Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hockeyforumet er død, leve Hockeyforumet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hockeyforumet er død, leve Hockeyforumet

Fra tre poster i timen, til tre poster i måneden.

Hockeyforumet er i ferd med å dø. Så jeg tenkte at her kan man bidra og vekke liv i en gammel kjempe. Spørsmålet er jo selvsagt: Hva skal til?

Har et par forslag, som jeg håper mods kan vurdere.

1. Åpne for å legge bilder rett inn i posten. Screenshots, mobilbilder av TVen, bilder fra ishallen etc. I fotballen er det 8 kameraer, i hockey ofte bare ett. La oss legg ut bildene vi fant og så, så kan vi diskutere etter det "bevisene" sier.

2. Åpne for videoer. Samme som i punktet over. YouTube rett inn i tråden. I hockey er det viktig å se taklingen 10-13 ganger (ett kamera, som nevnt) før man kan si om det var en stygg albue, eller bare et uhell.

Vet det har vært snakket og testet osv. før, men kanskje en døende del av forumet kan være en ny prøvekanin?

Og så er det jo det obviouse: Snakk generer snakk. Henger en seg på i tråden, er det stor fare for at en annen også har litt dritt å slenge. Så da kan man jo håpe at - i en tid der VIF Hockey sitter fast i gjørma - at man hever takhøyden litt og at alle får slippe til? La folk banne litt, få ut litt frustasjon. Bedre at edder og galle spys ut her, enn på folkefylte gater med prester og småbarnsmødre.

Jeg kommer - uansett hva sinnafolket tenker om mine forslag - til å prøve å vekke liv i kjempen fremover. Kult hvis du blir med.

PøkkDøkk.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Når hockeylaget begynner å tenke litt mindre på å være tv-stjerner og heller starter med å spille hockey, vil det nok ta seg opp igjen. Pr dags dato flyr de rundt på isen som gamle tanter redde for sin egen svette.
    Er skremmende å se hvordan enkelte av spillerne har rast i kvalitet i løpet av sommeren.

Comment

Var å så på Enga mot Lørenskog på torsdag. Ja lenge siden jeg var på kamp, men er det virkelig sånn gutta har prestert i hele år?

Dem gidder jo ikke å gjøre noen ting. Ikke noe trykk i spillet og mister pucken hele tiden. Lørenskog var ikke akkurat gode på torsdag, men jeg tror jeg aldri har sett ett så dårlig Engalag før. Bare rot alt sammen.

Har Shampo sittet for lenge? På tide å bytte han ut?

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
        Jeg kommer - uansett hva sinnafolket tenker om mine forslag - til å prøve å vekke liv i kjempen fremover. Kult hvis du blir med.
        Jeg skal spille pucken inn til resten av moderatorene, så får vi se
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Hvor er du Pondus?
          Jeg begynner jammen å lure på om tastaturet ditt har tatt kvelden?
          Ring meg, så skal du få et gratis
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Og der daua forumet igjen...?

Det er svak snakk om at for å få strukturen i forumene mere kompakt så vil man slå sammen diverse døde forum til ett som går på de andre idrettene i Vålerenga, altså de andre enn det/de fotballrelaterte...

Noen tanker om dette?
            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
              Noen tanker om dette?
              Jeg synes i hvert fall at hockeyen fortjener eget forum, men da helst med litt liv i. Blir vel litt bedre når Døkk er ferdig med alle julebordene sine...

-jørn-
              (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
                Jeg synes i hvert fall at hockeyen fortjener eget forum, men da helst med litt liv i. Blir vel litt bedre når Døkk er ferdig med alle julebordene sine...

-jørn-
                Og dem var det mange av. Skal dog sies at det fineste av dem alle var da jeg hadde deg som bordmann, Jørn.

Jeg så an litt, og det var ikke noe stemning eller temperatur, så jeg ga opp i samme øyeblikk som jeg prøvde. Har nok veldig mye å gjøre med form og ræva plassering, og "Iskrigerne"-effekten, som Kjær og spillerne uten dame fikk, smittet ikke over hit.

Ga opp tidlig, ja. Julebordsesongen over? Ja. Prøver igjen? Neppe.

JulebordDøkk.
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
                X