Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billig sesongkort sesongen 2014-2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billig sesongkort sesongen 2014-2015

Jeg fatter ikke helt hvorfor de gjør det, gjemmer unna gode nyheter på Interwebz's dunkleste og bortgjemte sider, nyheter som absolutt burde ha vært på forsiden.

Hva da? Jo, sesongkort for kommende sesong til bare en tusenlapp!

Du finner annonsen her: http://www.vif-hockey.no/wp-content/...10-430-WEB.png

-jørn-
    (*´ェ`*)

Originally posted by loco View Post
    Jeg fatter ikke helt hvorfor de gjør det, gjemmer unna gode nyheter på Interwebz's dunkleste og bortgjemte sider, nyheter som absolutt burde ha vært på forsiden.
    De er kanskje litt engstelige for å flashe hva deres syn på en familie er? ;-)
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Det er fordi at oilers ikke skal kjøpe alle sesongkortene

Comment

Ja, den slo meg også, men den type amatørmessigheter overlater jeg Lørenskauen...

-jørn-
        (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post

-jørn-
          Dette kalles forøvrig "Earlybird-tilbud" og bør markedsføres knallhardt under sluttspillet. Fristen burde nesten vært 1.mai...
          Tror jeg benytter meg av det faktisk:-)
          Man må delta for å vinne

Comment

Et kjempetilbud. Men hva om VIF skal ha et lag i KHL fra høsten. Spørs hvilken interesse man klarer å opprettholde for GET-VIF? Tror nok at hyggelige priser og laget for de "ekte" VIF-supporterne er veien å gå i så fall.

Comment

Edit: Posta i feil tråd.

Comment

Siste dag av supertilbudet på sesongkort. Og det er virkelig et supertilbud at du får alle hjemmekampene i serien til kun 1000 kr.

Til sammenligning koster gode plasser på langsidene i andre haller:

Frisk - 2100 kr
                Storhamar - 2800 kr
                Lørenskog - 2300 kr (sist sesong)
                Sparta - 3300 kr

VIF håper å ha solgt 500 sesongkort før fristen utløper i kveld.
                http://www.klanen.no/blog/2014/04/si...ey-bestill-na/

Comment

Tegna sesongkort på onsdagen, eller bestilte med sms og fikk en bekreftende tilbakemelding.
                  Er det noen som kjenner til videre fremdrift nå?
                  Står bare at jeg får mer info om dette, men nå er datoen passert og jeg håper det ikke er blitt noe krøll her?
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Her er tekstmeldingen jeg fikk for ca. en uke siden:

Kjære sesongkortbestiller.

Ditt sesongkort for 2014-15 må betales i Vålerenga Sjappa i perioden 06. mai - 31. mai.

Informasjon om plass, når kortene leveres ut osv. tas med personalet i Sjappa ved betaling.

Spørsmål: Send mail til Lars@...

Vålerenga Ishockey ønsker deg en riktig god sommer.

-jørn-
                    (*´ェ`*)

Comment

Working...
                    X