Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hockey-gutta kaster suspen hvis damene stiller på Jordal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hockey-gutta kaster suspen hvis damene stiller på Jordal

Iskrigerne lover å stille til "nakenfotografering" hvis 500 hunkjønn møter opp for å se Slips/Asker få juling 24. februar, melder Nettavisen.

PS: Hører denne mer hjemme i FFF, så kommer jeg på ingen måte til å bære nag til noen hvis den blir flyttet dit, mod.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Originally posted by LameDuck View Post
    Iskrigerne lover å stille til "nakenfotografering" hvis 500 hunkjønn møter opp for å se Slips/Asker få juling 24. februar, melder Nettavisen.

PS: Hører denne mer hjemme i FFF, så kommer jeg på ingen måte til å bære nag til noen hvis den blir flyttet dit, mod.

LD.
    Absolutt ikke FFF. Jenter kommer gratis inn på matchen Vålerenga sannsynligvis feirer seriemesterskapet på.

Comment

Stiller også KWR på fotograferingen hvis 500 jenter stiller?
      Evig ung, Evig pen, Visste du at Berre er et evig fenomen!

Comment

Jeg kan bare snakke for meg selv, men.. Over mitt lik! Spør Gulldusjen!

Comment

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_s...cle1921165.ece

Indgår nøgen-væddemål med ishockey-hold.

En kvindelig fan af det norske ishockey-hold Vålerenga har lokket klubbens herrer med på et frisk væddemål.

Comment

Hva med unga?

Trekke 500 damer, javel.

Hvor nakne er det meninga at hockeygutta skal være?
            Er vel 18-årsgrense på 'the full monty'-strippeshow (?)

Men hva med unger?

Og hva kan de som hater Enga evt. lage ut av det? ...Bot el. annet.?

Syns ikke alltid at 'hensikten helliger midlet'.
            Mmm... skeptisk - til hele stuntet.
            Last edited by san Paolo; 16.02.2013, 11:00. Reason: La inn tittel + litt til

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
              Trekke 500 damer, javel.

Hvor nakne er det meninga at hockeygutta skal være?
              Er vel 18-årsgrense på 'the full monty'-strippeshow (?)

Men hva med unger?

Og hva kan de som hater Enga evt. lage ut av det? ...Bot el. annet.?

Du kan nok berolige deg med at suspen aldri faller, og da er det ikke verre enn å se gutta på stranda. Klart, det er ikke alle som kler stranda
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Vi kan jo true med en motsatt variant: Hvis fotballforbundet/hockeyforbundet flytter kampene våre til meningsløse tidspunkter for å tekkes TV, så stiller vi med 500 nakne mann (ikke egnet for stranda) i "beste" TV-vinkel.

Comment

Nå i dagbla http://www.dagbladet.no/2013/02/16/s...enga/25789225/

Hvis det er sånt som skal til for at man skriver om noe annet enn slagsmål på isen, er det greit for meg. Dette er god PR.

PR-effekten her er meget bra, og det at det er et intiativ av en jente gjør at hockey'n ser litt mer moderne ut enn det sidrompa macho-gubbe imaget sporten har. Tror ikke spillerne har noe problem med det heller, jeg har fortsatt til å gode å møte en hockeyspiller som ikke synes han er verdens mest sexy mann så de stiller nok gladelig opp.

Comment

Det er vel ikke på Jordal klærne skal falle. Med den temperaturen som er der inne, kan det fort bli flaut for spillerne...

Det blir nok arrangert en fotoseanse i etterkant (hvis det kommer 400 damer da).
                    +++

Comment

Originally posted by Flem View Post
                      Du kan nok berolige deg med at suspen aldri faller, og da er det ikke verre enn å se gutta på stranda. Klart, det er ikke alle som kler stranda
                      Ok.
                      Da er'e bare å gratulere de som har dratt i gang stuntet med et vellykka PR-framstøt!

Comment

Skulle det bli for få kvinner får man vel heller prøve å jukse litt ala disse "karene":

Med YouTube kan du se populære videoer, kose deg med favorittmusikken din og laste opp ditt eget innhold – og dele det med familie, venner og resten av verden.

-jørn-
                        (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by san Paolo View Post

Jeg håper virkelig du er sarkastisk nå.

LD.
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                            Jeg håper virkelig du er sarkastisk nå.

LD.
                            Var ikke, men tok visst feil - jfr. innleggene over.

Comment

Jøss, noen som kan låne meg en eyeliner ell? På tingjegliker står det forresten om ett sånn Myth Flattjern..(?) Ja den gjør visst krøllingen til en lek uten at det blir merker i håret. Det er faen ikke dårlig! Jaja, vise dem litt respekt kan jo øke motstanden?

Comment

Working...
                              X