Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rihk - vif 2-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rihk - vif 2-3

Vålerenga snudde kampen fra 2-1 til 3-2 i 3.periode

SCORING SUMMARY

Period 1
    Rosenborg Elite - Villiam Strøm (power play) (Dag Morten Wehn, Ilya Dubkov) 14:58

Period 2
    Vålerenga Ishockey - Mats Roselli Olsen (Fredrik Csisar, David Bräck) 4:28
    Rosenborg Elite - Ilya Dubkov (Craig Gaudet, Dag Morten Wehn) 12:04

Period 3
    Vålerenga Ishockey - Magnus Hoff (power play) (Blake Evans, Jonas Oppøyen) 8:34
    Vålerenga Ishockey - Cato Cocozza (David Bräck, Jesper Hoel) 12:01

Når blir de nye spillerne klare for spill, noen som vet?

Er vel skatteregler som gjorde at de ikke var med til Trondheim?

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Torsdag borte mot Stjernen, LD.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Når blir de nye spillerne klare for spill, noen som vet?

Er vel skatteregler som gjorde at de ikke var med til Trondheim?

LD.
        Det er Forbundets egne spesielle transferfrister som gjør at de tre canadierne ikke spilte. Man må nemlig bestille transferkort seneste 30 dager før seriestart. Våre gutter kom hit for et par uker siden og da var det jo for sent. Men de blir altså klare til torsdag. Skulle det dukke opp en ny back mandag eller tirsdag vil han sikkert kunne spille på torsdag han også for da gjelder ikke de reglene.

Stjernen skal ha vært gode når de slo Lillehammer i dag, og optimismen er på vei tilbake i plankebyen. Så regn med bra trøkk både på og utenfor isen.

Comment

Jeg har meldt meg på bussen som skal til Fredrikstad. Håper dere gjør det samme.

Deilig med seier. Vinner mot Stjernen. Donati med 2-3 poeng.
          Evig ung, Evig pen, Visste du at Berre er et evig fenomen!

Comment

Herlig! Jeg var ringside. Eneste VIF-mann som var der tydeligvis, i hvert fall bare jeg som jubla for scoring. Når vi utligna til 2-2 begynte jeg å synge "Vål'enga Hockey Hockey" og "Så jævla enkelt", mens Kjernen var pipstille. Etter hvert skjønte de at de kanskje ikke burde bli overdøvet av en stk. klansmann og fikk i gang tromma si. Minne.

RIHK stilte med 21 spillere, vi med 17. Uten bla. Donati, Thoresen og Stephenson x2 må jeg si jeg ble imponert over at gutta greide å hale i land seieren. Enga på topp! Rosseli Olsen blomstrer.
            Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

Comment

Herlig at det i alle fall var en bortesupporter på plass.
              Enig i at det var sterkt at vi snudde, skjønte vi hadde tatt over totalt i 3 periode. Blir spennende i Stjernehallen på torsdag når alle de du nevner - minus Thoresen er på plass!
              Året rundt med Vål`enga!

Comment

Working...
              X