Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF henter tidligere NHL-spiller: - En poengmaskin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF henter tidligere NHL-spiller: - En poengmaskin

Eric Chouinard (33) har 90 NHL-kamper for Montreal Canadiens, Philadelphia Flyers og Minnesota Wild. I dag blir han presentert som Vålerenga-spiller

Kan jo være en spennende spiller, uten at jeg vet noe om han.

Han har jo vært med og generert en del poeng ser man her

Bra kommentar fra Kjær på slutten og

Edit: Ser at VG har endret artikkelen og fjernet kommentaren, så jeg tar den med i sin helhet her:

"- Er dere ferdig med signeringene for sesongen nå?

- Det må du spørre «Shampo» om. Det er han som legger press på oss i ledelsen, sier VIF-sjefen med et smil."
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Éric Chouinard

Vålerenga har i dag presentert Éric Chouinard som ny spiller. Han får drakt nummer 25, og er en forwoard på 191 cm og 93 kg. Éric kommer fra KHL-klubben Dinamo Minsk.

Jeg har lagt ut en serie bilder av Érik på sin første Vålerengatrening her.
    www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
    Glemmer passordet mitt...

Comment

Blir spennende å se hva han kan tilføre laget.
      Ut i fra bildene til Grydis her, så ser det for meg ut til at han trente i rekke med McCutcheon og Brooks, uten at jeg skal skryte på meg mengder med ansiktsgjenkjenning.
      Blir isåfall spennende å se om McCutcheon får "en ny vår", for han har ikke levert som forventa.

Comment

Working...
      X