Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Alle mann til Jordal

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alle mann til Jordal

Ja, jeg vet at dette er feil forum. Men det kan ikke sies nok ganger: Alle må komme seg til Jordal på fredag for å se det som sansynligvis blir årets kamp i hockey'n.
    Tass nr2

Re: Alle mann til Jordal

Om kampen på fredag blir årets kamp, så kan det raskt bli flere årets kamper de neste to ukene.

Vinner vi freddan tror jeg vi vinner bøtte nr 24!

Comment

Når åpner billettbodene? Har bestilt billett..så lurer på hvor tidlig jeg kan være ute å hente dem på matchdag..
      Mua Panettaa

Comment

Sitat: Den ons, 15 mars 2006 22:14 skrev TheCruncher:

----------------------------------------------------

> Når åpner billettbodene? Har bestilt billett..så lurer på hvor tidlig jeg kan være ute å hente dem på matchdag..

2 timer før match hvis jeg ikke husker helt feil.

Comment

Shampo håper på 2000 fra Klanen på Jordal.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/16/460871.html
          Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

jeg håper det er maaaaange fra klanen som møter opp på den kampen... spesielt de som aldri har vært på kamp før... viktig for dem å komme å se...

for i mårra er dagen da de fleste kan komme seg ut av vinterdvalen og prøve ut stemmebåndet igjen.. sånn at det er i inntakt før seriestart'n i fotball'n... hehe

ære være vålerengens idrettsforening
            Lillebror
            Året rundt med Vål'enga
            OSLO BAJAS

Comment

var på jordal lørdag, ekke noe spess hockey interessert men det var kjempeartig å se på hockey og synge vålenga sanger!

skal på jordal imorra også..

er jo på alt av fotball, så hockey var en ny opplevelse..

eneste negative var de som sikkert er på alle hockey kampene som klaga over at det var så mange nye der..

nytter ikke å klage over lite folk på hockeyen, også klage når det kommer folk..

Supervif-som sverger til fotballen,men unner seg en hockey match i ny og ne..

Comment

det er sånt som gleder et hockey hjerte at du syns detta er artig.. jeg er også selv å ser det meste av fotballen, men det er hockey'n som betyr mest..

dissa folka som klager over at det er så mange nye er dissa muppetshow folka som sitter på samma sted hver eneste gang... grodd fast på jordal.. hehe..

altså de 4 øverste radene på klansfeltet er "faste plasser" nedover mot bølgebryter'n er det masse ledige plasser.. sjøl om jeg har vært mange år på jordal så har jeg aldri hatt noen fast plass.. liker å se hockey fra frskjellige vinkler...

men supervif, ta med deg noen venner eller familie i mårra, alltid artig med nye mennesker http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_biggrin.gif

hørt på jordal i 98: oi det var bratt her, men gud så stort, dette blir ikke siste gang...

dette er faktisk ord som jeg aldri har glemt av ei dame som var første gang på jordal i 98.. har ikke sett henne siden.. hehe
                Lillebror
                Året rundt med Vål'enga
                OSLO BAJAS

Comment

Sitat: Den tor, 16 mars 2006 16:09 skrev lillebror25:

> det er sånt som gleder et hockey hjerte at du syns detta er artig.. jeg er også selv å ser det meste av fotballen, men det er hockey'n som betyr mest..

>

> dissa folka som klager over at det er så mange nye er dissa muppetshow folka som sitter på samma sted hver eneste gang... grodd fast på jordal.. hehe..

>

> altså de 4 øverste radene på klansfeltet er "faste plasser" nedover mot bølgebryter'n er det masse ledige plasser.. sjøl om jeg har vært mange år på jordal så har jeg aldri hatt noen fast plass.. liker å se hockey fra frskjellige vinkler...

>

> men supervif, ta med deg noen venner eller familie i mårra, alltid artig med nye mennesker http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_biggrin.gif

>

> hørt på jordal i 98: oi det var bratt her, men gud så stort, dette blir ikke siste gang...

> dette er faktisk ord som jeg aldri har glemt av ei dame som var første gang på jordal i 98.. har ikke sett henne siden.. hehe

Tro meg jeg skal på Jordal i morra!

Jeg og en kompis skal se matchen..

Comment

Må billetter til Klanens felt kjøpes i Sjappa? Ser det er stengt/utsolgt på billettkontoret.no.

Comment

Sitat: Den tor, 16 mars 2006 17:44 skrev Reka:

> Må billetter til Klanens felt kjøpes i Sjappa? Ser det er stengt/utsolgt på billettkontoret.no.

det er en egen luke reservert Klanen på Jordal.

-jørn-

(*´ェ`*)

Comment

Sitat: Den tor, 16 mars 2006 17:44 skrev Reka:

> Må billetter til Klanens felt kjøpes i Sjappa? Ser det er stengt/utsolgt på billettkontoret.no.

Sjekk http://www.billettluka.no/vif-hockey

De har over 800 fortsatt, men skal du ha til klansfeltet så må du kjøpe på jordal i morra tror jeg. Lukene åpner 2 timer før dråpph!

gleder meg som en unge!

Comment

Dette blir årest match i Norsk hockey! Nå må virkelig folket kjenne sin besøkstid og stille opp for våre iskrigere som har hentet seg kraftig inn i denne serien mot Horhamar.

All ære til gutta som har kjempet med nebb og klør i denne serien, de fortjener virkelig all den støtte de kan få i kveld, still opp og lag et helvete før bønda fra mjøsbygda!

I kveld vil vi se innsats, blod, svette, tårer, harde tacklinger og en faenivoldsk innstilling fra første dropp!

Stå på gutta, dere har virkelig imponert meg i denne serien, fortsett med det!

Mitt tips: 4-2, laserpresisjonen til L.E Lund senker bønda med scoring i åpen kasse fra egen blå 19.16 ut i siste periode!

Trofast D-felt supporter!

ØL & VOLD!
                          Trofast D-felt supporter!

ØL & VOLD!

Comment

Sitat: Den fre, 17 mars 2006 10:08 skrev Laffen:

> Dette blir årest match i Norsk hockey!

Jeg er ikke så sikker... Stjernen i eventuelle finaler kan bli en sinnsyk høydare. Et Fredrikstad sulteforet på suksess kan fort bidra til 4-7 fullsatte hus.

Men at kveldens kamp blir en forløpig (publikums-)høydare er hevet over enhver tvil.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Og i motsetning til bønda, som er mer interessert i å hetse oss enn å støtte laget sitt, syng høyt, syng Vålerenga!

Gi avisene noe annet å skrive om enn den vanlige bitchinga om slåssing og dritt. Få dem til å skrive om den vanvittig flotte stemninga på Jordal!

Og at Vålerenga er i finalen... http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Harriet
                              Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Working...
                              X