Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VIF-Lørenskog torsdag 25.10. kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Trist,årets kamp,å ingen lyd.

Comment

Nydelig gutta!

Comment

Sorry. Skjønner ikke helt hvorfor, men senderen ("serveren") på klansservern henger hele tida. Jævlig irriterende. Vi ser det ikke før det har gått lang tid. Datageni og KWR-redaktør Hjesus skal sjekke det opp.

Comment

Tett kamp med mye trøkk fra begge lag, dommere som fremstår som relativt mystiske i sine avgjørelser og en dramaturgi man skulle trodd var utarbeidet ved filmskolen i Lillehammer.

Dessuten tok jeg bilder. De ligger her.
          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
          Glemmer passordet mitt...

Comment

Sitter og ser litt på sumo. Merker meg følgende.

1. Periode: Vålerenga Ishockey - Jesper Hoel - (Slashing), 2 MIN, 13:32
            Denne er feil. Hoel feier med kølla på isen og treffer motstanders kølle som brekker. Det er ingen bevisst slashing-bevegelse overhodet. Hallin dømte denne.

Vålerenga Ishockey - Steffen Thoresen - (Roughing), 2 MIN, 19:01
            Sixsmith får kølla til Thoresen i ansiktet i droppen, Thoresen får ingen motstand i det han svinger ned da han ikke treffer kølla til Sixsmith så den treffer han faktisk i ansiktet. Vi anklaga Sixsmith for å filme på KWR men da var vel radioen nede så ingen hørte det..

2. Periode:
            Når Lørenskog går opp til 2-0 trippes Brede i forkant. Han faller litt samtidig men får et slag på skøytene først. Til og med Erevik mener den kan taes på.

Vålerenga Ishockey - Daniel Sørvik - (Hooking), 2 MIN, 11:48
            Her har Sørvik kølla mellom beina til sleazy #18 som legger seg veldig lett.

Comment

Working...
            X