Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

litt dyre billett priser?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• litt dyre billett priser?

syns det var litt drøye billett priser greit å betale 200 når du er aleine men tenk på en familie da

200 for voskne

150 for barn

pluss litt i kiosken blir fort for dyrt for mange

Re: litt dyre billett priser?

Jeg har ingen mening om selve prisnivået.

Derimot har jeg en mening om at denne tråden her dukker opp hvert eneste år når sluttspillet ER I GANG.

...og jeg svarer som jeg gjør hvert år; da er det for sent å gjøre noe med det.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

vi får gjøre noe med det til neste år da..

håper på over 2500 på finale kampene å mye moro

Comment

Sitat: Den man, 20 mars 2006 18:19 skrev Glenn H:

> vi får gjøre noe med det til neste år da..

Men da er det altså viktig å ikke glemme det da http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif ...ellers dukker vel tråden opp i gjen til neste år.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Vi kan jo se på denne tråden som klage på billettprisene i sluttspillet 2007?

Uansett, dersom Vålerenga Hockey får klager på dette hvert eneste år sluttspillet starter, bør man ikke da tenke at det kan være noe i det? I stedet for å oppfordre folk til å klage på prisene til et sluttspill man strengt tatt ikke vet vi kommer til.

Er litt søkt å sette opp prisene såpass som de har gjort, for så å gå ut i rikspressen og klage over manglende oppmøte.

Comment

Sitat: Den man, 20 mars 2006 20:15 skrev FrankO:

----------------------------------------------------

> Vi kan jo se på denne tråden som klage på billettprisene i sluttspillet 2007?

>

> Uansett, dersom Vålerenga Hockey får klager på dette hvert eneste år sluttspillet starter, bør man ikke da tenke at det kan være noe i det? I stedet for å oppfordre folk til å klage på prisene til et sluttspill man strengt tatt ikke vet vi kommer til.

>

> Er litt søkt å sette opp prisene såpass som de har gjort, for så å gå ut i rikspressen og klage over manglende oppmøte.

er jo vif hockey det da

Comment

Sitat: Den man, 20 mars 2006 19:14 skrev Nesrene:

> Sitat: Den man, 20 mars 2006 18:19 skrev Glenn H:

>

> > vi får gjøre noe med det til neste år da..

>

> Men da er det altså viktig å ikke glemme det da http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif ...ellers dukker vel tråden opp i gjen til neste år.

>

da lurer jeg bare på hvor kan dette tas opp?

er det på klanensårsmøte dette kan tas opp å få styret til

å påvirke?da vil det jo uansett være for seint for det er jo

etter at sluttspillet har startet så da vil det jo si at

prisene i hockey sluttspillet aldri kan forandres før

vif hockey skjønner alvoret av prisene selv.

er enig i at det blir feil å kritisere at folk ikke er der

å så øke prisene.

mvh Gøran

Comment

Sitat: Den man, 20 mars 2006 21:12 skrev G HANSEN:

> da lurer jeg bare på hvor kan dette tas opp?

> er det på klanensårsmøte dette kan tas opp å få styret til

> å påvirke?da vil det jo uansett være for seint for det er jo

Det er for sent for denne gang ja, men ja, jeg ville gått løs på styret i Klanen og bedt de jobbe med dette frem mot neste sluttspill.

Og FrankO; til sluttspill kommer vi, hvor langt i sluttspillet er dog i det blå...

Nesrene @ Twitter

Comment

ja ja den er grei men kan jo virke som de trur vi supportere er dumme nok til å betale uansett hva de krever i inngangs penger da.

forstår godt de familier som velger å holde seg hjemme fremfor å bruke mellom 700-1000 kr pr finale da(inngangspenger og kiosk).

Mvh Gøran

som tenker på andre ikke bare seg sjøl i denne saken her

Comment

bra svart g hansen

blir neppe fult hus på torsdag med de prisene der

litt synd for det er moro å være på jordal når det er fult hus å god stemning noe jeg ikke har tro på med de prisene der

Comment

Liker ikke at prisene har økt med 100% fra seriespillet og kommer til å benytte meg av KWR i finalene, så sant de sender.

Det nytter ikke å klage på dårlig oppmøte når man kjører et så åndssvakt prisprogram.

Comment

Men hvorfor står det på billettluka.no når jeg skal bestille nå at det er 200 for voksen og 80 for barn? da er det jo feil der,så det kan vel bli problematisk
                        Mua Panettaa

Comment

Oilers har samme pris, 200kr både for ståplass og sitteplass.

Problemet er at oslofolket ser neppe en kamp mot stavanger oilers som noe stort produkt (bortelaget er en STOR del av produktet), og vil antagelig droppe å dukke opp.

Comment

lurer bare på om folk hadde klagd like mye på fotballen vist de hadde økt prisene. mange fler som gjerne ser både 2 og 3 fotball kamper i uka. Uansett, har du lyst og dra så har du råd til det. Ikke alle liker hockey.

Jeg skal nå i hvertfall grave opp spenn for og se et enga lag jeg er stolt over i år. Ses i stavanger på lørdag?????????

Comment

Sitat: Den man, 20 mars 2006 23:36 skrev lars81:

> lurer bare på om folk hadde klagd like mye på fotballen vist de hadde økt prisene. mange fler som gjerne ser både 2 og 3 fotball kamper i uka. Uansett, har du lyst og dra så har du råd til det. Ikke alle liker hockey.

> Jeg skal nå i hvertfall grave opp spenn for og se et enga lag jeg er stolt over i år. Ses i stavanger på lørdag?????????

er ikke like lett å grave frem penger hvis det er fler da f.eks en famile

Comment

Working...
                              X