Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvor på Jordal bør jeg kjøpe billett?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor på Jordal bør jeg kjøpe billett?

Hei.

Har ikke vært på Jordal før, men hadde tenkt meg en tur i morgen.

Kunne tenke meg å stå/sitte i nærheten av syngende supportere. Er medlem av klanen og vant til å synge meg hes for Enga på Ullevål,

Noen gode tips?

Jarle

Klansfeltet?

Comment

Originally posted by Chrisk View Post
      Klansfeltet?
      Sikker bra, men hvilket felt er det?

Comment

Bare kjøp bill til hoved feltet, vær lit tidlig ute og stell deg mot venstre, i svingen der.
        så blir det god stemmning

Comment

Erre ikke felt E.

Comment

Glemte helt..
            Velkommen ,håper du kommer ofte og det er bare å få med fler.

Comment

Erre ikke felt E.
              Det er bare å gå i den billettluka som er reservert for Klanen.
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Stemmer det ,men spørsmålet var hvilke felt det er

Mvh
                Christian

Comment

Stemmer det ,men spørsmålet var hvilke felt det er

Mvh
                  Christian
                  Felt E er Klansfeltet, med free seating hvis man går i luka for klansmedlemmer (pris 140 kr i kvartfinalene). Utfyllende info og salkart i denne http://www.vif-hockey.no/billetter/

Øverst på Jordal har de markert "Ticket Office". Det er flere billettluker i et tilbygg der. Klanen kjøper sine billetter i egen luke som er på langveggen ned mot inngang 3.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
                    Felt E er Klansfeltet, med free seating hvis man går i luka for klansmedlemmer (pris 140 kr i kvartfinalene). Utfyllende info og salkart i denne http://www.vif-hockey.no/billetter/

Øverst på Jordal har de markert "Ticket Office". Det er flere billettluker i et tilbygg der. Klanen kjøper sine billetter i egen luke som er på langveggen ned mot inngang 3.
                    Takk for all info fra alle her. Føler at jeg er velkommen og har full oversikt over alle muligheter. Tar med meg sønnen min og kommer. Kjøper nok billetter på Jordal i god tid før kamp. Gleder meg!

Comment

Mange blir sikkert sure når dem ser dette, men de desidert beste plassene på felt C rad 4 og 5.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
                        Mange blir sikkert sure når dem ser dette, men de desidert beste plassene på felt C rad 4 og 5.
                        Aldri prøvd det feltet. Blir ikke utsikten litt dårlig med tanke på at de radene langt ned er rett bak sekreteriatet? Foretrekker høyt oppe på felt D, evt på nedre del av Klansfeltet (rad 6 evt 7). Da kommer man nærmere isen og har kremplasser ift at VIF spiller mot det målet i 1. og 3. periode. Uansett så er Jordal veldig bra når det gjelder utsikt. De bratte tribunene, som blir brattere hvor lengre man kommer opp, gjør at de aller fleste ser veldig bra. Men misunner ikke de som satt på de nederste radene i svingen i kampen mot Oilers (plassene bak den store kiosken bak mål). Plexien der var ikke lett å se igjennom pga alle skudd som har bommet på mål.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
                          Hvorfor skulle noen bli sure for det?
                          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                          X