Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Året rundt med Vålerenga-kort?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Året rundt med Vålerenga-kort?

Er det noen som vet når disse kortene kommer på plass og hvordan dette i praksis ordnes?

Re: Året rundt med Vålerenga-kort?

jeg mener og huske at de som kjøpte året rundt med VIF kortet i våres, fremdeles gjelder for kommende sesong... så ett nytt kort kommer vel ikke før til starten av neste foppallsesong..

Lillebror
    Året rundt med Vål'enga
    OSLO BAJAS

Comment

Sitat: Den ons, 26 juli 2006 08:19 skrev lillebror25:

> jeg mener og huske at de som kjøpte året rundt med VIF kortet i våres, fremdeles gjelder for kommende sesong... så ett nytt kort kommer vel ikke før til starten av neste foppallsesong..

>

Problemet er at vi aldri har fått et slikt kort. Vi fikk tildelt billetter for de gjenværende seriekampene i hockey i vår, men vi har ikke noe kort...

Comment

aha, det visste jeg faktisk ikke... ja jeg husker at man fikk 3 eller 4 billetter, men trodde seriøst at man skulle få kort også.. det er det vel hafslund og entra i samarbeid med klanen som skal ordne er det ikke??
        Lillebror
        Året rundt med Vål'enga
        OSLO BAJAS

Comment

Jeg spurte etter dette når jeg henta sesongkortet i fotball (trengte ikke bill. i fjor, for jeg hadde sesongkort på Jordal). De sa de hadde et eget system på dette. Etter hva jeg kan skjønne bestod "systemet" i at de har navn på de som har betalt i en egen notatbok... ikke på data eller noe... Kjenner en liten skepsis dukke opp rundt dette kortet ja...
          Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Ja, hele greia virka litt mer uproft enn det man er vant til fra Sjappa. Man fikk noen billetter for resten av sesongen i en konvolutt, ingen skikkelig kvittering og navnet ble skrevet opp i en bok (jeg tror jeg var nr 67 på lista).

Får vel gi det noen uker til før man begynner å mase litt mer hardt. Er litt usikker på hvor jeg i grunn skal henvende meg. Sjappa var stedet hvor jeg betalte og bestilte, men dette er vel strengt tatt en VIF Hockey-prosjekt, så kanskje Jordal er stedet å rette en henvendelse

Comment

http://www.klanen.no/snakk/index.php...p;start=0&

Espen
              Ei kasse, er passe!!

Comment

Info for kontrollfreaker.

http://www.klanen.no/snakk/index.php...p;start=0&

Espen

-har kontroll nå.. http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif
                Ei kasse, er passe!!

Comment

Working...
                X