Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sender KWR fra matchen i dag ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sender KWR fra matchen i dag ?

Er det overføring av kampen ??

Re: Sender KWR fra matchen i dag ?

Med 95% sannsynlighet: Ja!
    in Absinthia

Comment

Måtte inn på terminlista for å finne ut at det var kamp i dag, og jeg får ikke gått. Hvorfor skal kampene være så forbanna hemmelige? Det har faktisk vært helt tyst om at vi møter Storhamar i dag!!! Kunne de ikke engang sagt fra om det på Ullevål i går. Møtte jo Hamar i går og Hamar i dag. Gratulerer nok en gang, markedsavdelingen! Regner med det dukker opp rundt 1500 med den annonseringen! Hadde jeg visst om dette i går hadde jeg kunnet dra på Jordal i deg... F***!
      Møt opp på Jordal! Året rundt med Vål\'enga

Comment

Sitat: Den man, 02 oktober 2006 14:19 skrev murt:

> Måtte inn på terminlista for å finne ut at det var kamp i dag, og jeg får ikke gått. Hvorfor skal kampene være så forbanna hemmelige? Det har faktisk vært helt tyst om at vi møter Storhamar i dag!!! Kunne de ikke engang sagt fra om det på Ullevål i går. Møtte jo Hamar i går og Hamar i dag. Gratulerer nok en gang, markedsavdelingen! Regner med det dukker opp rundt 1500 med den annonseringen! Hadde jeg visst om dette i går hadde jeg kunnet dra på Jordal i deg... F***!

Du hadde ikke øynene åpne da du klikket deg inn på klanen.no altså?? Der står det jo opptil flere steder at det er kamp i dag. Og hvis du var på kampen i går så var det ihvertfall i colasvingen noen som delte ut flyers om kampen i kveld.

Forøvrig er jeg helt enig i at speakeren på Ullevål godt kunne reklamert for kampen i dag også.

Comment

Sitat: Den man, 02 oktober 2006 14:28 skrev enga13:

> Sitat: Den man, 02 oktober 2006 14:19 skrev murt:

>

> > Måtte inn på terminlista for å finne ut at det var kamp i dag, og jeg får ikke gått. Hvorfor skal kampene være så forbanna hemmelige? Det har faktisk vært helt tyst om at vi møter Storhamar i dag!!! Kunne de ikke engang sagt fra om det på Ullevål i går. Møtte jo Hamar i går og Hamar i dag. Gratulerer nok en gang, markedsavdelingen! Regner med det dukker opp rundt 1500 med den annonseringen! Hadde jeg visst om dette i går hadde jeg kunnet dra på Jordal i deg... F***!

>

> Du hadde ikke øynene åpne da du klikket deg inn på klanen.no altså?? Der står det jo opptil flere steder at det er kamp i dag. Og hvis du var på kampen i går så var det ihvertfall i colasvingen noen som delte ut flyers om kampen i kveld.

> Forøvrig er jeg helt enig i at speakeren på Ullevål godt kunne reklamert for kampen i dag også.

Pleier å gå inn via VPN. Dette om flyers i cola var meget positivt! Holder til på Bredden og kjørte i går. Kom derfor inn østfra og så ingen med flyers.

Synes det er merkelig at ikke fotballen og hockeyen prater sammen i det hele tatt. Trodde "året rundt-kort" var et skritt på vei, men det ser tydeligvis ikke sånn ut.

Comment

Sitat: Den man, 02 oktober 2006 14:59 skrev murt:

> Synes det er merkelig at ikke fotballen og hockeyen prater sammen i det hele tatt. Trodde "året rundt-kort" var et skritt på vei, men det ser tydeligvis ikke sånn ut.

Det er litt tung materie, i det minste for forumet her, det der. Tror kanskje det er noe som best beskrives i en artikkel slik at man får et godt subsett av falta presentert før man mener for mye om hvem/hva/hvorfor (/ikke).

Men å se at kortet likevel ikke er et skritt i riktig retning, uansett hvordan det ble født, er jo galt.

Som et lite eks. kan vi jo ta megafonen Hoffsengen som jo er speaker på begge arenaer. Han kan ikke bare kringkaste hva han vil på de respektive arenaer, og spesielt ikke på Ullevaal hvor man jo ikke har slike stopp i spillet som på Jordal, og derunder at kjøreplanen er mye tettere og u-penetrerbar.

Man bør jo også, og dette er selvfølgelig så løst påstått som mulig (hehe), ha klart for seg at Vålerenga Ishockey er mer avhengig av Vålerenga Fotball enn vice versa.

Fotball markedsføres "gratis", mens ishockey må kjøpe all slik. I sum. Sånn er det å være bakgårdsidrett http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Disclaimer: Jeg mener dermed ikke at noen gjør noe galt, men ikke nødvendigvis heller at noen gjør noe riktig. Det motsatte av galt er ikke riktig, det er ingenting http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Mente ikke det sånn at ikke "året rundt-kort" var bra. Hadde bare håpet at dialogen kanskje var litt tettere enn den var. Er enig i det du peker på når det gjelder avhengighet ishockey-fotball. Synes bare det er rart at det ikke går an å annonsere neste kamp på Jordal i samme moment som man annonserer neste hjemmekamp på Ullevål. Det koster sju sekunder prating når en eller annen spiller på bortelaget ligger nede og drøyer tida.

Comment

Working...
              X