Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

M/S likevel ikke i UPC-ligaen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• M/S likevel ikke i UPC-ligaen

Først gir forbundet TIK nei og tilbyr plassen til M/S. M/S takker ja til plassen. Så snur de og gir TIK en ny sjanse og skisserer muligheten for en serie med 11 klubber. Leste en artikkel om nettopp dette der en i forbundet uttalte at "det har gått bra tidligere da vi hadde 9 klubber i den øverste serien". Så går de nå ut og trekker tilbudet til M/S.

http://www.aftenposten.no/nyheter/sp...cle1408092.ece

Hvordan skal det være mulig å drive forsvarlig i Norge når man ikke aner hva man har å forholde seg til? Kommer ikke til å savne M/S, men dette er å holde en hel klubb for narr! Makan til dusteforbund! J**** sirkus!!!
    Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Re: M/S likevel ikke i UPC-ligaen

Jeg synes også 10 lag er mer enn nok, men måten Forbundet har håndtert denne saken er så dårlig og uproff at det nesten virker uvirkelig.

Å forlange at klubbene skal ha ryddig og edruelig drift, samtidig som man kåler og roter det til så¨jævlig viser en seriøsitet jeg ikke finner ord til å forklare.........

Comment

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor UPC-ligaen ikke spiller for fulle hus.

Folk må komme seg på hockey og ta del i denne gigantiske festen hvor flotte, rennomerte og profesjonelle klubber møter hverandre til dyst hver... ehh tirsdag. Nei mandag. nei torsdag! nei søndag. eller lørdag? eller..

Comment

Sitat: Den ons, 02 august 2006 17:59 skrev skog:

> Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor UPC-ligaen ikke spiller for fulle hus.

>

> Folk må komme seg på hockey og ta del i denne gigantiske festen hvor flotte, rennomerte og profesjonelle klubber møter hverandre til dyst hver... ehh tirsdag. Nei mandag. nei torsdag! nei søndag. eller lørdag? eller..

-----

Nei det fatter ikke jeg heller.....

Ikke koster det stort å komme på kamp heller, nesten ingenting, faktisk.

Heldigvis tenkte forbundet nytt etter forrige sesong. 7 kamper i alle finalene er kjempebra! Særlig når de blir spillt annen hver dag! Supert!

*Før noen rakner; Ja jeg er ironisk. Veeeeldig ironisk....*

Harriet

Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Jan Tore Kjær uttaler seg:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125378

Comment

Og du skal skal være ganske ihugga Vålerengahater for å ikke være enig med Kjær. Det Jan Tore kommer med er vel mer som universielle sannheter å regne.

Det er jo uvirkelig at ingen i forbundsstyret har tatt ordet og sagt "Hei Gutta, nå har vi rota det skikkelig til for oss. La oss tenke oss om tre ganger til før vi fatter et vedtak"

At det er umulig å få noen som helst i tale fra den kanten, viser vel at de først nå har skjønt hvor ille de har driti på draget.

Men hva skal de nå gjøre? Vente tre uker før de ombestemmer seg igjen og alikevel tilbyr MS plassen....., så nekte TIK spill i den øverste serien kvelden før seriestart......

Comment

Working...
            X