Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trygg tilbake, men dessverre og dårlige nyheter....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trygg tilbake, men dessverre og dårlige nyheter....

Godt å få Trygg tilbake, men skulle vell gjerne ha beholdt "Clutchen"

Ikke sikker på om dette er det beste, men får sats på Ask i "julegave"......

RRL
    Vi som med hånda på hjerte kan synge året rundt !

Originally posted by RolandRat View Post
    Godt å få Trygg tilbake, men skulle vell gjerne ha beholdt "Clutchen"

Ikke sikker på om dette er det beste, men får sats på Ask i "julegave"......

http://www.vif-hockey.no/nor/NYHETER...til-Vaalerenga
    Enig.

Gledelig at Trygg har funnet veien hjem, men uten McCutcheon vil veien mot bøttefest bli langt tyngre enn den hadde vært med han på isen.

Håper det er midler til å hente inn en ny amerikaner eller kanadier med målteft.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Enig.

Gledelig at Trygg har funnet veien hjem, men uten McCutcheon vil veien mot bøttefest bli langt tyngre enn den hadde vært med han på isen.

Håper det er midler til å hente inn en ny amerikaner eller kanadier med målteft.

LD.
      Trygg er en veldig bra spiller, har aldri sett han bedre enn i ET i august. 9 poeng på 8 kamper.

Mark McCutcheon har vært den store beholdninga i høst, ved siden av Patricks keeperspill. Veldig morsom spiller å se på og som skyter mest av alle og som skårer i de viktige kampene. Kommer til å bli et stort savn. Men om vi får inn en ny senter, f.eks Morten Ask eller en ny amerikaner/canadier (eller aller helst begge deler) kommer vi vel styrket ut av det.

Mats Rosseli Olsen ble visstnok kneskadet i en U-20 landskamp sist uke. Hvor lenge han blir ute vet jeg ikke. Men Raimond Hesler skal visstnok spille på torsdag etter å ha vært ute i flere uker.

Comment

Tragisk at vi slipper vår beste mann midt i sesongen. Regner med at vi har en backup.. Hadde sikkert en klausul i kontrakten om at han kunne gå. Det kan alltid diskuteres om det er gunstig å ha en spiller på laget som ikke vil være her, så vi får håpe han flopper i Tyskland og kommer rett tilbake. Ønsker Trygg velkommen hjem, håper du fortsetter der du slapp!!

Comment

oppmøte

Hyggelig at Trygg vender nesa hjem igjen
          men nå må alle som klager og syter slutte...
          hvordan i all verden skal vi få hentet de såkalte toppspillerne fra når publikum uteblir fra kampene...prøver til og med og lokke til seg publikum med gratisbill til barn under 16 år......Husker hockeykampene før...full brakke og et helvetes liv på tribunen..det var tider det...og der kan vi komme igjen hvis folk gidder og møte opp...nå som fotballen er over så er det vel ingen unnskyldning lenger...
          Jeg kjører ca 10 mil en vei for og se laget mitt.....Gjør du??

Comment

Blir ca 10mil frem og tilbake på meg også...Hittil i år er det 1 hjemme kamp jeg ikke har vært på. Håper det kommer fler folk på kampene fremover, gutta gjør det faktisk bra.

Comment

Originally posted by Vifman View Post
              Hyggelig at Trygg vender nesa hjem igjen
              men nå må alle som klager og syter slutte...
              hvordan i all verden skal vi få hentet de såkalte toppspillerne fra når publikum uteblir fra kampene...prøver til og med og lokke til seg publikum med gratisbill til barn under 16 år......Husker hockeykampene før...full brakke og et helvetes liv på tribunen..det var tider det...og der kan vi komme igjen hvis folk gidder og møte opp...nå som fotballen er over så er det vel ingen unnskyldning lenger...
              Jeg kjører ca 10 mil en vei for og se laget mitt.....Gjør du??
              Bla bla bla, alt var bedre før i tiden. Skal vi ikke ha ambisjoner lenger da? Tror du utenlandske spillere kommer hit fordi Norge er ett anerkjent hockeyland? Dette har ingenting med publikumsoppmøte og gjøre. All ære til deg for å møte opp tross lang vei, men jeg ser ikke hva dette har med at vi slipper spillere midt i sesongen på.

Comment

Working...
              X