Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Finaler 2014 VIF-Oilers

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Finaler 2014 VIF-Oilers

Drar i gang finaletråden, og håper folket vil bidra

1. kamp VIF-Oilers fredag 4. april kl. 1830 (merk tidspkt)
    2. kamp Oilers-VIF søndag 6. april kl. 1700
    3. kamp VIF-Oilers tirsdag 8. april kl. 1900
    4. kamp Oilers-VIF torsdag 10. april. kl. 1900
    evt 5. kamp VIF-Oilers lørdag 12. april kl. 1600
    evt 6. kamp Oilers-VIF mandag 14. april kl. 1900
    evt. 7. kamp VIF-Oilers onsdag 16. april kl. 1900

Stive billettpriser i finalene, 250 kr (220 kr for Klansmedlemmer). Forhåndssalget har ikke tatt av, og det kommer neppe så mange fra Stavanger. Men det kommer til å bli et fyrverkeri av en kamp. Utrolig viktig å ikke tape hjemmekampene, og det pleier vi ikke å gjøre mot Oilers. Både Rasmus Juell og Jonas Oppøyen fikk seg noen smeller i skuldra mot Storhamar. Får håpe isposene hjalp og at de kan kjøre på i 100 mot Oilers. Vi trenger alle mann alle da vi ikke har folk nok til fire rekker om noen må kaste inn håndkleet.

250 kroner er ekstremt stivt! Hadde håpet at de skulle legge seg på maks 200, som tidligere. Jeg hadde håpet å kunne sett flere finaler, men 250 er så dyrt at jeg velger å vente og eventuelt prioritere en avgjørende finale. Får satse på at de justerer prisen til 3. match.
    There is the right way, the wrong way and the Norwegian way

Comment

Synes Enga har sett slitne ut de siste kampene. Fikk desverre ikke med meg den aller siste, men jeg skjønner de periodevis hvet seg fra tidligere. Er redd åilårs har både bredere stall og flere matchvinnere i tette kamper. Tror også de har større sjans for å vinne på Jordal enn vi har i Stavanger.

Allikevel har de et Jordal-kompleks, og jeg tror denne kampen blir superviktig i forhold til å sette tonen. De har sikkert gått og tenkt på hvordan de dreit seg ut i seriefinalen helt siden den gang og dere kan banne på at Thoresen tar opp det i garderoben før matchen. Vi må rett og slett bare jobbe dem i senk og frustrere dem. For Thoresens merke på dette laget er at når ting begynner å butte kan de miste hodet skikkelig igjen. For Enga er det bare å jobbe og å holde kylan.

Comment

Originally posted by lasse1910 View Post
        250 kroner er ekstremt stivt! Hadde håpet at de skulle legge seg på maks 200, som tidligere. Jeg hadde håpet å kunne sett flere finaler, men 250 er så dyrt at jeg velger å vente og eventuelt prioritere en avgjørende finale. Får satse på at de justerer prisen til 3. match.
        Ja, synes VIF bommer kraftig på prissettinga her. Mener kamp 1 burde vært mye billigere, f.eks 180 som i semien. Så fikk de heller sette opp prisen etter hvert. Erfaringsmessig er kamp 1 dårlig besøkt. 1. kamp i fjor mot Oilers hadde 3400 tilskuere, er redd det blir færre nå, også med tanke på at det bare er 2 dager siden forrige hjemmekamp. I fjor hadde det gått 9 dager siden siste semifinale mot Sparta.

Comment

– Vi er kongene av norsk hockey http://www.aftenposten.no/100Sport/i...d#.Uz3HMrArjIW

Comment

250 blir for mye for min del, syntes de 180 de tok mot frisk var drøyt nok. Jaja blir vell utsolgt uansett

Comment

250 er drøyt ja. Blir det syv kamper er det 1000 spenn på to uker per person.
              Det hadde holdt med 200.
              Tipper klubben taper mer enn de tjener på dette. Har hørt fra flere som synes dette er for dyrt.
              in Absinthia

Comment

Originally posted by skog View Post
                Synes Enga har sett slitne ut de siste kampene.
                Dette er mitt inntrykk også. Virket som den fjerde semien med tap i Hamar tok litt av piffen fra spillerne.

Håper de klare å resette seg før kveldens match, og som du selv påpeker, den blir ekstremt viktig.

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                  250 er drøyt ja. Blir det syv kamper er det 1000 spenn på to uker per person.
                  Det hadde holdt med 200.
                  Tipper klubben taper mer enn de tjener på dette. Har hørt fra flere som synes dette er for dyrt.
                  En drøy time før kampstart er det ikke mange ledige sitteplasser på "vår" langside. Men det blir nok ikke mange bortesupportere på denne kampen, få billetter solgt i svingen. Prispolitikken er avhengig av at det blir skikkelig temperatur i de første par kampene. Da kan det bli folksomt på tirsdag og ikke minst neste lørdag (regner det som sikkert at det blir minst 5 kamper).

