Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Shampo anmelder sentrale aktører for bedrageri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shampo anmelder sentrale aktører for bedrageri

I dagens VG:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=572661

- Jeg er blitt rundlurt av mine egne i min egen klubb. Jeg har lenge hatt problemer med å skjønne at det er mulig, men det har etter hvert gått opp for meg at de har gjort det, og at de har gjort det for å lure meg, sier hockeylegenden Espen «Shampo» Knutsen.

Han har etter alle solemerker tapt sin investering fra 2007 på 3,5 millioner kroner i selskapet Stonehenge Invest AS, samt to millioner kroner i etterkant

Stygg sak, dette!

Harriet
    Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

å de penga å de penga de er til bekymring for fattig og for rik...

Comment

Finnes det Morganere i våre rekker og?

Blir faenmeg trist av å lese sånt ass...
      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Mulig jeg ikke forstår saken riktig men har man gått inn i eindomsspekulasjon med midler fra klubben?

Vil i så fall tro at det er litt utenfor rammene en har til å disponere pengene?
        www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
        Glemmer passordet mitt...

Comment

Skandale at en klubb kan være en del av en slik bløff,hvor en mann som har VIF logoen istedenfor hjerte.

Føler med Shampo!Håper han klarer å bli i klubben og gi oss flere gull og gleder.
          statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Originally posted by Niding View Post
            Mulig jeg ikke forstår saken riktig men har man gått inn i eindomsspekulasjon med midler fra klubben?

Vil i så fall tro at det er litt utenfor rammene en har til å disponere pengene?
            Nei, en gruppe mennesker, som blant annet kjenner hverandre gjennom VIF hockey, har investert penger i eiendomsspekulasjon. Altså sine egne, høyst private, penger. Så viser det seg i ettertid at enkelte av personene var litt "smartere" enn de andre, og i tillegg har smørt litt tjukt på når de har spurt folk om de ville være med.
            Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
              Altså sine egne, høyst private, penger.
              Ja, det kan du være sikker på...

Comment

Originally posted by arise View Post
                Ja, det kan du være sikker på...
                Ja, de er sågar så private at skattemyndighetene kanskje ikke kjenner til dem. Da snakker vi privat, da...
                Last edited by Skrible; 11.05.2009, 13:50. Reason: moderte meg selv
                Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Slik ledelsen blir fremstilt her, kan jeg ikke si at jeg blir beroliga med tanke på forvaltningen av VIF sine inntekter. Men, jeg trur deg Skrible, for VIF sin skyld

Comment

Det her slår vel alt av tidligere "pølsepapir-regnskap" etc. etc. Dette er bare jævlig...

Håper folka blir dømt. (med forbehold om at opplysningene i artikkelen er sanne)

Comment

Nå for iallefall spillerne noe å snakke om når de møtes til barmarkstrening.

Hvis de møtes da...

Comment

Working...
                      X