Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strandfeldt

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strandfeldt

I følge Rogalands avis vil Martin Strandfeldt vinne NM gull med Enga etter å ha fått sparken i Oilers.
    Hva tenker man om det?

Mvh
    Christian

Originally posted by Chrisk View Post
    I følge Rogalands avis vil Martin Strandfeldt vinne NM gull med Enga etter å ha fått sparken i Oilers.
    Hva tenker man om det?
    At det er en grunn til at han ikke fikk ny kontrakt, og at det ikke er sportslig. Ergo vil vi ikke ha ham. Ufyselig fyr.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
      At det er en grunn til at han ikke fikk ny kontrakt, og at det ikke er sportslig. Ergo vil vi ikke ha ham. Ufyselig fyr.
      Vi kan selvfølgelig gjette oss fram til andre grunner enn alderen, men når han har vært der i 8 år, tipper jeg det ikke har med noe utenomsportslige ting iallefall.
      Det ser ut som om vi får et bra lag neste år, men det kan hende det er greit å ha litt rutine og.
      Selvom vi har "hata" han i alle år, er det jo enkelt å tilgi så lenge man presterer sportslig.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Vi kan selvfølgelig gjette oss fram til andre grunner enn alderen, men når han har vært der i 8 år, tipper jeg det ikke har med noe utenomsportslige ting iallefall.
        Det ser ut som om vi får et bra lag neste år, men det kan hende det er greit å ha litt rutine og.
        Selvom vi har "hata" han i alle år, er det jo enkelt å tilgi så lenge man presterer sportslig.
        Kjær uttaler at VIF er interesserte http://rogalandsavis.no/index.php?pa...&NyhetID=93459

Jeg mener det ville være et scoop på flere måter å signere Strandfeldt. Vi må gå ut fra at vi mister Ask. Han vil gjerne til utlandet igjen. Med Olden og Ask borte trenger vi offensive forsterkninger som garanterer minst 50 poeng. Ser for meg at Strandfeldt kan få en nytenning av å måtte bytte klubb. Han vil sikker legge seg ekstra i selene for å vise at Oilers tok feil. En slik overgang vil også ytterligere skjerpe rivaliseringen mellom VIF og Oilers. Hvem vil gå glipp av å se Strandfeldt i VIF-drakt i første møte mot Oilers på Jordal?

Statistikken hans i GET-ligaen er formidabel. Ser man på seriespill og sluttspill til sammen har han 487 poeng, hvorav 241 mål, på bare 372 kamper. En annen stor fordel med Strandfeldt er at han etter åtte sesonger i Norge ikke regnes som utlending. Hvis VIF signerer Bräck, Berg og Gunnarson så har vi 5 utlendinger pr. i dag (Lindström og Bröms er de som har signert). Vi kan bruke de 2 siste utlendingsplassene for å erstatte Bonsaksen og Ask om de forsvinner.

Comment

Enig med deg Pondus.
          Vi kan ikke si nei til Strandfeldt,en spiller som vil gå inn å forsterke oss fra dag 1,så får vi heller svelge at han er ufyselig og et rasshøl. Hadde vært tidenes og gni det inn i trynet på bønda fra Stavanger.
          Jan Derek Sørensen spilte både for FC Lin og i kongeblått,det samme gjorde Kjell Roar Kaasa.

Comment

Han bare bruker oss for å hevne seg på klubbledelsen i Stavanger. Forsmådd stjerne spiller erkerival-kortet. Sier litt om hva slags type han er. Jeg har svelget mange kameler, men denne tror jeg faktisk ikke jeg hadde klart.

En signering av Strandfeldt ville skadet mitt VIF Hockey-engasjement betydelig, desverre.

Comment

Det svinet der kan holde seg langt unna... Ser heller dorsin og Frode kippe til fotballen en strandfeldt til VIF hockey

Comment

Originally posted by skog View Post
                Han bare bruker oss for å hevne seg på klubbledelsen i Stavanger. Forsmådd stjerne spiller erkerival-kortet. Sier litt om hva slags type han er. Jeg har svelget mange kameler, men denne tror jeg faktisk ikke jeg hadde klart.

En signering av Strandfeldt ville skadet mitt VIF Hockey-engasjement betydelig, desverre.
                Har sovet på det, og våknet med en veldig dårlig følelse Går tilbake på at jeg ønsker Strandfeldt til VIF. Han er for gammel, og jeg tror ikke han ville bidra positivt i miljøet. Et miljø jeg oppfatter er meget bra med overvekt av norske spillere og noen svensker uten stjernenykker. Bare vi treffer godt på erstattere for Bonsaksen og Ask (hvis de forsvinner) så har vi et meget spennende lag på gang. Ikke minst er det viktig at det blir plass på laget til at de unge spillerne med Karterud, Knutsen og Lyngset i spissen får den istiden de trenger for å utvikle seg.

Comment

De snakker om at han er en fin fyr av isen (noe han sikkert er), men også at han er et flott forbilde på isen og en leder unge ser opp til og sånn. Personlig mener jeg han er et elendig forbilde på isen, forbilder skal stå frem som gode eksempler, ikke oppføre seg som drittsekker. Kølleslag, spearinger, masse diving.

Han får holde seg langt unna VIF.

Nå har Oilers Tommy Kristiansen til å ta den forbilde-greia videre.

Comment

Working...
                  X