Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Myrvold ikke til OL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Myrvold ikke til OL

Vraket til OL åkke som: http://www.aftenposten.no/nyheter/sp...cle3343032.ece

"Det handler om brudd på interne regler og tillitsbrudd. Det kan ikke gjelde et sett med regler for Myrvold og et annet for resten. Alle poengterer viktigheten med å bli ferdig med denne saken så fort som mulig."

Fint, spark den siste livskiten ut av en som for egen maskin i full offentlighet har lagt seg flat og åpen om idiotien sin og vist at han i det minste forsøker å kjempe med demonene sine.

Tilleggsstraffen Myrvold nå får av Johansen/Salsten står ikke i forhold til forseelsen og straffen han allerede har sonet.

Jeg tør minne om at Myrvold aldri har testet positivt på noe, og det er ikke fordi ADN ikke vet hvor norske ishaller er. Tro meg, ADN er ofte på besøk.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Uten at jeg vet det så er det kanskje ikke så rart om en del av de andre spillerene har hatt et ord med i laget her.

Comment

Originally posted by kimo View Post
      Uten at jeg vet det så er det kanskje ikke så rart om en del av de andre spillerene har hatt et ord med i laget her.
      Det har de helt sikkert uten at jeg hverken vet om, eller om i hvilken retning det evt. bikket. "Alle" lag har et spillerutvalg, og om ikke de har vært tatt med på råd i en såpass viktig sak er det jo i beste fall skjødesløshet.

Slike utvalg skal selvfølgelig ikke ta ut laget, men saken om Myrvold er langt mer enn det.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
      X