Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

"Skru av kjøleanlegget i OL-Amfien"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Skru av kjøleanlegget i OL-Amfien"

Liten notis i Aftenposten.papir i dag som ikke er funnet verdig for Aftenposten på nett:

"- Vi tror på finalespill for Vålerenga etter kveldens kamp. På moro har vi sendt en mail til Storhamar i dag. Vi oppfordrer de til å skru av kjøleanlegget i OL-Amfien og begynne å arrangere dansefester igjen, sier Jan Tore Kjær med et smil."

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Re: "Skru av kjøleanlegget i OL-Amfien"

Hovmod står for fall. Leste det samme i morges, og vet ikke helt om jeg liker det...

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

den var litt i overkant breial ja.. men det er vel mest for å piske opp stemningen http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

d er noe som heter vente først skyte etterpå men skal man bli breial før man er i finalen så be my guest

men husk og ta frem champisen fra 2000 og 2004 mulig dere får vist den frem igjen i kveld
        for guds skyld håper jeg dagfinn høybråten kommer til himmelen,vis ikke blir det røykfritt i helvete og da sliter mange av oss;-)

Comment

Sitat: Den fre, 17 mars 2006 13:24 skrev Nesrene:

----------------------------------------------------

> Liten notis i Aftenposten.papir i dag som ikke er funnet verdig for Aftenposten på nett:

>

> "- Vi tror på finalespill for Vålerenga etter kveldens kamp. På moro har vi sendt en mail til Storhamar i dag. Vi oppfordrer de til å skru av kjøleanlegget i OL-Amfien og begynne å arrangere dansefester igjen, sier Jan Tore Kjær med et smil."

>

----------------------------------------------------

Det er på slike dager disse utspillene blir udødelige. Meisle det inn i veggene på jordal, for dette blir et klassisk sitat!!

Comment

du kan jo spørre jan tore kjær hva han følte da han sto med magnum champis flaska si, som det sto millenium champion på i 2000

han har sikkert ikke drukket den opp enda og flaska han sto med i hånda for 2 år siden...i 2004

sjøl hater jeg dansegallaen men noe må man tjene penger på når man ikke kommer til finalen

for guds skyld håper jeg dagfinn høybråten kommer til himmelen,vis ikke blir det røykfritt i helvete og da sliter mange av oss;-)

Comment

Isen er i ferd med å smelte nå, noe den også gjorde mitt under et arrangement i Vikinskipet tidligere i vinter http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Comment

Working...
              X