Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sondre Olden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sondre Olden

Hei
    Rykter på Puckprat at Sondre Olden går til Brynæs 1.1.
    Stemmer dette?
    Mvh
    Christian

Olden har tilbud fra Brynäs, Espen ber han vente http://www.vg.no/sport/ishockey/arti...artid=10141689 Enig med Espen her. Samtidig er Brynäs et topplag i Sverige, så han kan nesten ikke havne i en bedre klubb. De er flinke med unge spillere. Havner han der burde ligge en del penger i potten for VIF og/eller en god spiller på lån fra Brynäs.

Comment

Problemet er at Olden er en typisk 1-2 rekkespiller. I Brynes er han ikke god nok til det, og ville måtte sitte på benken mye eller ble lånt ut til et lavere nivå. Tror det er mye bedre å vente til etter sesongen og være med på en full sesongoppkjøring i regi av dem.

Comment

Tror nok at Olden har en mulighet til å kapre en plass i en av de to første rekkene. Harju og Sweatt som spilte på vingen lørdag har bare hhv 11 og 10 poeng på 32 kamper. Normalt spiller Rödin i 1. rekka, men han er skadet. Olden kan godt spille i ei 3. rekke også. De har uansett så gode spillere at 3. rekka også skal produsere offensivt. Settes han sammen med to sterke defensive spillere kan han være god å ha på kontringer.

Comment

At Olden ikke er god nok for 1-2 rekka er tull.
          Men enig i at han burde vente til sluttspillet er over.

Comment

Originally posted by oPsL View Post
            At Olden ikke er god nok for 1-2 rekka er tull.
            Men enig i at han burde vente til sluttspillet er over.
            Ok. Lyst til å begrunne noen av de to påstandene?

Comment

Originally posted by skog View Post
              Ok. Lyst til å begrunne noen av de to påstandene?
              Begrunne dem? Har ingen annen grun en at jeg syntes han er god nok for brynås, så skal det også sides at jeg følger farjestad mest og ikke har sett dem så nye men.

Grunnen til at jeg mener han burde vente er, han kan få flere tilbud kansje bedre, hva vet jeg. Hvis han blir her ut sluttspillet og spiller bra der. Da kan han i tillegg få full oppkjøring i ny klubb .

Comment

Working...
              X