Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lasse Fjeldstad klar for VIF(?)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lasse Fjeldstad klar for VIF(?)

Tja..Er ikke bekreftet fra VIF.no

http://www.eurohockey.net/teams/tran...am=V%E5lerenga

Re: Lasse Fjeldstad klar for VIF(?)

Det er ikke bekreftet, men nå som det trolig ikke blir Eliteseriespill på MS pga forbundets velvilje ovenfor TIK, så er det vel ikke usannsynelig at Fjeldstad ønsker en overgang. Han glir vel uansett ikke rett inn på laget må man tro....

Comment

Jeg har lest at i og med at M/S allerede hadde takket ja til plassen, blir det en serie med 11 lag. (dersom TIK får klarsignal)
      Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Ja, en kompis fortalte meg noe om at Forbundet hadde dreti litt på draget da de gikk ut å tilbød M/S plassen, uten at siste ord var sagt vedrørende TIK.

Kan vel ikke si at jeg er veldig imponert over Forbundet. Her klarer de å rote det til med å tilby plassen til et lag, uten at saken med laget som skal kastes ut er ferdig og avgjort.

En serie med 11 lag blir latterlig. Det hadde vært såååå mye bedre å ikke lovt M/S gull, grønne skoger og UPC-spill, og heller spilt serien med 9 lag. Jeg kan ikke se at kvaliteten på kampene blir noe bedre av 11 lag kontra 9.

Comment

Sitat: Den man, 31 juli 2006 00:27 skrev CrazyMagnus:

> Tja..Er ikke bekreftet fra VIF.no

Lasse Fjeldstad har skrevet under ja, det er korrekt.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hvordan vet du det nesrene? Uansett kjenner jeg ikke så mye til han, men håper han gjør det bra for oss!

Comment

Sitat: Den man, 31 juli 2006 21:32 skrev CrazyMagnus:

> Hvordan vet du det nesrene? Uansett kjenner jeg ikke så mye til han, men håper han gjør det bra for oss!

Jeg er skriver for Vålerenga Ishockey bla. på www.vif.no.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
              X