Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Litt tilbake i tid..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litt tilbake i tid..

Jeg husker fra finalene mot Trondheim sist,med hartnell og gutta på laget.. da ble det lagt ut en sang mixet fra viasat kommentatorene under kampen..Husker ikke hvor jeg fikk lastet den ned..Noen som veit hvilken jeg tenker på? Og isåfall noen som kunne fått sendt meg den? klart å slette den,finner den iallefall ikke..
    Mua Panettaa

Re: Litt tilbake i tid..

Sitat: Den fre, 23 juni 2006 23:35 skrev TheCruncher:

> Jeg husker fra finalene mot Trondheim sist,med hartnell og gutta på laget.. da ble det lagt ut en sang mixet fra viasat kommentatorene under kampen..Husker ikke hvor jeg fikk lastet den ned..Noen som veit hvilken jeg tenker på? Og isåfall noen som kunne fått sendt meg den? klart å slette den,finner den iallefall ikke..

Dette var noe jeg rabla sammen til KWRs finalesendinger den våren. Melodien er "ABC Monday Night Football" - du finner mix'en, orginalen, samt lydklippene av Eggen/Jim på http://www.klanen.no/kwr/

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Jeg fant ingenting jeg, kom ikke opp noen side.. Er det til nedlasting?
      Mua Panettaa

Comment

Sitat: Den søn, 25 juni 2006 02:06 skrev TheCruncher:

> Jeg fant ingenting jeg, kom ikke opp noen side.. Er det til nedlasting?

Sorry, en snag i systemet, prøv http://www.klanen.no/kwr2/ istedet.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Takker =) Der funka det.. Morro med sånne klipp! Har dere fler sånne? Når KWR jubler for mål,tacklinger, diss til motstander osv.. Hadde vært kult å legge inn på mobilen som mld.tone feks..
          Mua Panettaa

Comment

Sitat: Den søn, 25 juni 2006 13:48 skrev TheCruncher:

> Takker =) Der funka det.. Morro med sånne klipp! Har dere fler sånne? Når KWR jubler for mål,tacklinger, diss til motstander osv.. Hadde vært kult å legge inn på mobilen som mld.tone feks..

Vi har en versjon av "ABC Monday Night Football" med noen egne KWR-brøl mot storhamar, men utover det arkiverer vi ikke sendingene. For mye pes og tar for mye plass.

Nesrene @ Twitter

Comment

Sitat: Den søn, 25 juni 2006 14:28 skrev Nesrene:

> Vi har en versjon av "ABC Monday Night Football" med noen egne KWR-brøl mot storhamar, men utover det arkiverer vi ikke sendingene. For mye pes og tar for mye plass.

Tusler du til http://www.klanen.no/kwr2/ igjen finner du en fil som heter 20041010_Kjenning_studio.mp3 - det er den.

Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
              X