Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Landslaget 10-12. februar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Landslaget 10-12. februar

Roy Johansen har tatt ut følgende spillere til Euro Ice Hockey Challenge som går av stabelen i Lørenskog Ishall 10-12. februar.

Persolig er jeg meget glad for at vi kun har én spiller i troppen; Mathias Trygg. Egentlig ville jeg ikke hatt noen med, da med tanke på at troppen ikke akkurat buler av spillere i år.

Ja, landslaget er viktig, spesielt med tanke på bredere eksponering, men i et år som dette for Vålerenga kan andre klubber få dra lasset.

Dog finnes det en del tidligere Vålerengakarer i troppen, hvor den eneste egentlig verdt å nevne er Alexander Bonsaksen (Modo) - og muligens Mads Hansen (fordi han er en hyggelig fyr)

Tusseladdene som bruker hele dagen på bingoen på Metrosenteret er det ingen som husker navnet på lenger.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Når ble Erik Follestad god nok for landslaget? Det er jo en kapitulasjonsærklæring!
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sparta med 0 spillere i troppen. Nå blir det vel ramaskrik der nede.

Comment

Originally posted by skog View Post
        Sparta med 0 spillere i troppen. Nå blir det vel ramaskrik der nede.
        Har ikke registrert noe tilløp til opptøyer nedi hogget der enda. Nå skal ikke jeg anklage sarpsborgerne for overdreven intelligens, men jeg tror det ligger et snev av det samme for dem; de innser at jo mindre Roy får tafse på spillerne dems, jo større er sjansen for suksess i sluttspillet.

Jeg for min del har ikke tro på Sparta i sluttspillet, jeg tror heller at Storhamar eller Stavanger går seirende ut. Spartas største finde - dem selv - vokser seg sterkere for hver dag som går.

Jeg så Sparta - Frisk i går, og på tross av 9 mål var det nærmere sannheten at Frisk tapte enn at Sparta vant noe. Samtlige Frisk-spillere så uten sidestykke ut til å bedrive kunstløp.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
        X