Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Seriefinale! VIF-Oilers tirs. 4. mars kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Seriefinale! VIF-Oilers tirs. 4. mars kl. 1900

Da ble det slik man kanskje kunne håpet på når VIF først har rotet bort serieledelsen. Det blir ren finale mot Oilers på tirsdag. Forutsetningen før kampen er at Oilers leder serien med 1 poeng. Dvs at vi må vinne (selvsagt). Men det holder også at vi vinner i sudden, eller etter straffer. I så fall ender lagene på samme poengsum, men VIF blir seriemestere på innbyrdes oppgjør.

Det er snart utsolgt for sitteplasser på "vår" langside, og mange billetter er solgt i svingen også. Så her blir det folksomt.

Seriemesterskapet kan bety veldig mye denne sesongen. Det gir som vanlig hjemmebanefordel i sluttspillet. Det har vært mye snakk om VIF i KHL. Jeg tror det ikke før jeg ser det, for å si det sånn. Mye mer realistisk er det at vi kan få en plass i Champions Hockey League hvis vi blir Norgesmestere i år. Tror Norge ligger godt an til å få den ene av to garanterte Wild-Cards som deles ut til klubber utenfor de 6 landene som har stiftet turneringen. Det kan bli flere slike Wild-Cards også. Prestisjen i turneringen mener jeg man kan se av at f.eks SVT har kjøpt rettighetene til å vise kamper. Her er opplegget http://en.wikipedia.org/wiki/Champions_Hockey_League

Tidenes seriefinale, i tidenes publikumssesong, fortjener tidenes hockeyplakat https://twitter.com/OleAasheim/statu...263297/photo/1

Kommer det 3670 tilskuere blir snittet 2200 for sesongen 13/14. Sist sesong, som da var ny rekordsesong, var snittet 2004.

Comment

Tror dere at man må i Sjappa for å få billetter på Klansfeltet eller holder det å kjøpe i luka i hallen som vanlig?

Comment

Det nærmer seg utsolgt, kjøpte mine på billettservice.
        Ikaros

Comment

Originally posted by Alexandersen View Post
          Det nærmer seg utsolgt, kjøpte mine på billettservice.
          Fra hva jeg kan se er det masse igjen. De åpner nok stå tribunen bak motsatt mål og.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
            Tror dere at man må i Sjappa for å få billetter på Klansfeltet eller holder det å kjøpe i luka i hallen som vanlig?
            Er ikke sikker, men tror ikke Sjappa selger billetter til Jordal. Skal du ha billetter til Klanspris på Klansfeltet må du nok kjøpe på Jordal. Alternativt kjøpe ståplassbillett på felt Q (over Klansfeltet) på billettservice.no. Koster vel 30 kr mer.

Det er nesten utsolgt for sitteplasser på vår langside. Ikke mulig å se på billettservice hvor mange ståplasser som er ledig. Men med det forhåndssalget vi har nå så tyder alt på at det går mot smekkfullt hus.

Comment

Petter Thoresen – Seriegull er den største prestasjonen http://www.adressa.no/100Sport/ishoc...icle423675.snd

Kjær: Jeg gjør ikke den Oilers-tabben igjen. Vil ikke selge ekstrabilletter til erkerivalen i år http://www.adressa.no/100Sport/ishoc...icle423667.snd

Comment

TV 2 Sportskanalen følger seriefinalen fra kl. 1000 tirsdag!

Jonas Bergh-Johnsen ‏@TV2Jonas · 1h
                I morgen bygger vi opp til seriefinalen fra DNB Arena & Jordal på Sportskanalen. Kl 10, 1230, 14 osv. Shampo, Thoresen, spillere m.fl

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                  TV 2 Sportskanalen følger seriefinalen fra kl. 1000 tirsdag!
                  Jonas Bergh-Johnsen ‏@TV2Jonas · 1h
                  I morgen bygger vi opp til seriefinalen fra DNB Arena & Jordal på Sportskanalen. Kl 10, 1230, 14 osv. Shampo, Thoresen, spillere m.fl
                  Eneste jeg har sett er resirkulering av de samme intervjuene i sportssendinga med retarderte Kristiansen som truer med takle Bonsaksen bakfra.

Comment

Originally posted by skog View Post
                    Eneste jeg har sett er resirkulering av de samme intervjuene i sportssendinga med retarderte Kristiansen som truer med takle Bonsaksen bakfra.
                    Har ikke fått sett noe, men de er jo litt som Nyhetskanalen. Du kan stikke innom og få med deg det viktigste på 30 min. Tror de skal sende fra Jordal allerede kl. 1700, hjelper ikke oss som skal på kamp men hele Norge sitter sikkert benket

At Oilers lar TV 2 intervjue Kristiansen er en stor gåte. Men det er ikke så mye bedre med Strandfeldt eller Høygård heller.

Alle sitteplasser utsolgt. Vil du ha en brukbar ståplass tror jeg du bør være inne i hallen tidlig Husker en gang på 80-tallet, mot Furuset, hvor det var en som så kampen sittende/hengende fra en av vaierne over klansfeltet...

Comment

7-1 og lett match!
                      Veldig moro med fullt hus.

Comment

For et lag! For en kveld! I dag rusler jeg rundt på jobb og spør Brann- og Lillestrømsupportere om hvor mange seriemesterskap de har tatt i år. Såpass barnslig må man nesten være.

Jeg har lagt ut en bråte bilder her.
                        www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                        Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by Grydis View Post
                          For et lag! For en kveld! I dag rusler jeg rundt på jobb og spør Brann- og Lillestrømsupportere om hvor mange seriemesterskap de har tatt i år. Såpass barnslig må man nesten være.

Jeg har lagt ut en bråte bilder her.
                          Herlige bilder Grydis,fikk med bilde av fattern også Litt av en aften på Jordal

Comment

En hærlig kamp i går!

Noen som vet hvordan det går med Gunnarsson?! Hvilken straff kan Nagel vente seg?!
                            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
                              En hærlig kamp i går!

Noen som vet hvordan det går med Gunnarsson?! Hvilken straff kan Nagel vente seg?!
                              Ikke hjernrystelse,slapp overnatting på sykehus.Nagel for sin straff imorgen .

http://www.aftenposten.no/100Sport/i...d#.UxcDFvl5PW4

Comment

Working...
                              X