Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Storhamar-VIF tirsdag 27. okt kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Storhamar-VIF tirsdag 27. okt kl. 1900

Noen dagers "hvile" for våre hockeykrigere avløses av "klassikeren" Storhamar-VIF i Hamar OL-amfi. Kampstart er kl. 1900 pga TV-sending på TV 2 Sport. VIF-hockey.no http://www.vif-hockey.no/nor/NYHETER...-tur-til-Hamar gir mye forhåndsinfo og melder at de skadede fortsatt er skadet. Dvs Bård Sørlie, Patrich Kolsrud, Ricky Nygård og Patrick Lund Nilsen.

Siden forrige kamp mot SIL, som vi vant 4-2 for fire uker siden, har de hentet inn en forsterkning, Andreas Gröndahl. En 19-åring fra Elitserie-klubben Södertälje. Debuterte mot Lillehammer sist og skal ha spilt ganske bra. Var poengkonge i J-20 Superelit sist sesong http://eliteprospects.com/player.php?player=7797

Tabellen http://www.pointstreak.com/prostats/...&seasonid=4459 (merk at VIF har to-tre kamper færre spilt enn de andre lagene).

PS! Torsdag bør det bli folksomt på Jordal i kampen mot Stavanger Oilers. GET, ligaens hovedsponsor, har invitert alle sine kunder på Østlandet til denne kampen. Noe de også har gjort et par ganger før, og da har det kommet over 3000 tilskuere på kampene.

Spennende å se om gutta får opp innsatsen fra forrige kamp. Det må til om vi skal få med oss poengene fra Hamar.

Går det noen buss oppover forresten?
    Året rundt med Vål`enga!

Comment

Originally posted by Pondus View Post
      PS! Torsdag bør det bli folksomt på Jordal i kampen mot Stavanger Oilers. GET, ligaens hovedsponsor, har invitert alle sine kunder på Østlandet til denne kampen. Noe de også har gjort et par ganger før, og da har det kommet over 3000 tilskuere på kampene.
      Litt OT, men vet du hvordan de inviterer? Er ikke i byen på torsdag uansett, men bare lurer.

Beaker
      - ikke invitert Get-kunde
      Beaker

Comment

"Opprinnelig skrevet av Pondus
        PS! Torsdag bør det bli folksomt på Jordal i kampen mot Stavanger Oilers. GET, ligaens hovedsponsor, har invitert alle sine kunder på Østlandet til denne kampen. Noe de også har gjort et par ganger før, og da har det kommet over 3000 tilskuere på kampene."

Hmmm jeg er kunde av GET, men er ikke invitert... Bor midt i byen omtrent.
        Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Kom i posten sammen med regninga forrige måned. Ikke fått og er kunde?? Prøv en telefon til Get, vet ikke om det funker, men verdt ett forsøk..

Comment

Jeg leste om det på facebook-siden til VIF-hockey. Mend det er vel som Mao sier, og som ble sagt i fjor også, at bare de som mottar papirfaktura får invitasjonen. Er vel kanskje et papir man må ha med seg til billettluka på torsdag?

Comment

Jeg leste om det på facebook-siden til VIF-hockey. Mend det er vel som Mao sier, og som ble sagt i fjor også, at bare de som mottar papirfaktura får invitasjonen. Er vel kanskje et papir man må ha med seg til billettluka på torsdag?
              Send en mail til truls SNABEL-A vif-hockey.no og spør...
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Ja, en invitasjon som gir 4 billetter om jeg ikke husker feil.. Har allerede gitt bort min til folk jeg vet vil gå flere ganger, de begynner å bli hekta på hockey. Tror jeg hadde ringt Truls hvis du vil ha kjapt svar..

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
                  "Opprinnelig skrevet av Pondus
                  PS! Torsdag bør det bli folksomt på Jordal i kampen mot Stavanger Oilers. GET, ligaens hovedsponsor, har invitert alle sine kunder på Østlandet til denne kampen. Noe de også har gjort et par ganger før, og da har det kommet over 3000 tilskuere på kampene."

Hmmm jeg er kunde av GET, men er ikke invitert... Bor midt i byen omtrent.
                  Kanskje profilbildet dtt er her grunnen til ar get ikke inviterer deg
                  Felt E

Comment

Utførlig info i denne http://getlive.no/live/underholdning/get-ligaen Man må altså ha mottatt invitasjon i posten, og det er bare de 1000 første som får gratis inngang.

Comment

Syns vi gjør en bra første periode.
                      Bra kontroll bakover slik at bønda ikke skaper de store sjansene selv om de har hatt mest puck og ikke minst vært mye i vår sone.

Pasningen til L.E Spets på scoringen til Brede var både frekk og genial.

Får håpe vi fortsetter å være trygge bakover og at vi også skaper mer fremover i de neste to periodene.

Comment

Ser vi leder 3-0 etter 2 perioder. Noen som ser kampen på TV2 sport som kan gi litt mer info? Skjønte utfra Storhamars live oppdatering at vi har vært best i 2 periode...
                        Året rundt med Vål`enga!

Comment

Vi har ikke bare vært best i andre periode. Vi har vært helt overlegne.
                          Storhamar skapte vel en sjanse i løpet av de siste 20 minuttene.

Vi styrte alt der ute og har tvunget Storhamar ned i egen sone. Gutta virker pigge og står opp i alt av dueller.

En av de bedre periodene jeg har sett denne sesongen.

2-0 scoringen til Fredriksen var av det billige slaget. Fredriksen sender inn en løst skudd fra blålinja som lurer seg inn til venstre for Ruben Smith.

3-0 er det vel Blake Evans som står for hvor han tar med seg pucken bak mål og slår en pasning til Hessler som står helt alene på 1 meter fra målet.

4730 tilskuere i fjøset i dag. Det er ganske så imponerende på en tirsdagskamp som i tillegg er å finne på tv2sport. Eller har de ikke tilgang til den kanalen på landet kanskje?

Comment

Takk for oppdatering. Har lest et sted at det ble delt ut et stor antall billetter til kampen i dag (GET-kanskje). Likevel imponerende. Men man må huske at nå er HamKam borte og bønda tørster etter suksessopplevelser...
                            Året rundt med Vål`enga!

Comment

3-1 nå..

Hoel Johannesen er vel målscorer. Blir spilt fri og og kommer alene med Patrick.

Comment

Working...
                              X