Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

1913 Klubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1913 Klubben

Hvilke personer er det som står bak denne "1913 klubben?" Har akkurat lest informasjonsarket som jeg vil tro er delt ut under den siste treningskampen. (?) Syntes det er et veldig bra tiltak av de som har satt dette i gang og jeg skal iallefall sette over penger. For de som evt. ikke har lest dette så har vi som supportere mulighet til og donere penger til vårt kjære hockeylag som skal gå til en ny spiller. Til gjengjeld så kan man vinne diverse ting som feks. signert hockeydrakt, VIP billetter og mye annet snadder.

Håper de som står bak dette kunne legge ut informasjonen på vif-hockey.no eller her på klanen.no? Jo flere som vet, jo bedre!
    Mua Panettaa

Hele greia er nytt for meg,pøs gjerne ut med enda mer info de som har.
    Virker som et strålende tilltak

Comment

Bra tiltak!!!!
      Info,info,info

Comment

http://www.vif-hockey.no/1913-klubbe...n-stotteklubb/

Comment

Originally posted by TheCruncher View Post
          For de som evt. ikke har lest dette så har vi som supportere mulighet til og donere penger til vårt kjære hockeylag som skal gå til en ny spiller. Til gjengjeld så kan man vinne diverse ting som feks. signert hockeydrakt, VIP billetter og mye annet snadder.
          Det står jo ikke noe om hva pengene skal gå til, eller hvordan de skal administreres.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
            Det står jo ikke noe om hva pengene skal gå til, eller hvordan de skal administreres.

Atle... lese alt som står der ??

"Vi håper DU vil bidra – kanskje klarer vi å finansiere en egen spiller til klubben vi elsker!"

Og at pengene går til noe julebord er ikke tema !

Comment

Originally posted by KnutH View Post
              Atle... lese alt som står der ??
              "Vi håper DU vil bidra – kanskje klarer vi å finansiere en egen spiller til klubben vi elsker!"
              Og at pengene går til noe julebord er ikke tema !
              Du skjønte sikkert hva jeg mente, Knut. Jeg har ikke noe i mot å støtte klubben(e) blindt, det gjør jeg allerede gjennom grasrotandelen bla., jeg avkrever ikke klubben regnskap i forkant for hva de pengene går til.

Men her legger klubben noen føringer, og da vil i hvert fall jeg vite hvilke rammer klubben stiller som garanti. Og hvem er egentlig klubben? Sånn dette er presentert på nett så er det litt vanskelig å få grep på.

- det er en egen "klubb", altså noe som juridisk ikke er klubben?; "lager derfor nå en klubb som skal jobbe"
              - men klubben skal allikevel forvalte kapitalen siden det betales inn til denne?
              - og hvem styrer når pengene blir brukt og på hvem?

Initiativet er det jo ikke noe å utsette på, men jeg håper det er noe mer robuste rammer på dette enn hva som står skrevet?
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Klubben er Vålerenga Ishockey Elite, og 1913-klubben er en slags støtteklubb for dem som vil støtte ishockeyklubben Vålerenga Ishockey Elite.

Espen "Shampo" Knutsen er den som har siste ord i alt som har med spillere og gjøre. Det blir ikke henta en spiller med noen midler, 1913-klubben eller andre, uten at han gir et GO.
                Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Eksisterer denne greia lenger, eller ble det "diplom og takk for innsatsen"?

Comment

Originally posted by gmon View Post
                    Eksisterer denne greia lenger, eller ble det "diplom og takk for innsatsen"?
                    Litt sånn "Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner!"?
                    Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
                    X