Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VIF-Lørenskog tirsdag kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd VIF-Lørenskog tirsdag kl. 1900

TV-sendt kamp på Jordal for første gang i høst. Derfor kampstart kl 1900. Medlemmer av Klanen har gratis inngang http://www.klanen.no/bardisken/vif_l...ember_kl_19_00

Forhåndsomtale fra vif-hockey.no http://www.vif-hockey.no/nor/NYHETER...mot-Loerenskog

Lørenskog forsterker med svensktopp http://www.rb.no/lokal_sport/article4693180.ece Jan Öberg http://www.eliteprospects.com/player.php?player=225

Vi er på 2. plass, 2 poeng bak Sparta som har en kamp mere spilt. De spiller ikke i kveld slik at vi overtar tabelltoppen med en 3-poenger mot Lørenskog. Og søndag får vi besøk av Sparta...

Originally posted by Pondus View Post

Vi er på 2. plass, 2 poeng bak Sparta som har en kamp mere spilt. De spiller ikke i kveld slik at vi overtar tabelltoppen med en 3-poenger mot Lørenskog. Og søndag får vi besøk av Sparta...
    Med andre ord: Klarer vi å vinne i dag, tar revansje mot Sparta på søndag og i tillegg vinner den kampen som vi har tilgode i forhold til særpingene, så begynner det å lukte godt på Jordal.

Uansett: Alle mann til Jordal i kveld!
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Med andre ord: Klarer vi å vinne i dag, tar revansje mot Sparta på søndag og i tillegg vinner den kampen som vi har tilgode i forhold til særpingene, så begynner det å lukte godt på Jordal.

Uansett: Alle mann til Jordal i kveld!
      Kampen i kveld er den vi har til gode på Sparta. Når vi møter dem på søndag har begge lag spilt 16 kamper.

Comment

Kampen i kveld er den vi har til gode på Sparta. Når vi møter dem på søndag har begge lag spilt 16 kamper.
        Satser på at gutta ikke har sett seg blinde på Lørenskogs nedtur og vrenger skogsfolket ut/inn.

Jordal neste!
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Knallbra stemning på Jordal i kveld. Mistenker at det har noe med to privatbusser og litt alkohol å gjøre, men hvem bryr seg. Flott innsats av de som sang og hoppet og på alle måter bidro til god stemning.

Litt ergelig at #21 Thoresen nok en gang blir utvist i sluttminuttene og bidrar til at motstanderen får poeng. Det var også bidragsytende til at Sparta fortsatt er serieleder når de kommer til Jordal på søndag.

Om utvisningen var korrekt eller ikke skal jeg dog ikke uttale meg om.

PS: Jeg fikk ikke med meg hva #44 Larsen fikk 10 min. (dårlig oppførsel) for etter at Evans scoret. Noen som kan enlighten me?

LD.

Comment

Aha, takker for opplysningen Enersen. Burde vært enkelt for meg å finne ut av det selv, men det er godt du holder meg i øra - og oppdatert.

Duckster.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
              PS: Jeg fikk ikke med meg hva #44 Larsen fikk 10 min. (dårlig oppførsel) for etter at Evans scoret. Noen som kan enlighten me?
              Jeg så det ikke selv, men det ble sagt rundt meg på pressetribunen at han dytta dommeren.
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                Jeg så det ikke selv, men det ble sagt rundt meg på pressetribunen at han dytta dommeren.
                Med andre ord, han tok en «Kjær»....

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

Larsen fløy etter Berg etter 3-2 målet, og i klare (Og litt mindre klare) ordelag fortalte hva han mente om både Berg og dømminga hans. Og gjør man slikt, får man 10 min, evnt. matchstraff selv om kampen er ferdig. Dette skjedde ved sekretariatet, så jeg regner med at Knut kan fortelle mer om jeg skulle ha missa noe....
                  Men jeg så heller ikke noen dytt à la Kjær, det må sies.
                  Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Larsen fløy etter Berg og klagde, de mente vel at det skulle ha vært en offside før scoringen, tror jeg. Han ga seg ikke selv om dommeren sa klart i fra og fikk minutter som fortjent. Han dyttet ikke dommeren. Gammal,grinete gubbe har han blitt.

Comment

Originally posted by mao1 View Post
                      Larsen fløy etter Berg og klagde, de mente vel at det skulle ha vært en offside før scoringen, tror jeg. Han ga seg ikke selv om dommeren sa klart i fra og fikk minutter som fortjent. Han dyttet ikke dommeren. Gammal,grinete gubbe har han blitt.
                      Ja, det var nok derfor de klagde. Det var når VIF gikk inn i sonen dems rett etter første dropp i sudden at det kanskje var offside, alle Lørenskogspillerne reagerte iaf. Skåringen kom 1 minutt etterpå, så det hadde vel uansett ikke så mye å si. Men at Larsen ble grinete er nok mest for at han er en vinnerskalle som VIF har hatt enormt utbytte av i 14 år.

Comment

Når sant skal sies, tror jeg det var offside. Fredriksen glei over litt tidlig.

Comment

Originally posted by skog View Post
                          Når sant skal sies, tror jeg det var offside. Fredriksen glei over litt tidlig.
                          Ivrig fyr denne Fredrikstadgutten... Godt han var via Sverige og ble avmorganifisert før han kom til oss i sin tid.
                          Nesrene @ Twitter

Comment

Leste at det var noe annet de reagerte på. Atle Olsen mener det var en interference mot deres Jan Öberg like før målet. Espen skal visstnok ha vært enig... mens Öberg sa at så lenge dommeren ikke blåste så var det sikkert ikke noe. Hvorfor er alltid svensker så mye mere fornuftig enn oss nordmenn???

Comment

Working...
                            X