Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NM-finaler VIF-Oilers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NM-finaler VIF-Oilers

Da er det klart at VIFs motstander i NM-finalen 2013 blir Stavanger Oilers som vant 4-2 i kamper mot Lørenskog.

1. kamp tirsdag 2. april VIF-Oilers
    2. kamp torsdag 4. april Oilers-VIF
    3. kamp lørdag 6. april VIF-Oilers
    4. kamp mandag 8. april Oilers-VIF
    evt 5. kamp torsdag 11. april VIF-Oilers
    evt 6. kamp søndag 14. april Oilers-VIF
    evt 7. kamp tirsdag 16. april VIF-Oilers

I mine øyne er VIF favoritter her, særlig i kraft av hjemmebanefordelen. Oilers vinner svært sjelden på Jordal, mens VIF ofte er nære på å vinne i Stavanger. Dog må VIF opp mange hakk ift kampene mot Sparta i semien da Oilers er mye mere robuste og har flere matchvinnere i laget.

Ser at VIF har dratt til og hevet billettprisene til 240 kroner. Oilers har aldri vært noen publikumsmagnet på Jordal, og kommer med få supportere selv. Med så stive billettpriser er jeg redd det kan bli glissent på Jordal de to første hjemmekampene. Hva med å dumpe prisene litt på den aller første kampen for å få en god start på finalene?

240kr er jo ran! Syntes at de burde holde seg til 100kr for klansmeldemmer!

Er vell bedre med 1500 som betaler 100, enn 200 som betaler 240?

Tror den prisen skremmer litt

Comment

Ellers har jeg stor tro på at vi får bøtta i år!

Vi har vært og er fortsatt det sterkeste hockeylaget i Norge.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
        Ser at VIF har dratt til og hevet billettprisene til 240 kroner. Oilers har aldri vært noen publikumsmagnet på Jordal, og kommer med få supportere selv. Med så stive billettpriser er jeg redd det kan bli glissent på Jordal de to første hjemmekampene. Hva med å dumpe prisene litt på den aller første kampen for å få en god start på finalene?
        Siden jeg syyyter så jævlig alltid kan jeg jo ta Vålerenga litt i forsvar bare for å befippe Lameduck litt ;-)

Kvartfinalene og semifinalene var vel billigere i år (160/180) enn tidligere år, så hva klubben gjør her er vel å utjevne. Status quo mao. Kan jo også trekke paraleller til fotballen her; cupen er ikke gratis den heller om man går hele veien. Sist gang vi var i cupfinalen kosta vel billettene langt mer enn to finaler på Jordal...

Ergo; mer valuta for penga i hockey - så lenge vi vinner da
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hei.
          Ny her på forumet , men fulgt Vif Hockey endel år.
          Er det noen som vet hva prisen på igjenkjøps billetter blir?
          Hadde håpet på Lørenskog i finalen ,hadde nok blitt enklere da og mere folk.
          Mvh
          Christian

Comment

Originally posted by Chrisk View Post
            Hei.
            Ny her på forumet , men fulgt Vif Hockey endel år.
            Er det noen som vet hva prisen på igjenkjøps billetter blir?
            Hadde håpet på Lørenskog i finalen ,hadde nok blitt enklere da og mere folk.
            Mvh
            Christian
            Hva tenker du på med igjenkjøps billetter?

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
              Siden jeg syyyter så jævlig alltid kan jeg jo ta Vålerenga litt i forsvar bare for å befippe Lameduck litt ;-)

Kvartfinalene og semifinalene var vel billigere i år (160/180) enn tidligere år, så hva klubben gjør her er vel å utjevne. Status quo mao. Kan jo også trekke paraleller til fotballen her; cupen er ikke gratis den heller om man går hele veien. Sist gang vi var i cupfinalen kosta vel billettene langt mer enn to finaler på Jordal...

