Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Lillehammer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF - Lillehammer

Lørdag 3/10-09 klokken 16.00 kommer traktorgjengen fra Lillehammer til Jordal for å prøve å ta skalpen til iskrigera våre.
    Gutta våre har etter en svak sesongåpning fått bedre fart på skøytene og står nå med 4 seire på rad etter at Stavanger Oilers ble slått i Stavanger, det ble 2 poeng der siden den kampen gikk til staffer der gutta våre avgjorde den dysten.

Våre kamper så langt:

VIF - Comet 5-4 etter straffer
    Lørenskog - VIF 5-2
    VIF - Frisk Asker 3-2
    Stjernen - VIF 1-3
    VIF - Storhamar 4-2
    Stv.Oilers - VIF 2-3 etter straffer

Lillehammers kamper så langt:

LIK - Lørenskog 3-4
    Frisk Asker - LIK 1-3
    LIK - Stjernen 2-3
    Storhamar - LIK 2-1 sudden
    LIK - Stv. Oilers 2-1 sudden

Lillehammer møter Manglerud Star torsdag 1/10 før de kommer til Jordal på lørdag.

Jeg tipper at gutta våre skal ta en grei seier og håper det er mange som klarer å komme seg på kamp denne dagen, flott mulighet til å varme stemmebånd før dere skal på Ullevål på mandag.

VEL MØTT og god match
    snusk1

Som vanlig har Valle og Jordal snakket sammen..

Vålerenga-spillerne, Hengern, Miniklanen og resten av det som kan krype og gå i kongeblått kommer - eller blir bedt om å komme til Tusenfryd samtidig som iskrigerne tar imot Lillehammer på Jordal.

Ingen fare for folkefest på Jordal nå som vi endelig har fått noen lørdagskamper..
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Synd

Jeg regner med at Tusenfryd var booket før det ble klart at det ble lørdagskamp på Jordal, og før tv2 flyttet kampen mot Viking til mandag,,, veldig synd for iskrigera våre men dette tror jeg ingen egentlig kan noe for,,, jeg tar med meg unger og stiller på Jordal med ett håp om at noen flere også gjør det samme.
      snusk1

Comment

"Innekos"

Koser meg heller innendørs på Jordal enn å sitte med sukkerspinn i hele trynet i regnværet på Tusenfryd.
        snusk1

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
          Jeg regner med at Tusenfryd var booket før det ble klart at det ble lørdagskamp på Jordal, og før tv2 flyttet kampen mot Viking til mandag (..)
          Ser ikke bort ifra at du har rett. Men det er litt trist at det blir lagt store foppallarrangementer på samme tidspunkt som våre krigere går på isen - spesielt når det skjer to lørdagskamper på rad.

Men vi får ikke gjort noe med det nå. Vi som drar til Jordal får kose oss i (seiers)rusen, så får de som drar til Tusenfryd kose seg der blant små og store Enga-mennesker.

Men et lite håp om bedre kommunikasjon mellom is og gress er lov å håpe på!

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
            Men et lite håp om bedre kommunikasjon mellom is og gress er lov å håpe på!
            Jeg er redd griser flyr før vi får se noe sånt. Jeg irriterer meg stadig over at det ikke blei kjørt noe stunt den helgen Frisk/Asker var på besøk lørdag og hjemmekamp mot Lyn dagen etter.

Man kunne kalt det "Vålerenga Superweekend" eller noe sånt, og gitt de som hadde billett til Jordal gratis inngang på Ullevaal og vice versa.

Andre alternativer hadde vært: "Har du sesongkort på Ullevaal, få billetten til halv pris på Jordal Amfi lørdag".

Mulighetene er Lego, men man må tørre å se litt lenger enn til sin egen nesetipp!

-jørn-
            (*´ェ`*)

Comment

Enig med du, Jørn.

Er vel større sjanse for at vi får se en mørkegrønn gris ikledd Dagenham-drakta (hører du, Nydal?) fly over Kampen, enn at de som driver med puck og de som driver med ball sender telegram til hverandre.

De stuntene du nevner er noe a la det jeg også prøvde å foreslå. Riktignok mest til meg selv og de rundt meg, men jeg håpet i det lengste at noen andre tenkte som meg. Oss.

La-det-skje-meDuck.

Comment

Originally posted by loco View Post
                Jeg er redd griser flyr før vi får se noe sånt. Jeg irriterer meg stadig over at det ikke blei kjørt noe stunt den helgen Frisk/Asker var på besøk lørdag og hjemmekamp mot Lyn dagen etter.
                Ehhh... Det var arrangement på Jernbanetorget lørdag ifbm. Lyn-kampen hvor Kongen deltok i full mundur og de ropte over speakerne om Frisk-kampen.

Såvidt jeg så ble det dog ikke delt ut noen flyere, gratisbilletter eller noe.
                Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Og siden vi er inne på VIF-Veslehammer, web-radioens ene utskremte er på plass og det er sending.

-jørn-
                  (*´ェ`*)

Comment

VIF- Lillehammer

Det er mulig at jeg kan virke negativ, men det er ikke meninga. For noen uker siden sendte jeg ledelsen i Vif Hockey en mail om at det kanskje kunne være en mulighet å dele ut gratis/sterkt reduserte priser, hvis du kunne fremvise billetten fra kampen mot Liin, på hockey kampen mot Lik.
                    Så ifjor da Get delte ut billetter at det var flere på kamp da enn ellers. Har enda ikke fått tilbakemelding på mailen jeg sendte.
                    Synes også at hockeygutta kan sette litt mer pris på oss som tross alt kommer. Hva med å gli over redline når de kommer inn før kamp og heve køllene til oss. Fotball gutta klapper hver gang de kommer mot oss, enten du er i Bent-it eller Vestbredden.
                    Har også kjøpt videoen fra ifjor. Synes kvaliteten var dårlig. Er det noen andre som har samme opplevelse som meg ang. den?

Comment

Working...
                    X