Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kampen i morra

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kampen i morra

noen som veit hvor mye det koster å komme inn på jordal i morra, bedre å gå der. Er mer action, på banen.

Men er synd at det ikke er like mange folk som kommer på kampene der.

Re: Kampen i morra

Jeg tror at fotballspillerne så til de grader gir faen, kan bety at kanskje fler for øya opp for hockey. Må innrømme at det sikkert finnes en del seriekamper hvor en del seriekamper hvor noen av hockeygutta også gir litt faen, men når man spiller om bøtta, da gir ikke en VIF-hockeygutt faen....

Hvis fotballgutta har blitt mette etter 1 seriegull, bør de komme seg til Jordal og trene litt sammen med skikkelige VIF-gutter. Vi vant i fjor, men jeg tror ikke det betyr at VIF-Hockey ikke har lyst til å vinne hele dritten i år også...

Comment

Sitat: Den lør, 19 august 2006 21:43 skrev kenta28:

> noen som veit hvor mye det koster å komme inn på jordal i morra, bedre å gå der. Er mer action, på banen.

Jeg antar kr. 50,-, det var det vel på torsdag, men kan ikke garantere det.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

det er utrolig synd at folk ikke møter opp på jordal. Før var det drit god stemning der.

De siste åra er det bare de samme som møter opp hver gang.

og det ekke noe særlig stemning.

Unge enga begynte å møte opp i fjorårets sesong men som mange andre mener så ødelegger de kun der åsså....

var på alle hjemmekampen ¨på ullevaal i fjor pluss noen bortekamper, samma i år. og møtte opp på omtrent alle hjemmekampene i hockeyn og det har jeg tenkt til i år. Ikke tro at jeg dr**er penger, men støtter klubben min med det jeg har...

Comment

Vi må gjøre noe for den jevne klansmann skal begynne å gå på Jordal igjen. Hadde vi klart å samle et par hundre syngende supportere til serieåpningen hadde det kanskje vært en start. God stemning hever ofte prestasjonene på banen, og mye lyd i hallen tror jeg gjør at folk kommer igjen. Tør vi håpe på at vi får et par tvilsomme utvisninger mot oss tidlig også? Det skaper ofte et vanvittig trøkk på tribunene...

Dessverre er jeg redd for at årets regelendringer/innskjerpinger vil skremme publikum vekk, jfr. referatene fra treningskampene.

PS! Er vel en del som har "året-rundt kort" som dukker opp. Det er et godt initiativ.
          Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Sitat: Den søn, 20 august 2006 10:20 skrev murt:

> Dessverre er jeg redd for at årets regelendringer/innskjerpinger vil skremme publikum vekk, jfr. referatene fra treningskampene.

Nå er det slik at de nye reglene, dvs. innskjerpingene, teoretisk sett skal favorisere Vålerenga. Minus Storhamar er resten av lagene avhengige av tømmerhoggere og busemenn for å komplettere stallene sine.

Spørsmålet er om dommerne klarer oppgaven å være objektive. Det har de ikke klart så langt...

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Det er trist at så få følger hockey..Folk får heller bare ta seg til det selv å begynne å dukke opp på amfi'n til sesongen nå,iallefall når fotballen er slutt! Jeg klarer ikke å være på hver eneste hjemmekamp selv men er alikevel på de fleste hjemme kampene og noen borteturer.

Forøvrig så holder jo jeg og noen kamerater på med ny enga side, hvis jeg får det som jeg vil skal vi prøve å hype opp hockey'n der til vintern.
              Mua Panettaa

Comment

Stjernen ydmyket av Vålerenga

Hele 9-0 tapte Stjernen borte mot Vålerenga i kveldens treningskamp i ishockey. Etter to perioder sto det 7-0.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/arti...ERNEN/60820007
                228

Comment

Vakkert!

Comment

Working...
                  X