Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Barlow, god nok?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Barlow, god nok?

Jeg synes ikke Barlow er god nok. I går skaffet han Lillehammer mulighet til å snu kampen. Han lider av skytevegring, holder på puck altfor mye. Ser direkte uinspirert ut, blir taklet i isen altfor ofte, og når han spiller i overtall mister han altfor ofte pucken. Bare jeg som har denne oppfatningen? Synes han bør sendes hjem slik at vi kan hente inn en ny spiller. Som en av våre utlendinger som skal plukke poeng, holder han rett og slett ikke mål.

Synes heller ikke han har overbevist i de kampene jeg har sett (så ikke kampen mot LIK). Samtidig kan man kaste et blikk på statistikken og registrere at han har klart best +/- statistikk på laget med +10 http://www.pointstreak.com/prostats/...&seasonid=5907 Det forteller litt. Kan jo legge merke til at Blake Evans bare har +1.

Uansett mener jeg det bør gjøres noe for å forsterke laget offensivt. Vi har stort sett spilt med bare 3 rekker de siste ukene etter Heslers skade. Oppøyen har vært ute med karantene og påfølgende skade. Rosseli Olsen spilte ikke mot Lillehammer pga karantene og jeg vet ikke om han må stå over mot Lørenskog også. Disse to må ikke bli høye på pæra bare fordi VG lager en helside om dem, de må tenke på at laget har få forwards og holde seg unna slåsskamper.

Synes VIF bør ta kontakt med Modo og Mathias Trygg. Han har vært helt ute av laget de to siste kampene og har bare vært innvolvert i 4-5 kamper. Hva skjer med Alexander Nervik og Morten Ask? Hvis det ikke er noen positive signaler fra disse mener jeg man bør forsterke laget med en ny utenlandsk forward. Defensivt kan vi klare oss med 5 backer, med Hilt Jørgensen som back-up. David Bräck kan settes ned på 2. laget til fordel for denne nye utenlandske forwarden.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
      Synes heller ikke han har overbevist i de kampene jeg har sett (så ikke kampen mot LIK). Samtidig kan man kaste et blikk på statistikken og registrere at han har klart best +/- statistikk på laget med +10 http://www.pointstreak.com/prostats/...&seasonid=5907 Det forteller litt. Kan jo legge merke til at Blake Evans bare har +1.
      Dette er nok betegnende generelt i år. Vi er forbanna gode ute på isen, men vi evner ikke å omsette dette i massivt og farlig trykk på mål. Vi gjør jo alle målvakter i GET-Ligaen til superkeepere.

Se på skuddstatistikken i Fredrikstad sist torsdag...

Siden Nord-Amerikanere er "over gjennomsnittet" opptatt av statistikk burde jo Grotnes fått tilbud fra NHL umiddelbart etter kampslutt torsdag.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Rykter på Aftenposten om at Barlow er sendt hjem, og at det er to nye på vei inn. Noen som har hørt noe? Jeg hadde ikke blitt lei meg om Barlow hadde blitt sendt hjem og ikke dukket opp igjen..

Comment

Originally posted by mao1 View Post
          Rykter på Aftenposten om at Barlow er sendt hjem, og at det er to nye på vei inn. Noen som har hørt noe? Jeg hadde ikke blitt lei meg om Barlow hadde blitt sendt hjem og ikke dukket opp igjen..
          Vet intet om dette. Men om han er sendt hjem har vi jo plass til to nye utlendinger. Synes vi klarer oss bra på backsiden og at David Bräck er grei nok som 6. back (og billig?). Derfor vil jeg ha to nye forwards. Ser at Mats Rosseli Olsen spilte i U-20 VM i går, men vi trenger mere offensiv kraft. Folk som vet hvor målet står. Ser at Donati-tvillingene nevnes. Det hadde vært noe i så fall http://eliteprospects.com/team.php?team=704 Får vi disse to og Morten Ask så kan det bli moro framover. Føler meg sikker på at noe vil skje på nyåret, men hva gjenstår å se...

Comment

Originally posted by Pondus View Post
            Føler meg sikker på at noe vil skje på nyåret, men hva gjenstår å se...
            Håper noe skjer før nyåret For jeg mener at overgangsvinduet stenger 31.12
            engaman
            -----------
            Ære Være Enga!!!

Comment

Originally posted by engaman View Post
              Håper noe skjer før nyåret For jeg mener at overgangsvinduet stenger 31.12
              Du skal ikke mene, du skal vite! Det stenger 31. januar.
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                Du skal ikke mene, du skal vite! Det stenger 31. januar.
                Ditto
                Det stenger den 23 Januar 24:00

Comment

Originally posted by stianbek View Post
                  Ditto
                  Det stenger den 23 Januar 24:00
                  Løgn, fordi tidspunktet 24:00 finnes ikke. Det er 24 timer i døgnet, men 24:00 er i samme kategori som 1 delt på 0.

23. januar er forøvrig bare i provinsen. Her i sivilisasjonen har vi telex osv., så vi trenger ikke sende ut folk med budstikke
                  Nesrene @ Twitter

Comment

Da er det bekreftet at Evan Barlow har signert for sin gamle klubb Idaho Steelheads http://www.idahosteelheads.com/news/...articleid=1465

Nå er det vel bare et tidsspørsmål før vi får vite hvem som erstatter McCutcheon og Barlow på utlendingskvoten. Spennende dager i vente.

Godt nyttår

Comment

Ja, dette blir spennede!! Iom at de allerede har sluppet Barlow, tipper jeg at de nye signeringene er rett rundt hjørnet. Godt nytt år selv!

Comment

Working...
                      X