Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rådhusplassen søndag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rådhusplassen søndag

Av ren nyskjerrighet; var det noe som helst på Rådhusplassen om finalene?

Selv var jeg til stede fra kl. 15 frem til disse forgasserene slapp ut av buret sitt, da evakurte jeg min to år gamle prinsesse og entouraget vårt til McD til fordel for kjernesunn mat og beroligende heismuzak.

Ryktene vil ha det til at Hot Dick formante på Ullevål en 2-3 ganger, men det ble overdøvet av de overivrige og overbetalte snakkeboksene på TV2.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Originally posted by Nesrene View Post
    Av ren nyskjerrighet; var det noe som helst på Rådhusplassen om finalene?

Selv var jeg til stede fra kl. 15 frem til disse forgasserene slapp ut av buret sitt, da evakurte jeg min to år gamle prinsesse og entouraget vårt til McD til fordel for kjernesunn mat og beroligende heismuzak.

Ryktene vil ha det til at Hot Dick formante på Ullevål en 2-3 ganger, men det ble overdøvet av de overivrige og overbetalte snakkeboksene på TV2.
    Var nok ikke det. Det var faktisk min prinsesse som evakuerte meg etterhvert, på grunn av at jeg er dauhørt nok som jeg er, sa hun. Stemmer at det ble infomert om finalen 3 ganger på kampen. Det er bra! Er det Hofsengen som blir kalt Hot Dick? hehe hva er greia om jeg tørr spørre?

Comment

Originally posted by MortenRH View Post
      Er det Hofsengen som blir kalt Hot Dick? hehe hva er greia om jeg tørr spørre?
      Ja, det er Knut, han rusler rundt her inne han også, så han kan fortelle selv :-)
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
      X