Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Champions Hockey League

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Med fare for å drite meg kraftig ut, men var ikke dette det Stavanger vant forrige sesong? Det må jo ha vært noe annet?

Comment

Originally posted by enga View Post
      Med fare for å drite meg kraftig ut, men var ikke dette det Stavanger vant forrige sesong? Det må jo ha vært noe annet?
      Det de vant var Continental Cup, noe helt annet.

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

Seeding til 11 grupper pågår nå. Det skal ikke være to lag fra samme nasjon i noen av de 11 gruppene. Trekningen skjer 21. mai.

1. seedet: Skellefteå, Kärpät, Zlin, Zurich, Ingolstadt, Bolzano, Sparta, Hamburg, Salzburg, Frölunda, Tappara.

2. seedet: Trinec, Fribourg-Gottéron, Krefeld, Färjestad, Kloten, Köln, Växjö, Lukko, Villach, Linköping, SaiPa

3. seedet: Geneva, Vienna, Mannheim, JYP, Luleå, Pardubice, Vitkovice, Eisbären, IFK Helsinki, Liberec, SC Bern.

4. seedet: HV71, EV Zug, TPS Turku, KalPa, Djurgården, Stavanger, Kosice, Briancon, SonderjyskE, Vålerenga, Nottingham.

De har også lansert hjemmesiden sin, proft http://www.championshockeyleague.net/

Drømmegruppe: Frölunda, Köln/Krefeld og Vienna. De to siste lagene bør vi være på talefot med.

Comment

Interessant.

Må for guds skyld unngå: Skellefteå, Lukko/SaiPa, Luleå/JYP - takk og pris for at vi bare kan få ett lag fra hver nasjon.

Reisemessig fet gruppe: Hamburg/Sparta Praha/Zurich, Köln/Kloten, Geneve/Eisbären/Wien

Sportslig blir det tøft uansett, men sportslig interessant gruppe: Zlin/Bolzano, Villach/Krefeld, Pardubice/Mannheim.

Når jeg ser lagene her føler jeg at det kun er Sønderjyske som er svakere enn oss i denne turneringen. Norsk hockey har gått tilbake siden vi spilte i europa på slutten av 90-tallet, mens tysk, sveitsisk og østerrisk hockey har gått frem.

Comment

http://www.championshockeyleague.net...-attendance/5/

Skrytesak om at mange av de store publikumsklubbene i Europa er med i CHL.

Sjekk snittet til Bern..

Comment

Live trekning i dag kl 1200.

http://www.championshockeyleague.net...-procedure/24/

Comment

Originally posted by kimo View Post

Oslo go into Group B with Zurich, Farjestad and Vienna Capitals.

Tur til Karlstad :-)

Comment

Oslo go into Group B with Zurich, Farjestad and Vienna Capitals.

Tur til Karlstad :-)
                  Zurich er jo der vi SKULLE spilt i 2000 hvis ikke horhamar hadde lagt seg for London Knights. Dit skal jeg for å gjenopprette zen'en min etter 14 år med bitterhet og hat.

Ellers er det deilig å slippe skikkelige traktorlag. Gruer meg til enga skal spille mot Tollefsen.

Åilers fikk europas feteste publikumslag i SC Bern, men må også spille mot Tappara og Trinec.

Comment

Originally posted by skog View Post
                    Zurich er jo der vi SKULLE spilt i 2000 hvis ikke horhamar hadde lagt seg for London Knights. Dit skal jeg for å gjenopprette zen'en min etter 14 år med bitterhet og hat.

Ellers er det deilig å slippe skikkelige traktorlag. Gruer meg til enga skal spille mot Tollefsen.

Åilers fikk europas feteste publikumslag i SC Bern, men må også spille mot Tappara og Trinec.
                    Håper kamp oppsette kommer kjapt

Comment

Håper kamp oppsette kommer kjapt
                      Leste et eller annet sted at oppsettet skulle være klart 4 juni.

Får håpe på stort oppmøte i Karlstad, og en liten reprise av EHL-kampen i 96(?). En kamp jeg aldri kommer til å glemme, i hvert fall tribunekampen.

Ilkka

Comment

Originally posted by skog View Post

Ingen tvil om hvem som kom best ut av den trekningen. Stavanger Oilers kommer til å bli overkjørt, mens Vålerenga kan gi samtlige lag i sin pulje match bortsett fra kanskje Färjestad. Lykke til blant topplagene i Europa.

Comment

Skulle gjerne ha sett dem her i Hamburg, men kan jo håpe vi går videre :-) , og Hamburg! Gleder meg til oppsettet! Blir nok tur på en av dem! Vi får prøve å samkjøre oss!
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Hector View Post
                            Ingen tvil om hvem som kom best ut av den trekningen. Stavanger Oilers kommer til å bli overkjørt, mens Vålerenga kan gi samtlige lag i sin pulje match bortsett fra kanskje Färjestad. Lykke til blant topplagene i Europa.
                            Er redd alle disse lagene er langt sterkere enn oss. Jeg anser Vålerenga for å være det svakeste laget i turneringen bortsett fra Vojens, Briancon og kanskje Nottingham. Men hjemme kan alt skje. Vi har faktisk meget god hjemmestatistikk i europa.

Comment

Like a walk in the park.....

Comment

Kampoppsett CHL:

21/8: ZSC Zurich - Vålerenga i Dübendorf, en forstad til Zurich. http://www.sfd-ag.ch/kunsteisbahn.html
                                23/8: Vienna Capitals - Vålerenga
                                4/9: Vålerenga-Vienna Capitals
                                6/9: Vålerenga-ZSC Zurich
                                23/9: Färjestad-Vålerenga
                                8/10: Vålerenga-Färjestad

Det blir altså opplegg for en episk bortetur til Zurich og Wien. Med bil er det ca 7,5 time mellom Zurich og Wien.
                                ÖBB, Østerriske statsbanen tilbyr natttog mellom byene til en ikke alt for ueffen pris. Går sikkert masse fly og.

Comment

Working...
                                X