Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Jeg mente han var på vei til NHL igjen. Rimelig sikker på at det i hvert fall har vært samtaler med en klubb der borte, og han skal over for å snakke med dem/forhandle...
Han har fått et tilbud, men lønna blir kraftig redusert dersom han blir satt ned i farmerligaen. Det var ikke Myrvold fornøyd med. Han vil ha samme lønn uansett om han er god nok for NHL-laget eller ikke.
Det blir litt som om Bolthof nå bare skulle få amatørkontrakt fordi han står i mål på andrelaget istedet for førstelaget.
Selv om Anders ikke er min største favorittspiller, så er dette en feit signering. Han bør vel greit være den klart beste backen i Norsk ishockey og har er i sin beste alder til å bekle backplassen. Blir spennende å se hvem han skal spille backpar sammen med. Velger Shampo og sette han sammen med en ung, lovende eller velger de å sette han sammen med Lund og med det få historiens beste backpar..........
Det høres veldig klokt ut, selv om Shampo nok vet dette best.
Anders og Lars Erik er begge spillende og rutinerte og det blir litt galt å putte de sammen.
En rutinert back og en ung sammen er nok bra mix. Spiller Myrvold sammen med Bonsaksen, så bør vel Lund kanskje gå sammen med Karlstad.
Uansett så gleder jeg meg til en spennende sesong. Mange gode spillere er iallefall på plass og det virker som backsiden er litt sterkere nå enn i fjor.
Likevel er jeg selvfølgelig for å bruke Anders og Lars-Erik sammen i powerplay. Anders er god til å styre overtallsspillet (sa noen peke?) og skuddet til L-E er et bra våpen i de situasjonene. Savner at det ikke brukes mer. Avslutning fra Lund og et par gribber på returen bør sørge for mange mål i overtall.
Comment