Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Seriefinale! VIF-Oilers tirs. 4. mars kl. 1900

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by eiks View Post
    En hærlig kamp i går!

Noen som vet hvordan det går med Gunnarsson?! Hvilken straff kan Nagel vente seg?!
    Jeg tipper 5 kamper. Bør reageres hardt på den der, og jeg tipper de vil sette en liten standard for at man kan ikke gjøre hva som helst selv om det er snakk om finale(r).

Ellers:
    -Rykter om at Olden og Søberg skal ha vært i møte med Färjestad i dag(som hadde sin sportsdirektør på kampen)
    -Han KHL-representanten som var her i høst (han som Forbundet trodde var en bløffmaker) var på kampen i går http://www.vg.no/sport/ishockey/arti...artid=10137685

Har blitt noen kamper på meg på Jordal, så gammel at jeg husker oppgjørene mot Furuset på 80-tallet. Men er temmelig sikker på at det aldri har vært større trøkk på Jordal noensinne (eneste måtte være at det ikke var noen motstand fra bortesupportere). Fantastisk innsats fra Klanen og Ikaros. Det gir utrolig bra effekt når det er to grupperinger som klarer å samhandle.

Farlig å forutse noe, men dette laget går til finale. Kunne det vært en ide å fjerne stolene på øvre del av Klansfeltet (felt E) og på de aller øverste radene på felt F (over Ikaros)? Sett opp mange bølgebrytere. Da blir det plass til enda flere stående supportere og det bør gi enda bedre trøkk.

Comment

Apropo trøkk,så det ble blusset i går..

Blir hockey'n straffa like hardt av forbund for blussing som det fotballen blir..?!
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
        Apropo trøkk,så det ble blusset i går..
        Blir hockey'n straffa like hardt av forbund for blussing som det fotballen blir..?!
        På arrangørsiden er ikke, eller håndheves ikke, kravet om full kroppshuleundersøkelse ved inngang til arena. Vålerenga vil i så måte kun straffes hvis vaktmannskapet ikke gjorde sin jobb riktig ift. evakuering etc.

Vannhodene som blussa bør utestenges. Tar plastsetene fyr er det natta. Livsfarlig.

Og please; hvis noen vil trekke frem at vi har brukt stjerneskudd - det kan ikke ammenlignes på noen annen måte utover at røyken er helt kokkos inne i en lukket hall som Jordal. Varmeutvikling fra et stjernskudd er null kontra den konsentrerte varmen fra et bluss.

...og dermed frikjente jeg også meg selv ift. stjerneskudd fra en haug år tilbake, godt jobba Atle!
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Grydis View Post
          For et lag! For en kveld! I dag rusler jeg rundt på jobb og spør Brann- og Lillestrømsupportere om hvor mange seriemesterskap de har tatt i år. Såpass barnslig må man nesten være.

Jeg har lagt ut en bråte bilder her.
          Flott bilder som vanlig Grydis. Likte særlig alle av Pappa Thoresen. Allerede på det første ser han ut som om han glemte kleshengeren i dressjakka

Comment

Originally posted by McCabre View Post
            Flott bilder som vanlig Grydis. Likte særlig alle av Pappa Thoresen. Allerede på det første ser han ut som om han glemte kleshengeren i dressjakka
            Takk. Prøvde å få et bilde av Thoresen med mimikk. Han var bare muggen hele kampen. Ikke sinna, arg, glad eller noe. Bare furtete. Lurer egentlig på om han kan være faren til min niese på 5, hun har samma underleppa når hun ikke får sjokolade.
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

Working...
            X