Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: M/S-Vålerenga torsdag 12.11 kl. 18:30.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: M/S-Vålerenga torsdag 12.11 kl. 18:30.

Jevn kamp sist, og det er ingen grunn til å forvente en overkjøring fra våre iskrigere i kveld heller.

Forhåndsomtale fra VIF-Hockey.

Kampstart 18:30.

Vi ses i Manglerudhallen!
    Vålerenga - Oslos stolthet

Originally posted by LameDuck View Post
    Jevn kamp sist, og det er ingen grunn til å forvente en overkjøring fra våre iskrigere i kveld heller.
    For sofafolket: http://www.pointstreak.com/prostats/...&seasonid=4459
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Og de som ønsker å se litt statistikk sist møte med M/S, finner det her.

Merk at gutta fra garasjen på Manglerud vant skuddstatistikken, og at DesRochers ble kåret til vår bestemann!
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Trodde jeg kunne alle reglene jeg, men denne har jeg ikke sett før (hentet fra utvisninger i OT): Vålerenga Ishockey - Andreas Stene - (Prevent Infect by Blood), 2 MIN, 2:14

Noen som kan forklare meg hva det er?
        Sto vel på klubbens sider at Stene fikk for Roughing, men dette må i så fall være en variant?
        Året rundt med Vål`enga!

Comment

Originally posted by KimAlexander View Post
          Trodde jeg kunne alle reglene jeg, men denne har jeg ikke sett før (hentet fra utvisninger i OT): Vålerenga Ishockey - Andreas Stene - (Prevent Infect by Blood), 2 MIN, 2:14

Noen som kan forklare meg hva det er?
          Sto vel på klubbens sider at Stene fikk for Roughing, men dette må i så fall være en variant?
          Vet ikke hva som egentlig skjedde, men regelen "Hindre infeksjoner via blod" er slik at hvis spilleren blør, eller har fått blod på seg fra motstanderen, skal han betraktes som skadet spiller og må forlate isen for behandling og/eller rengjøring (skifte drakt). Om spilleren ikke vil rette seg etter denne regelen, skal han idømmes liten straff (2 min).

Comment

Takk for svar Pondus!
            Men det må da ha betydd at Stene nektet å forlate isen/spilte med blod på drakten. Merkelige greier!

Uansett moro at satsingen vår med å ta ut keeper i OT under overtall fungerte igjen. Spennende å se hvor lenge dette fungerer!
            Året rundt med Vål`enga!

Comment

Originally posted by KimAlexander View Post
              Uansett moro at satsingen vår med å ta ut keeper i OT under overtall fungerte igjen. Spennende å se hvor lenge dette fungerer!
              Du kan jo banne på at den dagen det ikke funker så står hylekoret på alle barrikader og krever nøttene til Kjell Espen ofret på midtvintersblotet.

På den annen side; det er jo hva han får betalt for - knekte nøtter ;-)
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                Du kan jo banne på at den dagen det ikke funker så står hylekoret på alle barrikader og krever nøttene til Kjell Espen ofret på midtvintersblotet.

På den annen side; det er jo hva han får betalt for - knekte nøtter ;-)
                Spent på den dagen jeg også.
                Hva er egentlig recorden på denne satsingen med keeper ut i OT ved overtall?

Kan det stemme at Espen gjorde det minst to ganger i fjor, og to ganger så langt denne sesongen?
                Jeg husker i alle fall at den ene gav uttelling i fjor, mens det er 100% uttelling på det i år (tror jeg).

Noen som husker bedre enn meg? Pointstreak kan man nemlig ikke stole på, for ikke alle sekretariat legger inn (extra attacker) etter (power play) de gangene vi har scoret slik.

M/S-VIF nevner det ikke

VIF-Lørenskog gjør det

Hvorfor bry seg om dette? Jo, for å ha noe å møte et evt hylekor med, den dagen satsingen slår feil.
                Året rundt med Vål`enga!

Comment

Det er vel ikke så stor gambling å trekke ut målvakten og spille 5 mot 3 når man får den muligheten i sudden? Som Espen har sagt flere ganger er det større sjanse for å avgjøre kampen da, enn å vente til straffekonk. Husk på at man allerede har 1 poeng og at man kan kalle det et bonuspoeng om man vinner kampen i sudden eller på straffer (iaf om man ser ift fotballen hvor man enten får 1 poeng for uavgjort eller 3 poeng for seier ved full tid). Når VIF har såpass gode og pucksikre spillere bør det være ganske greit å holde pucken i offensiv sone og om man mister pucken til motstander skal man klare å stresse han så mye at han ikke får siktet seg inn på vårt mål. Synes dette er en frisk satsing som gir ekstra underholdning. Ser det gjerne igjen

Comment

Det er noe Vålerengelsk, arrogant og breialt over måte Shampo gjør dette på. Det skaper underholdning og på sikt kan det være en liten bit av mange biter som skal til for at Jordal skal fylles til randen igjen. Jeg kommer ikke til å bli sur den dagen vi ryker på et sånt stunt i hvert fall.
                    in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                      Det er noe Vålerengelsk, arrogant og breialt over måte Shampo gjør dette på. Det skaper underholdning og på sikt kan det være en liten bit av mange biter som skal til for at Jordal skal fylles til randen igjen. Jeg kommer ikke til å bli sur den dagen vi ryker på et sånt stunt i hvert fall.
                      Bare til info; Espen styrer ikke laget alene, Stubben er høyst deltagende
                      Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
                      X