Comment

Forhåndssalget til 3. finale, tirsdag 8. april kl. 1900, er ganske så bra. Snart utsolgt for sitteplasser på vår langside, og det er solgt en del billetter i svingen også. Nå er vi jo også sikret hjemmekamp lørdag 12. kl. 1600, og da vil det helt sikkert komme mange fra Stavanger. Men det er ingen grunn til sitte hjemme og vente på den kampen. Vinner vi hjemmekampene er det så enkelt at vi blir Norgesmestere 2014. Denne sesongen har vist at våre gutter spiller absolutt best når det er fullsatt og magisk på Jordal Amfi.

Mye er sagt om Jordal Amfi, men noen bedre sportsarena finner man ikke i Norge når det er fullsatt og Klanen bidrar 3X20. Denne reportasjen fra Sportsrevyen (selv om temaet er dystert) viser litt av hvordan det kan se ut http://www.nrk.no/sport/fotball/casu...mer-1.11652227

Mange mener finaleserien har manglet temperatur hittil. Det stemmer nok. Kanskje det faktum at man gikk rett fra semifinaler til finaler med bare en fridag i mellom har medvirket? Klanen.no gjør i alle fall et forsøk på dra opp temperaturen under tittelen "Oilers – griselaget uten ære" http://www.klanen.no/blog/2014/04/oi...get-uten-aere/

Comment

Skuffende og stadig måtte lese om Jan Tore Kjær sine håpløse og meningsløse utbrudd om Jordal som arena.

Han har tydeligvis begynt og bli fin på det, er vel ikke lenge før han får på seg silkeskjerf som Tor C i Oilers.

Jeg og guttungen storkoser oss på Jordal og liker både pølsene og vaflene :-)

Gleder meg til neste match :-)

Comment

Håper på mye folk i alle kampene så klart, men syns prisen er veldig stiv.
                        Skal på du alle hjemmekampene blir det jo 1000,-(!) jeg regner med det ender med alle kampene gitt.

Comment

Meningsløse er de definitivt ikke. Hvis man ikke spissformulerer og bruker krasse ordelag når man ikke igjennom den støyboksen av selfie-knipsene cupcake-bloggere og generell idioti vi kaller det offentlige rom.

Jeg storkoser meg også på Jordal, men jeg innser at normale mennesker ikke ønsker å risikere liv og lemmer for å se hockey.

Comment

Originally posted by skog View Post
                            Meningsløse er de definitivt ikke. Hvis man ikke spissformulerer og bruker krasse ordelag når man ikke igjennom den støyboksen av selfie-knipsene cupcake-bloggere og generell idioti vi kaller det offentlige rom.

Jeg storkoser meg også på Jordal, men jeg innser at normale mennesker ikke ønsker å risikere liv og lemmer for å se hockey.
                            Meningsløst og gå ut i media med det gang etter gang. Blir jo ikke flere folk på kamp av den grunn.

Å ha så mye fokus på det utenomsportslige er feil fokus.

Rivalisering mellom lagene, tette matcher og spillere som gir av seg selv lager show fyller hallen. I tillegg så er det viktig å ikke gå i foppal fellen og tro det at folk er umettelige. Alt opp til et vist nivå mhb på antall kamper og tetthet med kamper gjennom sesongen.

Nå har man jo arrangert kamper der siden 1952 og ingen liv gått tapt så langt ;-)

Comment

Originally posted by kimo View Post
                              Meningsløst og gå ut i media med det gang etter gang. Blir jo ikke flere folk på kamp av den grunn.

Å ha så mye fokus på det utenomsportslige er feil fokus.

Rivalisering mellom lagene, tette matcher og spillere som gir av seg selv lager show fyller hallen. I tillegg så er det viktig å ikke gå i foppal fellen og tro det at folk er umettelige. Alt opp til et vist nivå mhb på antall kamper og tetthet med kamper gjennom sesongen.

Nå har man jo arrangert kamper der siden 1952 og ingen liv gått tapt så langt ;-)
                              Det er ikke snakk om å fylle hallen, det er snakk om å få politikernes oppmerksomhet. Dette har de holdt på med i flere år nå.

Forøvrig har jeg sett folk ralme fra toppen og hele veien ned, innom rekkverk og stolper på veien. Bare tilfeldig at de ikke strøyk med.

Comment

Working...
                              X