Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ny hockeyhall i.f.m. fotballstadion?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny hockeyhall i.f.m. fotballstadion?

Har det noengang blitt nevnt i byggeplanene på valle at det i samme slengen bygges ny hockeyhall?

Originally posted by Ronny La Rock View Post
    Har det noengang blitt nevnt i byggeplanene på valle at det i samme slengen bygges ny hockeyhall?
    Tror ikke det. Det var i utgangspunktet tvil om det var plass til stadion der, og man har allerede en deal med skøytefolket om å ligge vegg-i-vegg så vidt jeg har skjønt
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Ronny La Rock View Post
      Et av forslagene, men ikke det som ble valgt?, hadde en ishall med i prosjektet. Men jeg oppfattet at det var en mindre hall uten særlig publikumskapasitet.

Comment

Vet det var/er konkrete planer om å bygge ny ishall der hvor kunstgressbanen ligger idag. Har til og med sett tegninger en gang i tiden, men finner ikke noe om det noe sted nå. Skulle delvis finansieres med nye blokkleiligheter bla.
        Tror det gikk så langt at naboer klaget over de nye planene og fikk gjennomslag for klagen i bydelsutvalget eller byrådet, jeg husker ikke helt, noen andre som gjør?

Comment

Originally posted by mao1 View Post
          Vet det var/er konkrete planer om å bygge ny ishall der hvor kunstgressbanen ligger idag. Har til og med sett tegninger en gang i tiden, men finner ikke noe om det noe sted nå. Skulle delvis finansieres med nye blokkleiligheter bla.
          Tror det gikk så langt at naboer klaget over de nye planene og fikk gjennomslag for klagen i bydelsutvalget eller byrådet, jeg husker ikke helt, noen andre som gjør?
          Hallo.

Jeg vil invitere deg og alle andre til Jordal for et informasjonsmøte hvor du vil se/høre hele historien.

Jonny

Comment

gjør det jonny
            Det hadde vært veldig artig for oss som følger hockey vinter'n rundt, å se hvordan dere jobber med denne saken og kanskje lære litt om hvordan klubben drives innen ifra..

også veldig bra at du tar deg tia til å være på forum å skrive
            gjøre et ansikt for deg selv.. du er en person vi som er 101% hockey trenger

vi ønsker jo alle sammen nye fjes å bli kjent med... men også gamle fjes som kommer tilbake..

Husk at skal vi bygge en klubb, som har godt med tilskuere, må dere begynne med de unge fra 13-18år det er de som skal bygge videre med supporterkultur'n... når det blir bedre stemning, så blir også sponsor'ne også med på lasset....

kjør på jonny, detta kommer til å bli bra
            Lillebror
            Året rundt med Vål'enga
            OSLO BAJAS

Comment

Originally posted by Jonny View Post
              Hallo.

Jeg vil invitere deg og alle andre til Jordal for et informasjonsmøte hvor du vil se/høre hele historien.

Jonny
              Når er eventuelt ett slikt møte?
              Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
              X