

> ...som KWR riktignok har rappa fra ABC i US of A, Monday Night Football.

>

----------------------------------------------------

Det er neppe tilfeldig, husk at Klanen og allt den gjør er Hamars klansfetishisters store forbilde.

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 20:08 skrev Maleren:

> Det er neppe tilfeldig, husk at Klanen og allt den gjør er Hamars klansfetishisters store forbilde.

Enda bedre; Trolls bruker den som innmarsj-tune hjemme på Jordal.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Det er faktisk helt spesielt med Hamar. De klarer rett og slett ikke finne på en dritt selv. Det må jo være utrolig trist.

I tillegg til alt annet de har rappa, så har de også tatt "Snickarbua" (Emil) fra Trondheim ved utvisning.

Men man kan ikke forvente annet av et lag som definerer sin kjærlighet til klubben utfra hatet til en annen klubb...

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

ja ja nå har jo klanen tjuva til seg litt av vært opp gjennom årene sjøl så ingen kan komme og si at heyyyyy den har vi aldri hørt før noe sted..den har vi lagd...

hadde følelsen at jeg var på åråsen når klanen dro igang i går.. bare fargene som var feil... ååååååå våååålenggggggaaaaaa klapp klapp klapp åååååå våååååålga klapp klappp klappppp våååååååålengaaaaaaaaaaa klapp klapp.. syns jeg hører den hele tiden på åråsen siden den er den eneste sangen de kan...

så på freddan har vi tommy lund
          for guds skyld håper jeg dagfinn høybråten kommer til himmelen,vis ikke blir det røykfritt i helvete og da sliter mange av oss;-)

Comment

Aldri i hele mitt liv hørt noen på åråsen synge den sangen, men er vel noe med hørselen til dere fra hamar..

Comment

Jeg kan heller aldri huske at Lillestrøm har sunget den... Har ikke de bare Hammarby-sanger da?

Comment

Working...
              X