Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Shampo: Forbundet motarbeider oss

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shampo: Forbundet motarbeider oss

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128215

Hva med å lese litt i regelverket, Espen?

Nok en solskinnshistorie som får Norsk hockey til å se profesjonell ut.

Re: Shampo: Forbundet motarbeider oss

Sitat: Den ons, 30 august 2006 13:18 skrev skog:

> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128215

>

>

>

> Hva med å lese litt i regelverket, Espen?

>

> Nok en solskinnshistorie som får Norsk hockey til å se profesjonell ut.

----

Jeg mener det må vel være lov å prøve regelverket når det er skader som er grunnlaget. I flere større turneringer (generell idrett) er det jo greit å hente inn alternative spillere pga skader. Jeg mener også å huske at dette er gjort i norsk fotball.

Det er jo ikke slik at vi skal hente inn en spiller just for the hell of it.

Dessuten har aldri norsk hockey vært profesjonell. Greit, man kan definere proff, men jeg mener fortsatt at norsk hockey er en amatørliga.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

> Jeg mener det må vel være lov å prøve regelverket når det er skader som er grunnlaget. I flere større turneringer (generell idrett) er det jo greit å hente inn alternative spillere pga skader. Jeg mener også å huske at dette er gjort i norsk fotball.

-----------------------

Det er ikke det Shampo snakker om her, han bare gnåler om at forbundet motarbeider klubbene ved å nekte å la han spille. De brukte også da Storhamar som eksempel ifjor.

Jeg synes forbundets forklaring om ressursmangel er helt grei på dette området.

> Det er jo ikke slik at vi skal hente inn en spiller just for the hell of it.

> Dessuten har aldri norsk hockey vært profesjonell. Greit, man kan definere proff, men jeg mener fortsatt at norsk hockey er en amatørliga.

------------------------

Snakk om flisespikking, du skjønner godt hva jeg mener. Norsk Hockey ser ut som den er drevet av schizofrene 12-åringer. Ikke rart folk svikter.

Comment

Sitat: Den tor, 31 august 2006 14:58 skrev skog:

> Jeg synes forbundets forklaring om ressursmangel er helt grei på dette området.

Jaha... Og hvordan forklarer du da at man i romjula rett før overgangsmarkedet stenger klarer det samme på minutter så lenge alle papirer er i orden?

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Sitat: Den søn, 03 september 2006 10:20 skrev Nesrene:

> Sitat: Den tor, 31 august 2006 14:58 skrev skog:

>

> > Jeg synes forbundets forklaring om ressursmangel er helt grei på dette området.

>

> Jaha... Og hvordan forklarer du da at man i romjula rett før overgangsmarkedet stenger klarer det samme på minutter så lenge alle papirer er i orden?

Vif kan ikke regne med at forbundet opptrer smidig i denne perioden det er full krig mellom Vif og forbundet. Smålig? ja

>

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

> Jaha... Og hvordan forklarer du da at man i romjula rett før overgangsmarkedet stenger klarer det samme på minutter så lenge alle papirer er i orden?

Tipper det er mye flere overganger nå enn det er i romjula.

Comment

Sitat: Den søn, 03 september 2006 11:36 skrev skog:

> Tipper det er mye flere overganger nå enn det er i romjula.

Når man ikke klarer en overgang på to uker er det noe riv ruskende galt. Er jo ingen bombe det akkurat da.

Dette er forøvrig ikke nytt av året, men det peker jo på enda et problem i NIHF; de er ikke i stand til å prioritere tiden sin. De vet at overganger kommer, at det krever noe av de, og da må de sette av tid til det.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
              X