Ergo; mer valuta for penga i hockey - så lenge vi vinner da
              240 kr er greit nok når det virkelig drar seg til (klansbilletter har vært 30 kroner billigere hele sesongen). Men med Oilers som motstander, og VIF Fotball som spiller hjemme dagen før 1. finale på Jordal, tror jeg det skal mye til om det kommer særlig over 2000 tilskuere tirsdag 2. april. VIF fotball kjører et tilbud på utvalgte plasser på kampen mot Sogndal hvor man får 2 billetter til prisen av 1. Hvis man ser på kampene mot Sparta var det 1900 på den første, 2400 på den andre og 3000 på den tredje hjemmekampen. Noe sånt kan man kanskje regne med mot Oilers også. En måte å få flere folk på den første kampen, og dermed få en flying start, kunne være å beholde prisene fra semifinalene, dvs 180/150 i stedet for 240/210. Så kunne prisene bli satt opp fra den neste hjemmekampen.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                240 kr er greit nok når det virkelig drar seg til (klansbilletter har vært 30 kroner billigere hele sesongen). Men med Oilers som motstander, og VIF Fotball som spiller hjemme dagen før 1. finale på Jordal, tror jeg det skal mye til om det kommer særlig over 2000 tilskuere tirsdag 2. april. VIF fotball kjører et tilbud på utvalgte plasser på kampen mot Sogndal hvor man får 2 billetter til prisen av 1. Hvis man ser på kampene mot Sparta var det 1900 på den første, 2400 på den andre og 3000 på den tredje hjemmekampen. Noe sånt kan man kanskje regne med mot Oilers også. En måte å få flere folk på den første kampen, og dermed få en flying start, kunne være å beholde prisene fra semifinalene, dvs 180/150 i stedet for 240/210. Så kunne prisene bli satt opp fra den neste hjemmekampen.
                Jeg tror at akkurat det at det er hjemmekamp på Ullevål + "fest" på Rådhusplassen før kampen kommer til å trekke mye folk til Jordal.

Jeg kan ikke tro noe annet enn at kampen mot Sogndal blir en massiv markedsføring av finalene også.

På den annen side sier faren min alltid at du kan tro i den ene hånda, spytte i den andre - og se hvilken hånd du får mest i...
                Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hei
                  Er det ikke det dem kaller billettene som "erstatter" sesongkortet? , De tok 130 for billettene i semifinalen og kvarten.
                  Mvh
                  Christian

Comment

Originally posted by Chrisk View Post
                    Hei
                    Er det ikke det dem kaller billettene som "erstatter" sesongkortet? , De tok 130 for billettene i semifinalen og kvarten.
                    Mvh
                    Christian
                    OK, det kommer helt sikkert info på hjemmesiden snart. Ser at det var 20 kr rabatt i kvartfinalen for de med sesongkort som kjøpte den faste plassen http://www.vif-hockey.no/billettinfo...ortinnehavere/

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                      240kr er jo ran!

240 spenn for bra sitteplasser i en finale er helt greit for meg.
                      Jeg har nettopp bestilt billetter til begge kampene, kommer rett før kampstart, SER bra og reiser lykkelig hjem igjen

Problemet er 240 spenn for ståplasser....og for de som STÅR og synger for ENGA på F feltet.
                      Her burde prisen såklart vært lavere, f.eks. 150,-
                      www.tsbudbil.no

Comment

Originally posted by Thomas S View Post
                        240 spenn for bra sitteplasser i en finale er helt greit for meg.
                        Jeg har nettopp bestilt billetter til begge kampene, kommer rett før kampstart, SER bra og reiser lykkelig hjem igjen

Problemet er 240 spenn for ståplasser....og for de som STÅR og synger for ENGA på F feltet.
                        Her burde prisen såklart vært lavere, f.eks. 150,-
                        Vanskelig å differensiere på ståplass- og sitteplassbilletter da det ikke er egen inngang og tribune for ståplasser. Selger man billigere ståplassbilletter slik det er nå kan man jo bare gå å sette seg på ledige sitteplasser. Men felt E og øvre Felt F som er Klansfelter har allerede 30 kr rabatt. Den rabatten kunne vært større.

Comment

Oilers-mareritt på Jordal: – Husker ikke sist vi vant der http://www.tv2.no/sport/ishockey/oil...r-4016857.html

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                            Ehhh, skjønner ikke helt hvorfor du drar inn meg her..?

LD.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                              Ehhh, skjønner ikke helt hvorfor du drar inn meg her..?
                              Du har vel påpekt et par ganger at jeg har en evne til å være negativ, hvilket det er vanskelig å nekte for

Mer farlig enn det var det ikke.
                              Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
                              X